Gå til innhold

Marta Alise


Kelsi

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkustjukk

Hun "bryter" loven hun også, markedsføringsloven😉

Flere innlegg med affiliatelinker for Ellos, ikke EN ENESTE merking øverst.

 

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så at hun, for en tid tilbake, fikk en kommentar med at han var straffedømt flere ganger og da fremsto hun liksom uvitende og ba vedkommende om å utdype. Kan hun være så naiv og uvitende som hun fremstiller seg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet nok alt han har gjort fra ung av og til nå. Han blir ikke dømt i denne saken vil jeg tro. Får vondt av han. Vet han har kjempet og kjempet mot miljøet også blir han trekt inn igjen. Viser til siste kommentar hun fikk på bloggen. Han har ikke gjort noe kriminelt og derfor vil han ikke bli straffet. Det er vanlig at slike som han blir dregd ned i søla for å ta en større fisk. Dessverre for Audun tviler mange på han når media skriver om det. Ingen spøk med denne rettssaken. Tro og håp så går det bra. Leser både hans og Martas blogg hver dag. Han er et hakket dypere enn henne men joviale begge to. Rettssaken skal følges til punkt og prikke. Leit og interessant at han politiet har tiltalt han. Han er ikke av mann som tyster men om det er det som skal til for å bevise sin uskyld så har go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Jeg så at hun, for en tid tilbake, fikk en kommentar med at han var straffedømt flere ganger og da fremsto hun liksom uvitende og ba vedkommende om å utdype. Kan hun være så naiv og uvitende som hun fremstiller seg selv?

Hvor var dette? Tror hun er full klar over det 😎 Hun har tross alt sittet gjennom to rettssaker med han og fått lest opp alt fra begynnelsen til nå. En vanlig prosedyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, queensnella skrev:

Uff da. Da har jo begge to løyet til leserne og seerne om Audun sitt liv de siste årene hele veien, da.. eller vært veldig uærlige. Audun som er så uskyldig, ifølge dem begge 😟

Han har da alltid sagt at han er skyldig? Årets rettssak er vel første gang han har kjent seg uskyldig? Korrekt meg om jeg tar feil men jeg er fra samme by som hans familie og trust me, jeg har fulgt med i timen. Han har god selvinnsikt på bloggen hans. Innrømmer feil og lovbrudd. Intet annet har han gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Veslefrikk said:

Jeg så at hun, for en tid tilbake, fikk en kommentar med at han var straffedømt flere ganger og da fremsto hun liksom uvitende og ba vedkommende om å utdype. Kan hun være så naiv og uvitende som hun fremstiller seg selv?

Eller kanskje bare lei av at andre tror de vet hele sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Hun vet nok alt han har gjort fra ung av og til nå. Han blir ikke dømt i denne saken vil jeg tro. Får vondt av han. Vet han har kjempet og kjempet mot miljøet også blir han trekt inn igjen. Viser til siste kommentar hun fikk på bloggen. Han har ikke gjort noe kriminelt og derfor vil han ikke bli straffet. Det er vanlig at slike som han blir dregd ned i søla for å ta en større fisk. Dessverre for Audun tviler mange på han når media skriver om det. Ingen spøk med denne rettssaken. Tro og håp så går det bra. Leser både hans og Martas blogg hver dag. Han er et hakket dypere enn henne men joviale begge to. Rettssaken skal følges til punkt og prikke. Leit og interessant at han politiet har tiltalt han. Han er ikke av mann som tyster men om det er det som skal til for å bevise sin uskyld så har go for it!

Uthever noe av det du skriver her, han er siktet etter mafiaparagrafen, det vil si at han har vært delaktig i en organisert kriminell handling, og det er vel ikke usant når han ble med for å hjelpe å iscenesette en mislykket båttur for å prøve å slette gjeld til tidligere nokas-dømt. Han må jo ha visst at dette var på kanten av loven, og burde holdt seg borte. Klarer man ikke holde seg borte fra miljøet må man regne med å bli tatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
38 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Hun vet nok alt han har gjort fra ung av og til nå. Han blir ikke dømt i denne saken vil jeg tro. Får vondt av han. Vet han har kjempet og kjempet mot miljøet også blir han trekt inn igjen. Viser til siste kommentar hun fikk på bloggen. Han har ikke gjort noe kriminelt og derfor vil han ikke bli straffet. Det er vanlig at slike som han blir dregd ned i søla for å ta en større fisk. Dessverre for Audun tviler mange på han når media skriver om det. Ingen spøk med denne rettssaken. Tro og håp så går det bra. Leser både hans og Martas blogg hver dag. Han er et hakket dypere enn henne men joviale begge to. Rettssaken skal følges til punkt og prikke. Leit og interessant at han politiet har tiltalt han. Han er ikke av mann som tyster men om det er det som skal til for å bevise sin uskyld så har go for it!

Hakket dypere enn henne? Leser bloggen hans nå,og jeg vet ikke helt jeg ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maskopi skrev:

Uthever noe av det du skriver her, han er siktet etter mafiaparagrafen, det vil si at han har vært delaktig i en organisert kriminell handling, og det er vel ikke usant når han ble med for å hjelpe å iscenesette en mislykket båttur for å prøve å slette gjeld til tidligere nokas-dømt. Han må jo ha visst at dette var på kanten av loven, og burde holdt seg borte. Klarer man ikke holde seg borte fra miljøet må man regne med å bli tatt.

Er ikke bare bare å komme seg bort. Helt enig med deg at mafiaparagrafen er ekstremt alvorlig og kan ha grusomt utfall. Men vi må tenke på at mange siktelser er ofte feil og man er ikke skyldig før man er dømt. Om Audun blir dømt så er ikke dette det verste han har gjort. Han har tross alt prøvd å hjelpe en annen som har prøvd å komme seg bort fra kriminalitet. Der ser man hvor vanskelig det er. Om der var på kanten av loven får vi se nå. 

Lurer på når blogginnlegget hun annonserte kommer. Hun tok jo helt av på snap i går. Forståelig. Jeg dømmer ikke. Men venter i spenning på oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ricecrispies skrev:

Hakket dypere enn henne? Leser bloggen hans nå,og jeg vet ikke helt jeg ass..

Hva vet du ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bloggleser123 skrev:

Han har da alltid sagt at han er skyldig? Årets rettssak er vel første gang han har kjent seg uskyldig? Korrekt meg om jeg tar feil men jeg er fra samme by som hans familie og trust me, jeg har fulgt med i timen. Han har god selvinnsikt på bloggen hans. Innrømmer feil og lovbrudd. Intet annet har han gjort. 

Det har han da vel ikke. Har du sett Insider-episodene om han? Han sier seg skyldig i noe, men ikke alt. Og han sier, taktisk før rettsaken, at han mindre involvert enn det han var siktet for. De sa begge at de håpte dette var siste gang i retten og at de nå var ferdig. Og dette var mens begge visste om denne nyeste saken som har dukket opp. Så der må jeg nesten arrestere deg :wink:

Endret av queensnella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lunalee skrev:

Elendige skriveferdigheter. Dette blir da først skrevet for hånd, deretter publiseres. Allikevel klarer jeg ikke å lese, det er så dårlig skrevet. 

Kunne vært spennende men jeg kommer aldri til å lese dette igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, queensnella skrev:

Det har han da vel ikke. Har du sett Insider-episodene om han? Han sier seg skyldig i noe, men ikke alt. Og han sier, taktisk før rettsaken, at han mindre involvert enn det han var siktet for. De sa begge at de håpte dette var siste gang i retten og at de nå var ferdig. Og dette var mens begge visste om denne nyeste saken som har dukket opp. Så der må jeg nesten arrestere deg :wink:

Nei, men han ble heller ikke dømt etter det han sa seg uskyldig for. Så han hadde rett. Politiet fant jo beviser på alt han sa var sant. Respekt. Man kan jo ikke si at man er skyldig i ting man ikke har deltatt i? Eller er det slik at alt som retten og politiet sier er sant? Hvordan skal man da forklare Jensen saken. Det finnes ugress overalt og jeg velger å se på bevis og høre før jeg dømmer eller tar en avgjørelse. Lurer på om Marta skal sitte i rettssaken slik som de andre. Hun gjør sikkert det, stakkars. Kan ikke være greit å gjøre seg synlig for de andre kriminelle så tydelig i samme rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Elendige skriveferdigheter. Dette blir da først skrevet for hånd, deretter publiseres. Allikevel klarer jeg ikke å lese, det er så dårlig skrevet. 

Kunne vært spennende men jeg kommer aldri til å lese dette igjen.

Jeg må lese! Beste bloggen på lenge. Lurer på om Marta blir misunnelig når hun må "dele" oppmerksomheten og blogg med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Jeg må lese! Beste bloggen på lenge. Lurer på om Marta blir misunnelig når hun må "dele" oppmerksomheten og blogg med han.

Er det ikke MA som publiserer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, stemmer,,, Hun skriver inn alt og publiserer. Sett på snapchat alle bunker med innlegg hun skriver inn. Men tror hun har fått hjelp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...