Gå til innhold

Hva skjedde med madeleine mccann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så de gravla ungen 24+ dager etter forsvinningen? 

Anonymkode: e2db5...669

Frasamme artikkel: "- Flyttet til en kløft i en klippe
- Etter min mening er den beste teorien, når det gjelder flyttingen av liket, at Maddies lik ble først flyttet til en kløft i en klippe i nærheten av stranden og senere flyttet videre i bilens bagasjerom til et øde område vest for Praia da Luz, kjent som Monte do Jose Mestre.

Hun hevder det er blitt fanget opp signaler fra Gerrys telefon i nettopp dette området.

- Likhunder markerte både bak sofaen og i bagasjerommet til McCanns leiebil, sier hun."

Anonymkode: 016d9...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frasamme artikkel: "- Flyttet til en kløft i en klippe
- Etter min mening er den beste teorien, når det gjelder flyttingen av liket, at Maddies lik ble først flyttet til en kløft i en klippe i nærheten av stranden og senere flyttet videre i bilens bagasjerom til et øde område vest for Praia da Luz, kjent som Monte do Jose Mestre.

Hun hevder det er blitt fanget opp signaler fra Gerrys telefon i nettopp dette området.

- Likhunder markerte både bak sofaen og i bagasjerommet til McCanns leiebil, sier hun."

Anonymkode: 016d9...ce8

Det var da svært spesifikt uten å ha funnet lik eller spor av lik på disse nesten navngitte stedene. 

Anonymkode: e2db5...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som nevnte vasking av kosedyr. Kan du gi en link til en artikkel man kan lese om dette?

Anonymkode: 016d9...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært spesifikt uten å ha funnet lik eller spor av lik på disse nesten navngitte stedene. 

Anonymkode: e2db5...669

Det var vel grunnet dette: " det er blitt fanget opp signaler fra Gerrys telefon i nettopp dette området. "

Anonymkode: 016d9...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et DNA-funn som med 100 prosents sikkerhet stammer fra Madeleine McCann, skal ha blitt funnet i en bil foreldrene leide 25 dager etter Madeleines forsvinning. https://www.aftenposten.no/verden/i/ja9rL/--100-prosent-sikkert-DNA-funn

Anonymkode: 016d9...ce8

Spørs jo hva dette DNA-funnet kommer fra da. Er det fra døde Madeleine eller hårstrå fra ett teppe, kosedyr, klær etc.

Jeg trur aldri hun blir funnet, jeg er veldig sikker på at hun er drept. Skulle bare likt å få en løsning på den saken.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som vet mer om denne saken enn meg, kan dere vise til den artikkelen det står om de merkelige tingene som ble gjort, bl.a. vasking av det kosedyret?

Anonymkode: 016d9...ce8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frasamme artikkel: "- Flyttet til en kløft i en klippe
- Etter min mening er den beste teorien, når det gjelder flyttingen av liket, at Maddies lik ble først flyttet til en kløft i en klippe i nærheten av stranden og senere flyttet videre i bilens bagasjerom til et øde område vest for Praia da Luz, kjent som Monte do Jose Mestre.

Hun hevder det er blitt fanget opp signaler fra Gerrys telefon i nettopp dette området.

- Likhunder markerte både bak sofaen og i bagasjerommet til McCanns leiebil, sier hun."

Anonymkode: 016d9...ce8

Hvorfor markerte disse likhundene på akkurat de to stedene?

Anonymkode: 016d9...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også at det var stor innsamling for å finne Madeleine,  men foreldrene brukte det på seg selv. 

Anonymkode: fdc53...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste også at det var stor innsamling for å finne Madeleine,  men foreldrene brukte det på seg selv. 

Anonymkode: fdc53...954

Link?

Anonymkode: 016d9...ce8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg har ingen tro på at Madeleine fikk sovemedisin og døde av det. Har det noen gang stått av mor eller far har tatt ut sovemedisin til seg selv? Det blir registrert alt uttak av medisin og spesiellt slike medisiner som sovepiller.

Når sant skal sies så sa en god venn av meg også at foreldrene hadde tatt livet av hennes, uten/med vilje uvisst, men at de har fjernet henne selv. Han har vært i mange rettssaker og sett og hørt mye rart og han var helt 100% sikker. Vi diskuterte det mange ganger og vi ble aldri enig. Verste av alt er at nesten alt han sa om andre saker han leste om stemte.

Spørsmplet er jo hvorfor de evt skulle ta livet av henne med vilje? Var det ett uhell, så kunne de vel ha sagt det.

Ser du har lite forståelse for hvordan rettsvesenet, og særlig det amerikanske rettsvesenet fungerer. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du har lite forståelse for hvordan rettsvesenet, og særlig det amerikanske rettsvesenet fungerer. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Hva har det amerikanske rettsvesenet å gjøre med denne saken?

Anonymkode: 451db...520

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det amerikanske rettsvesenet å gjøre med denne saken?

Anonymkode: 451db...520

Du har rett, feil fra min side. Men de fleste rettsvesener ville straffet foreldrene dersom de sa det var et uhell. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest tråden, så kanskje er det allerede nevnt, men det var flere opplysninger som var nye for meg iallfall i denne videoen og resten i serien.

 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett, feil fra min side. Men de fleste rettsvesener ville straffet foreldrene dersom de sa det var et uhell. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Det stemmer nok, men ville ikke et troverdig uhell gitt foreldrene mindre straff i så fall? Nå er det sådd tvil i tråden om barnet fikk sovemidler, men om hun fikk det, så er vel feildosering noe som kan være et hendelig uhell?  

Anonymkode: 451db...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mari Y said:

Ja, disse klarsynte er jo SÅ troverdige😒. 

 

Det har vel allerede vært nok av falske historier om McCann. 

"Disse klarsynte", nærmere bestemt Michael Winger har funnet flere savnede personer i Norge før.

Anonymkode: c7446...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet testet vel tvillingene for sovemedisin? 

Hvordan kan faren slippe gjennom flyplasskontroller med et lik i bagen uten at scanningen piper? 

Anonymkode: 45f9d...a4d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Denne sovemedisin praten er jo 100% tankespinn uten noe hold i virkeligheten. 

 

Anonymkode: e2db5...669

Kate Mccann nektet å svare på 48 spørsmål når portugisisk politi forhørte henne etter at likhunden og blodhunden hadde markert.

Full liste av spørsmålene hun fikk: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7542939.stm

Her er to spørsmål:

20 During the searches after police arrived, in which places were Madeleine searched for, and in what way?
21

Why did the twins not wake up during the search or when they went upstairs?

Det virker klart at det var flere politimenn i leiligheten, som snakket og beveget seg rundt, og flere av de voksne fra reisefølget. Likevel våknet ikke tvillingene (1,5 år). Intervjuer med vitner i England fikk politiet til å spørre:

39

Is it true or not that the twins have difficulty falling asleep, that they are restless and that this upsets you?

42

At home (in England) did you give medication to your children and what kind of medication?

49 Are you aware that the fact of your not answering the questions put to you jeopardise the investigation that was aimed at finding out what happened to your daughter, she answered: "Yes, if the investigation thinks that."
50 Do you have anything to add? She said: "No."

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...