Gå til innhold

Hun stilte opp på date med hårete legger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er er ikke noe innlegg for å disse kvinner med kroppshår. Men synes bare dette ble en litt rar opplevelse. Man har jo lyst å vise seg frem fra sin beste side på date. Og da ble det litt rart når jenta jeg datet stilte opp i antrekk som viste nakne legger og hun ikke hadde barberte leggene. Snakker ikke her om tynne lyse hår. Hårene var mørke, tykke og lange. Er da ingen jenter som stiller opp på date slik?

Anonymkode: d3850...af3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke? :klo: Og hvorfor blander du kvinner og jenter i ett og samme innlegg? Var det en kvinne eller en jente? Ene er voksen, andre en tenåring. 

Anonymkode: 64fda...3ee

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, skjønner godt du reagerte. Tør ikke tenke på hvordan hun ser ut med bare armhuler eller i underlivet.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun i utgangspunktet ikke ville gå på date med deg så hun håpte du la merke til at hun var hårete og ikke ville møte henne igjen?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Ugh, skjønner godt du reagerte. Tør ikke tenke på hvordan hun ser ut med bare armhuler eller i underlivet.

Hår er naturlig vet du?

Anonymkode: fce09...49e

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hår er naturlig vet du?

Anonymkode: fce09...49e

Jepp, men det er ikke pent av den grunn.

Kvinner har fjernet kroppshår i mer enn 4000 år vet du?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøft av henne å stå i mot kroppspresset! Skulle ønsker jeg var like tøff.

Anonymkode: dc6f5...91a

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du reagerer.

Anonymkode: f59ab...1aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, drop-dead skrev:

Kanskje hun i utgangspunktet ikke ville gå på date med deg så hun håpte du la merke til at hun var hårete og ikke ville møte henne igjen?

Da er det bare å si nei,  enn å sløse tiden til alle involverte. 

Jeg skjønner deg godt TS. Føles ut som at hun ikke har lagt noe innsats i daten.

Er ikke for mye å kreve at man i hverfall prøver barbere seg da.

Anonymkode: 43d4a...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Antoinette skrev:

Ugh, skjønner godt du reagerte. Tør ikke tenke på hvordan hun ser ut med bare armhuler eller i underlivet.

Alle har vel ikke samme hårfjerningspreferanser. Mulig noen stusser underliv og armhuler, men lar hårene på leggene være for eks. 

Hadde du reagert om din mannlige date hadde hårete legger?

Anonymkode: bed72...7ce

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Antoinette skrev:

Jepp, men det er ikke pent av den grunn.

Kvinner har fjernet kroppshår i mer enn 4000 år vet du?

ikke alle henger seg på trengen og er med å støtter oppunder kroppspresset vet du. Om en dame velger naturlig hårvekst og du sier æsj er du med å støtter kroppspresset. Da kan man heller si æsj til dine holdninger.

Anonymkode: fce09...49e

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde vel du også.

Anonymkode: e0e8e...0e8

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å barbere leggene er da ikke kroppspress. Skjønner deg godt hvis du synes det ikke er pent, men hvis dama og daten var hyggelig ellers, er det vel ingen big deal?

Anonymkode: 29590...d32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Carrot skrev:

Jo, flere og flere velger å ikke fjerne noe som er naturlig.. Spørsmålet må bli; er det jenta eller kroppen hennes som er viktigst for deg?

Da får vi menn bare drite i alt og tynnfeite med nakke-skjegg da! Er det mannen eller kroppen som er viktigst for deg? 😂🔫

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså. Har ikke noe imot hårvekst på jenter. Men her snakker jeg bare om en lite område (leggene). Ser så utrolig lite feminint og ikke særlig fresht om en jente har mørke lange hår på leggene. Er da ikke så mye jobb å fjerne de?

Ts

Anonymkode: d3850...af3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del skjønner jeg ikke helt de kvinnene som åpenbart sminker seg, ordner håret og tar på en pen somerkjole men beholder håret på leggene, i armhulene, barten og de buskede brynene. Det blir jo bare full kræsj.... for meg ihvertfall. 

Også tenker jeg lett at det er annet de slurver med, feks. hygienen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antoinette skrev:

For min del skjønner jeg ikke helt de kvinnene som åpenbart sminker seg, ordner håret og tar på en pen somerkjole men beholder håret på leggene, i armhulene, barten og de buskede brynene. Det blir jo bare full kræsj.... for meg ihvertfall. 

Også tenker jeg lett at det er annet de slurver med, feks. hygienen. 

Hvorfor full kræsj? Fordi det er bare en riktig måte å se kvinnelig og pen ut på? 

Anonymkode: bed72...7ce

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeoxBarca skrev:

Da får vi menn bare drite i alt og tynnfeite med nakke-skjegg da! Er det mannen eller kroppen som er viktigst for deg? 😂🔫

For min del må du gjerne la høvelen ligge :) jeg regner med du fint klarer vise meg hvem du er som person likevel om vi skulle slumpe til å gå på date om du føler deg mest vel slik :fnise: for JEG setter mer pris på mennesket enn fasaden for egen del..

 

må vel legge til da før noen tillegger meg hårete armer osv at personlig trives jeg best om jeg bruker epilatoren, men det betyr ikke at jeg mener som @antoinette over her at det må gjelde alle!

Endret av Carrot
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...