Gå til innhold

Bruker dere mye penger på å reise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med det som allerede er reist, og det som er planlagt ender jeg nok på en plass mellom 200.000 og 230.000. 6-7 interkontinentale turer i året.

Anonymkode: 61301...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker nok fort 50 000 i året på reiser totalt, men prioriterer da flere billigere reiser og ikke en eller to veldig dyre. Vil oppleve mest mulig og nedprioriterer luksus. Og du kan tro jeg får mange kommentarer på at det er noen som har god råd osv. Det fra røykende venner med bil dyr smak i viner og klær og to inntekter etc etc. Tror jeg skal begynne med "det er noen som har det" til alle som anskaffer bil. :laugh:

Anonymkode: c7ff8...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Synes heller det høres ut som du elsker å shoppe og bo på dyre hoteller, og at turen bare er en unnskyldning for å gjøre det. Hvis det var reisingen du var glad i ville det vært lurere å bruke mindre penger på hver tur, så kunne du reist 2-4 ganger så mye.

Anonymkode: fdfa2...e91

Kan ikke jeg få lov å legge opp mine turer som jeg vil? Visste ikke at jeg måtte be om tillatelse til det her på kg. Serr... Jeg elsker å reise jo, men jeg får også en del reiser av foreldrene mine. Latin-Amerika er der jeg helst reiser, det koster mye så derfor blir det ca 1 sånn tur i året. Er også veldig interessert i natur og dyreliv så må ha tilgang til det også. 

Anonymkode: 7df7a...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-5-15 den 6.05, Frukthage skrev:

Du vet du har rett på minimum tre ukers sammenhengende ferie?

Hva man har rett på er en ting, men hva man faktisk får er noe annet :P

Anonymkode: bf322...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...