Gå til innhold

Hun stilte opp på date med hårete legger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.2.2018 den 9.39, Verv skrev:

Delte meninger om det: Hygiene brukes i dagligtale om det som er rent og friskt og i motsetning til det som er usunt og sykdomsfremkallende. Det er ikke usunt eller sykdomsfremkallende å fjerne kroppshår. Så fremt man ikke kutter seg opp og for infeksjon selvsagt. Alt er relativt. Hygiene= Vedlikehold av sunne vaner/renslighet, fremmer komfort og velvære. Og for MEG så er det hygienisk. 😉

Kvinner som har lett for å få sopp eller infeksjoner i underlivet, frarådes faktisk å barbere seg fordi det blir mer klamt og fuktig, noe som gjør det lettere å få sopp, f.eks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You go girl.

 

Det er ikke vanskelig å få seg et ligg. Hanker inn 9ere og 10ere med armhuler og legger fulle i mørke, lange kvinnehår. Går i skjørt, kjoler og hæler med håra på vift. Det er så deilig når vinden blåser på de.

 

Google "why do women shave", historien om hvordan det begynte er latterlig. Når reklame var nytt og spennende kunne man tydeligvis lure halve verdens befolkning til å bruke timer i uka + penger på noe helt meningsløst. 

Anonymkode: 8b2f2...d77

Jeg synes alle skal gjøre som de vil. Selv er jeg ikke bekvem med å la alt hår vokse fritt. Men jeg bruker da ikke timer i uka på hårfjerning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Thyra skrev:

Jeg synes alle skal gjøre som de vil. Selv er jeg ikke bekvem med å la alt hår vokse fritt. Men jeg bruker da ikke timer i uka på hårfjerning.

14 sider ble det om ei dame som møtte opp med hårete legger på en date. Virker ikke som om alle mener at man kan få gjøre som man vil.

Anonymkode: 27256...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14 sider ble det om ei dame som møtte opp med hårete legger på en date. Virker ikke som om alle mener at man kan få gjøre som man vil.

Anonymkode: 27256...b93

Nei, det er tydelig et tema som engasjerer mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14 sider ble det om ei dame som møtte opp med hårete legger på en date. Virker ikke som om alle mener at man kan få gjøre som man vil.

Anonymkode: 27256...b93

Selvfølgelig kan man gjøre som man vil. Jeg elsker mine barberte søstre i verden. Men opplyst må vi alle prøve å være. Du barberer deg fordi et høvelselskap lokka masse kvinner som kjeda seg på begynnelsen av 1900tallet.

Du klarer ikke å gå ut med hårete ben fordi du bli ubekvem, får smått angst. Tenk hvis det var øyenvippene vi skulle fjerna for å gå ut med en anelse fred i sinnet? 

Mitt ønske er at kvinner ikke nekter seg selv glede, nytelse, latter og opplevelser uten å "måtte bli ferdig med dette kosmetiske ritualet først". Venniner er ikke med på stranda, avlyser dater og går ikke utav huset fordi de ikke har fått tid til å barbere seg. Føler seg som fremmedlegemer som ikke hører til.

Anonymkode: 8b2f2...d77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38

Hvor er hun der sender og møter op på date med hårete legg😘😄

det ville vært perfekt 

 

Endret av Dkgut38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke før vi snakker om sammenvokste øyebryn!

Monobryn er no go..

Anonymkode: 3a75e...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38

Da kom solen , ingen jenter der stiller på date med hårete legg , 😍😍😆

lov håpe at møte hun 

Endret av Dkgut38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

kan være hun har vært på 4 måneders fjelltur, og akkurat rukket å hjem igjen?

Anonymkode: d1dc1...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne kanskje spurt om hun ikke pleier å prioritere å rake leggene sine?

Anonymkode: d1dc1...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne trenden ønsker jeg hjertelig velkommen med åpne armer :nori:

hater barbering/voksing. Håper den er kommet for å bli. Bare tenk så mye penger man sparer på å la være. Musa skal også få  gro igjen nå. Hater inngrodde håper og kviser.

Anonymkode: 814c2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisan. Der mista visst Gilette millionærene yatchen sin og feriehuset :lur: 

Anonymkode: 814c2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Dkgut38

Ingen der har hårete legge i solen i Oslo 🤷‍♂️🙈 ikke noget der lett lar seg opleve da , trist kulturen er blevet så hårløs 

Endret av Dkgut38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Jeg var deprimert og tenkte ikke på at noen kunne like meg. Han jeg traff tok det med masse humor.

Anonymkode: bdca3...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 12.08, Carrot skrev:

Jo, flere og flere velger å ikke fjerne noe som er naturlig.. Spørsmålet må bli; er det jenta eller kroppen hennes som er viktigst for deg?

feil, flere og flere velger ikke å la håret stå. Noen uattraktive kvinner som er gammel og singel velger å ikke fjerne håret og det får være deres problem, ingen som kommer til å se underlivet eller under armen deres allikevel, de fleste unge mennesker trimmer kroppshår. Deal with it , det er inn og kommer til å være det fremmover

Anonymkode: 29e70...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.5.2017 den 12.11, Dricka skrev:

Kanskje hun i utgangspunktet ikke ville gå på date med deg så hun håpte du la merke til at hun var hårete og ikke ville møte henne igjen?

typisk kvinner å vri det om på mannen, nei hun ville date ham, derfor gikk hun, hadde hun ikke ville gått hadde hun ikke brukt tid og energi på å komme heller 

Anonymkode: 29e70...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Denne trenden ønsker jeg hjertelig velkommen med åpne armer :nori:

hater barbering/voksing. Håper den er kommet for å bli. Bare tenk så mye penger man sparer på å la være. Musa skal også få  gro igjen nå. Hater inngrodde håper og kviser.

Anonymkode: 814c2...6f7

er ikke kommet for å bli, er bare en liten gruppe av eldre uattraktive kvinner som protesterer

Anonymkode: 29e70...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 13.24, Roci skrev:

Kvinner som har lett for å få sopp eller infeksjoner i underlivet, frarådes faktisk å barbere seg fordi det blir mer klamt og fuktig, noe som gjør det lettere å få sopp, f.eks. 

frarådes :edie: haha nei nå må du gi deg, er ingen som fraråder deg noenting å trimme hekken litt. flertallet syns det er ekkelt med hår på andre steder enn hodet hos kvinner, deal with it bitch

Anonymkode: 29e70...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

feil, flere og flere velger ikke å la håret stå. Noen uattraktive kvinner som er gammel og singel velger å ikke fjerne håret og det får være deres problem, ingen som kommer til å se underlivet eller under armen deres allikevel, de fleste unge mennesker trimmer kroppshår. Deal with it , det er inn og kommer til å være det fremmover

Anonymkode: 29e70...b0c

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

typisk kvinner å vri det om på mannen, nei hun ville date ham, derfor gikk hun, hadde hun ikke ville gått hadde hun ikke brukt tid og energi på å komme heller 

Anonymkode: 29e70...b0c

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

er ikke kommet for å bli, er bare en liten gruppe av eldre uattraktive kvinner som protesterer

Anonymkode: 29e70...b0c

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

frarådes :edie: haha nei nå må du gi deg, er ingen som fraråder deg noenting å trimme hekken litt. flertallet syns det er ekkelt med hår på andre steder enn hodet hos kvinner, deal with it bitch

Anonymkode: 29e70...b0c

Du er veldig transparent. Jeg håper, for din del, at du finner noen som vil holde deg så hardt og elske deg så høyt at du føler deg hel igjen.

Anonymkode: ef759...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...