Gå til innhold
AnonymSjiraff

Fjerne AB-funskjonen på sosial.

Anbefalte innlegg

AnonymSjiraff   3 427 12 827
AnonymSjiraff

Jeg vet dere forumansvarlige er veldig glad i AnonymBruker-funksjonen, men kan dere ikke revurdere den for tråder hvor den ikke er nødvendig? Eksempel på på Sosialprat. Ikke er den nødvendig for forumdelen og den brukes ofte kun for å skape drama og skrive kjipe kommentarer. 

Det virker jo også som om moderatorene allerede er overarbeida. Kanskje resten av forumet også hadde blitt bedre om moderatorene kunne brukt mer tid på å moderere de trådene enn å hele tiden måtte titte innom bildetrådene og "hvilke brukere kan vi matche for å skape drama"-trådene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayana   0 0
Gjest Mayana

Eneste som skjer da er at folk bare må lage seg hundre nick her inne og det er det sikkert mange som ikke gidder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
5 minutter siden, Mayana skrev:

Eneste som skjer da er at folk bare må lage seg hundre nick her inne og det er det sikkert mange som ikke gidder...

Klart, man kan alltids trolle om man ønsker det, men tror det blir mindre trolling. 

Det må vel mod også mene for de har jo fjernet AB-funksjonen på Rampelys. 

Skal ikke si at ting er helt texas på sosialprat, men tenker at alle monner drar når moderator allerede er overarbeida. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mayana   0 0
Gjest Mayana
2 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Klart, man kan alltids trolle om man ønsker det, men tror det blir mindre trolling. 

Det må vel mod også mene for de har jo fjernet AB-funksjonen på Rampelys. 

Skal ikke si at ting er helt texas på sosialprat, men tenker at alle monner drar når moderator allerede er overarbeida. 

Har situasjonen bedret seg noe på rampelys etter det ble innført fjerning av AB-funksjonen da? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
13 timer siden, Mayana skrev:

Har situasjonen bedret seg noe på rampelys etter det ble innført fjerning av AB-funksjonen da? 

Jeg vet ikke jeg har ikke fulgt med på den forumdelen, men om det har bedret seg eller blitt verre kan jo også være av andre grunner enn kun AB-funksjonen.  Det med rampelysforumet var bare et eksempel på at mod må mene at det hjelper å fjerne AB-funksjonen. Om de ikke mener det så er det jo merkelig å gjøre unntak for den forumdelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ninuska_   27 014 4 818
ninuska_

Hei,

Takk for innspill, jeg skal ta det videre.

ninuska_, adm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymSjiraff
1 time siden, ninuska_ skrev:

Hei,

ninuska_, adm

Takk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza   4 782 3 525
Winza

Bra forslag, håper de vurderer det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lafemmemauvaise   6 116 34 620
Lafemmemauvaise
8 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg vet ikke jeg har ikke fulgt med på den forumdelen, men om det har bedret seg eller blitt verre kan jo også være av andre grunner enn kun AB-funksjonen.  Det med rampelysforumet var bare et eksempel på at mod må mene at det hjelper å fjerne AB-funksjonen. Om de ikke mener det så er det jo merkelig å gjøre unntak for den forumdelen.

Kort sammenfattet: Diskusjonsmiljøet på Rampelys ble betraktelig bedre etter at AB-funksjonen ble fjernet. 

Det forekommer riktignok fortsatt brukerdebatt, men såvel det som usaklige kommentarer om en blogger/kjendis e.l. har minsket betydelig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Kort sammenfattet: Diskusjonsmiljøet på Rampelys ble betraktelig bedre etter at AB-funksjonen ble fjernet. 

Det forekommer riktignok fortsatt brukerdebatt, men såvel det som usaklige kommentarer om en blogger/kjendis e.l. har minsket betydelig. 

Så bra!

@ninuska_ håper du får med deg den positive erfaringen fra Rampelysforumet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza   4 782 3 525
Winza

Håper virkelig dette blir vurdert, er så lei av å bli plaget av diverse anonymbrukere hele tiden :angry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Håper virkelig dette blir vurdert, er så lei av å bli plaget av diverse anonymbrukere hele tiden :angry:

Ja, det blir bedre for alle. Folk slipper å bli plaget, KG blir mer populært så de får mer annonsepenger og moderator slipper å rydde opp like ofte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blair Waldorf   13 832 29 597
Blair Waldorf

Det syns jeg var en strålende ide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymSjiraff

Bump.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
Skrevet (endret)
På ‎08‎.‎05‎.‎2017 den 14.38, ninuska_ skrev:

Hei,

ninuska_, adm

Nytt drama på sosial og som vanlig er det AB som står bak.

Endret av AnonymSjiraff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza   4 782 3 525
Winza
3 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Nytt drama på sosial og som vanlig er det AB som står bak.

Hva var det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Hva var det?

Var en AB som kom med brukerdebatt om en annen bruker. Ble mye drama som kunne vært unngått om vi ikke hadde AB-funksjonen på sosial. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymSjiraff

Takk for at dere fjernet AB-funksjonen fra sosial  :blomst: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simbyxor   2 721 3 411
Simbyxor

Fjerna AB-funksjonen... ok.. jeg er ikke helt for det ass. Det er enkelte tilfeller der man ønsker å være anonym. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Flyttebil   0 0
Gjest Flyttebil
Skrevet (endret)

Hva om man gjør det motsatte? KG banner AB funksjonen- bortsett fra et subforum der alle kan være ab. Kanskje de kan dele AB underfora i 3 slik at det ikke blir for mye jobb for 1 mod. Da kan brukerene velge om de vil skrive under bruker eller skrive i subfora under ab. Man kan for eks dele det i private tema (familie, samliv o.l), generelt og kontroversielt

Dersom man bare ønsker skrive som AB kan man leve i disse 3 underfora

Dette kan også bety at resten av forumet har høyere kvalitet, fordi resten av forumet krever identitet

Private tema kan evt ha høyere standard enn andre forum. Mange internettforum opererer med ulik standard på ulike subforum. Noen har et egent "intellektuelt hjørne" der man modererer mer hardt enn i andre deler av forumet

Endret av Flyttebil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden