Gå til innhold
Hjertehåp

Hjertehåp og mannen skal prøve på et lite mirakel

Anbefalte innlegg

Hjertehåp   262 128
Hjertehåp
4 timer siden, tweet skrev:

Æsj, så kjedelig.. Håper du slipper innleggelse og at medisinene fungerer! Utrolig synd om du skal bli så hemmet og ikke få nyte graviditeten. God bedring ❤

Takk ❤️  Håper virkelig medisinene virker og at jeg slipper en innleggelse. Vil helst være hjemme og bare slappe av. 

Fikk forrrsten 1 måned sykmld av fastlegen min. Syns det var litt mye. Er det normalt å få så mye ? Hun mente at jeg trengte det etter en så stressende sommer med bryllup og farting og nå var det på tide å tenke på meg og barnet i magen. 

Endret av Hjertehåp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sille4   701 178
Sille4

Gratulerer så mye med bryllup og spire:nigo:

Så leit med kvalmen :( håper tablettene fungerer og at du slipper sykehusinnleggelse! Jeg er forresten helt enig med fastlegen din ang lengden på sykemeldingen. Høres ut som du trenger litt hvile nå :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hjertehåp   262 128
Hjertehåp
På 10.8.2017 den 6.24, Sille4 skrev:

Gratulerer så mye med bryllup og spire:nigo:

Så leit med kvalmen :( håper tablettene fungerer og at du slipper sykehusinnleggelse! Jeg er forresten helt enig med fastlegen din ang lengden på sykemeldingen. Høres ut som du trenger litt hvile nå :) 

Takk❤️  Håper det gir seg nå snart. 

11+1 

Da var vi inni i uke 12 og har fortalt det til mamma og svigermor😊. Mamma skal bli bestemor for første gang så dette var ganske stort. 

Har også begynt å roe meg litt nå som jeg er i uke 12 i forhold til spontanabort. Magen er forresten tilbake og det er veldig koselig å ligge på natten å stryke på den. Jeg føler at jeg har et bånd til mini allerede. 

Jeg craver energidrikker og mammas hjemmelagde mat. Mamma er heldigvis ikke langt unna. Samme med svigers og hun sa istad at jg måtte si ifra ang den minste ting. 

Hvis jeg går mye en dag så kjenner jg låsninger i hoftene. Skikkelig ubehagelig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tonio   197 324
Tonio

Så deilig når det kan føles bittelitt tryggere, selv om det sikkert er mange teite bekymringer der likevel. Sånt blir man liksom aldri kvitt.. 

Nå har ikke jeg hatt gleden av å bære frem ett barn før, men låsning allerede nå høres ikke godt ut. Kanskje greit å bli "knekt" opp litt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hjertehåp   262 128
Hjertehåp

11+4

Idag har jeg nok en gang ligget hele dagen. Prøvde meg opp for å lage middag men i det jeg begynte å kutte opp kyllingfileten så kastet jeg opp utover hele kjøkkengulvet. Vasket opp og fullførte å lage en middag. Tok evigheter men kom i mål. Men å spise den det skjedde ikke. 

Jeg har gått ned 4 kg siden jeg fant ut st jeg var gravid men magen er her den. Møtte på en kollega fra jobben og hun klarte ikke slutte å se på den struttende magen min så jeg fant ut at jeg bare kunne si det. Er jo ganske tydelig. 

Jeg blir fort andpusten av korte strekninger så holder meg mest mulig inne. Blir ikke en tur før på kvelden og ikke hver dag en gang. 

Slenger med et magebilde bare fordi 🤰🤰🤰

image.thumb.jpg.876f3b65bcff50685dbed145f38c2eb0.jpg

Endret av Hjertehåp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dragoste   520 522
Dragoste

Oj du har jo skikkelig mage, så nusselig da 😍😍 Kjipt å høre at du er så kvalm, håper det går seg til :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Hjertehåp   262 128
Hjertehåp
13 timer siden, Dragoste skrev:

Oj du har jo skikkelig mage, så nusselig da 😍😍 Kjipt å høre at du er så kvalm, håper det går seg til :/

Ja jeg fikk mage fort ❤️  Lurer på hvordan jeg ser ut mot slutt 😂 

Nei nå må jeg prøve å komme meg opp. I natt har jeg spydd så mye at jeg er helt sår i halsen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hjertehåp   262 128
Hjertehåp

12+5

Formen begynte å ta seg opp igjen denne siste uken. Fortsatt kvalm og kaster opp men i mindre grad. Idag har jeg sovet til fire. Vært og stemt. Kommet hjem og sovet igjen. Har en uggen følelse idag som om noe ikke stemmer. Har sånne strekk og type mensensmerter. Neste kontroll er 4.september. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet   1 011 1 598
tweet
2 minutter siden, Hjertehåp skrev:

12+5

Formen begynte å ta seg opp igjen denne siste uken. Fortsatt kvalm og kaster opp men i mindre grad. Idag har jeg sovet til fire. Vært og stemt. Kommet hjem og sovet igjen. Har en uggen følelse idag som om noe ikke stemmer. Har sånne strekk og type mensensmerter. Neste kontroll er 4.september. 

Den følelsen har jeg hatt mange ganger, den er ikke god.. Men menssmerter og strekk kan være gode tegn på at den lille vokser og koser seg, jeg kjenner det ofte ❤ Hadde ikke nølt om den følelsen ikke gir seg, men jeg tror nok alt du føler er normalt. Det var vel rundt uke 12 mine symptomer begynte å avta. Kanskje det er det du opplever. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hjertehåp   262 128
Hjertehåp
5 minutter siden, tweet skrev:

Den følelsen har jeg hatt mange ganger, den er ikke god.. Men menssmerter og strekk kan være gode tegn på at den lille vokser og koser seg, jeg kjenner det ofte ❤ Hadde ikke nølt om den følelsen ikke gir seg, men jeg tror nok alt du føler er normalt. Det var vel rundt uke 12 mine symptomer begynte å avta. Kanskje det er det du opplever. 

Jeg håper virkelig at det bare er det jeg føler og at det er liv i den lille. Like før jeg bestiller tidlig ul selv om jeg og M ble enig om å ikke bruke penger på det men heller babyutstyr. Det koster jo flesk å bli foreldre og økonomien er trang etter halv mill kroners bryllup som vi hadde. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden