Gå til innhold

Marta Alise


Kelsi

Anbefalte innlegg

Kunne du ikke brukt den tråden som allerede var opprettet?

Jeg meldte meg inn nettopp! Hvordan gjør jeg det? kan jeg lese mer om henne der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Hvorfor gidder noen egentlig å lese slike idiotiske og tullete blogger ?

Anonymous poster hash: fb0f7...efb

 

Alle bloggere er ikke idiotiske og tullete. På hvilket grunnlag kan du skrive det? Har du kanskje tatt deg tid til å lese før du kommer med slike trangsynte kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny her. Visste ikke at man måtte holde seg til den tråden som var startet om denne bloggen. Jeg startet en i går men fikk beskjed om det var en annen tråd som handlet om det samme. Etter mye tukling fant jeg den endelig.

 

Marta Alise provoserer meg veldig. Jeg leser bloggen hennes hver dag så og si. Morsom jente med gøye og provosenrende meninger. Men det jeg er mest nyskjerrig på er hva hun skal på TV? Skal hun på bloggerene på tv2? Hun er pen da, selvom jeg er sur på hun av og til. elsker bildene hennes og blitt litt betatt av forholdet til hun og kjæresten.. Alle vil jo ha sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med damer som det der er at de trekker alle i rundt seg ned i skiten sin.

Hallo? Hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Alle vil jo ha sånn

 

Alle vil ha sånn hva da? 

 

Kriminelt belastet kjæreste, som er inn og ut av fengsel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil ha sånn hva da? 

 

Kriminelt belastet kjæreste, som er inn og ut av fengsel?

Nei. Det lidenskapelige forholdet hvor man ikke forlater hverandre pga en nedtur eller motgang. En som elsker deg uansett hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://martaalise.blogg.no/

 

Synes hun skriver en veldig fin og reflektert blogg. Godt språk, fine bilder og bra variasjon når det gjelder innhold.

 

Jeg mener at hun fortjener positiv oppmerksomhet rundt bloggen sin, siden hun er så åpen om livet sitt og om situasjonen hun har kommet i.

 

Noen flere som leser bloggen hennes?

Jeg gjør. Av mange grunner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det lidenskapelige forholdet hvor man ikke forlater hverandre pga en nedtur eller motgang. En som elsker deg uansett hva. 

 

 

Enig, dersom det er snakk om å komme seg gjennom alvorlig sykdom, økonomiske nedturer osv. 

 

Men her snakker vi altså om en seriekriminell ung mann, som er dømt for å selge forbudte rusmidler. I dette tilfellet er det kun KGs standardoppskrift som gjelder:

 

Pakk sakene dine. 

 

Gå. 

 

Ikke se deg tilbake.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner den her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=967604

 

Må si jeg syns det er "merkelig" at det til stadighet dukker opp tråder om relativt ukjente bloggere, postet av brukere som akkurat har meldt seg inn på forumet. 

 

Når det kommer til denne bloggen er jeg ikke imponert. Jeg syns hun fremstiller seg (og til tider kjæresten) som et offer, noe hun absolutt ikke er. Klarer heller ikke å se hva som er så spennende med livet hennes. Jeg kommer ikke til å bidra til flere klikk til den bloggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har tatt fettsuging, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. Har hun lagt ut før-bilder på bloggen? Synes ikke hun ser overvektig ut i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud som hun ønsker sympati pga rettsaken. Det er hans egen feil og hun visste om det da de ble sammen!

Reagerte på det jeg også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun har tatt fettsuging, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. Har hun lagt ut før-bilder på bloggen? Synes ikke hun ser overvektig ut i det hele tatt..

Ja, mener å ha sett det for en god stund tilbake :)

 

 

http://martaalise.blogg.no/plastic_fantastic.html <-- alt om opreasjonen :P alt fra bilder av sår/arr til hun sitter å dusjen :P

Endret av frksølekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...