Gå til innhold

Hvis du skulle bestilt pizza akkurat nå...


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Jeg har spist pizza mange steder, og jeg synes Peppes pizza har blitt mye dårligere med årene. De har hatt f.eks Heavy Heaven siden jeg var ung, men jeg husker godt at bunnen var bedre den gangen.

Den beste pizzaen jeg vet om er Jokerns nr 1. Og den tenker jeg at mange menn (og endel kvinner) her i landet også kjenner til :) Jeg trenger sikkert ikke å nevne stedsnavn engang for de vet hva jeg mener :)

Den høres ikke noe god ut, og det er ikke noe trendy og fint med den, men den er supergod! Og med en veldig god bunn.

Når datteren min er her på besøk fra trøndelag, har hun alltid med seg et par av disse med hjem i kofferten. Halvstekte og fryste. Så gode er de faktisk :) Den har alltid vært en spesial her, og det er hittil ingen pizza som er like god!

 

Inneholder : Tacosaus, kjøttdeig, osteblanding, kinakål og dressing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

On 15/11/2017 at 1:38 PM, Majott said:

Jeg har spist pizza mange steder, og jeg synes Peppes pizza har blitt mye dårligere med årene. De har hatt f.eks Heavy Heaven siden jeg var ung, men jeg husker godt at bunnen var bedre den gangen.

Det jeg misliker med Peppes er at kvaliteten ofte varierer fra gang til gang jeg spiser der.  Synes litt av poenget med en kjederestaurant er at man vet hva man får.   Vet de har ferdigbunn, men det synes jeg er helt greit. Jeg smaker ikke forskjellen. I tillegg foretrekker jeg tykk bunn fremfor tynn bunn og da synes jeg ikke det er så mange gode alternative restauranter. 

 

 

Anonymkode: ea60a...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så hadde jeg droppa bestillingen, og heller kjøpt meg en Dr. Oetker Rustica, den med fire oster. Nam. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...