Gå til innhold

Hjertehåp og mannen skal prøve på et lite mirakel


Hjertehåp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, Hjertehåp skrev:

Hadde en rar følelse utover dagen idag så tok en cb. Den viste ingenting. Så avgårde til apoteket med meg og kjøpte en stav og flere cb. 

IMG_7601.JPG

Gratulere så masse :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei
1 time siden, Hjertehåp skrev:

Hadde en rar følelse utover dagen idag så tok en cb. Den viste ingenting. Så avgårde til apoteket med meg og kjøpte en stav og flere cb. 

IMG_7601.JPG

Åh, gratulerer:hjerte::hjerte::hjerte: Livets mirakel! Nyt det! Jeg er litt småmisunnelig fordi jeg aldri kommer til å gå gravid igjen, men jeg er superglad på deres vegne:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tweet skrev:

Jeg visste det! Gratulerer så mye 😄

Takk ❤️

 

3 timer siden, baremei skrev:

Åh, gratulerer:hjerte::hjerte::hjerte: Livets mirakel! Nyt det! Jeg er litt småmisunnelig fordi jeg aldri kommer til å gå gravid igjen, men jeg er superglad på deres vegne:hjerte:

Takker ❤️

 

Åhh dagen idag har føltes helt ivirkelig. Trodde ikke at testen skulle poppe opp som gravid der jeg satt på do på senter toalettet. Jeg klarte nemlig ikke å vente til jeg var kommet hjem hehe. Nå begynner alle symptomene jeg har hatt å gi mening. Samtidig som jeg syns det er rart å tenke på at om et år har vi en baby hvis alt går bra. Imorgen reiser vi sørover til bryllupsdestinasjonen. Åh jeg kommer til å ha en spire i bryllupet. Følelsene er helt i ekstase pg jeg vil bare skrike det ut. Men vi må være stille frem til august. Det blir vanskelig kjenner jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fra sørlige strøk. Åhh denne varmen her plager meg mer iår enn normalt. Turen ned hit var utholdelig. Kvalmen kom som et brak. Og det eneste som hjelper er å spise men det gir ikke mening for meg. Ellers Jar det vært rolig siden jeg kom ned hit. Jeg tenker mindre på at jeg skal miste for jeg er så opptatt med forbredelser til bryllup. Håper ikke jeg har lagt på meg noe og bare smetter rett inn i brudekjolen. Nei nå får jeg ta å tvinge i meg frokost også henge over doskålen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, DMS skrev:

Gratulerer så masse! Og lukke til med bryllaup ;)

Takk ❤️  

 

Her raser dagene avgårde. Min kjære bestefar er veldig dårlig og er terminal. Kan skje når som helst nå. Ville så gjerne gi han et oldebarn før han kommer til himmelen. Følelsene har vært en Berg og dalbane pga familiesituasjonen nå. 

Tidligere idag fikk jg tak i magen og tenkte det var over og ut. Fant senere ut at det var bare magen som lekte meg et puss og hele familien var dårlig av noe vi haddd spist. Ellers kan jeg fortsatt ikke tro at jeg er gravid og tok en strimmel test igår for sikkert hets skyld bare. Den var positiv. 

Endret av Hjertehåp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en følelsesmessig vond dag. Resten av familien kom ned før bryllupet og vi samles ute for en middag. Hun ene tanta mi har jg alltid sett på som en søster men vi har mistet kontakten i det siste. Men hun og familien hennes er nå her. Festen vår går over flere dager og den siste dagen er den viktigste. Dattera hennes på 6 år kom bort til meg og sa at de ikke kommer den dagen fordi moren hennes ikke liker meg. Dette har hun sagt flere ganger til henne til og med sa dattera. Tante hørte at hun sa det og ble helt rød. Jeg er inderlig såret inni meg. Får bare lyst til p be dem reise tilbake og ikke ta del i noe som helst. 

På graviditetsfronten så er det disse store følelsesmessige tingene som gjør veldig inntrykk på meg om dagen. Ellers drakk jg en kopp kaffe istad som jg kastet opp av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i bryllupshelgen her. Jg er så sliten at det ikke kan beskrives. Siste dag imorgen så ferdig. Hadde det ikke vært for kvalme og emosjonell så hadde jg glemt at jg er gravid. Gikk inn i uke 7 igår. Ingen tegn til mage. Syns jg har gått ned derimot.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kommer etterhvert. Her har den kommet for fullt nå(uke 18). 

Selv gikk jeg ned 7 kg de første 12 ukene, for så å gå opp igjen nå x) 

Lykke til med resten av bryllupet! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen. Jeg forsvant virkelig fra dagboken etter bryllupet. Har vært mye reisning og fortsatt mye tradisjoner og festing etter bryllupsdagen. Ellers har vi vært på bryllupsreise og kom hjem igår. Turen gikk til Egypt. Varmen var helt ubeskrivelig. Så på dagen så var vi bare i vannet og badet. Snorklet masse har vi gjort og dykket. Helt fantastisk. 

 

På graviditetsfronten så har jeg vært mye kvalm og veldig sliten. Brukt hvert sekund jeg har hatt til overs til å sove og hvile. Idag er jg 9+6. Magen har kommet for fullt og jg sliter med å skjule den. Idag har jg vært ekstra dårlig og bare kastet opp og holdt sengen. Ellers har jg fått time hos lege først om to uker. Syns det er lenge til :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+2 

Da var jeg kommet til uke 11. Snart over i uke 12. Jeg stelte meg på vekten og har gått ned i vekt. Magen har dessuten blitt litt borte og jeg ble bekymret. Etter mye googling fant jeg ut at det er vanlig. Var mer oppblåst enn gravid mage jeg hadde. Kvalmen er fortsatt utholdelig og kaster opp av det meste her i heimen. Venter bare på uke 12 samt første legetime 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hjertehåp skrev:

10+2 

Da var jeg kommet til uke 11. Snart over i uke 12. Jeg stelte meg på vekten og har gått ned i vekt. Magen har dessuten blitt litt borte og jeg ble bekymret. Etter mye googling fant jeg ut at det er vanlig. Var mer oppblåst enn gravid mage jeg hadde. Kvalmen er fortsatt utholdelig og kaster opp av det meste her i heimen. Venter bare på uke 12 samt første legetime 

Hei! Høres ut som dere har hatt en deilig bryllupsreise. Sikkert deilig å være bare dere etter mye feiring og dårlig form! :) 
Jeg har mindre mage nå, men den er hardere og ser ut som en ordentlig gravidmage. Var jo "svær" i starten på grunn av all luften! 

Så fort tiden går! Synes du nettopp fikk positiv test, jeg :nigo: Samme med meg egentlig.. skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Hei! Høres ut som dere har hatt en deilig bryllupsreise. Sikkert deilig å være bare dere etter mye feiring og dårlig form! :) 
Jeg har mindre mage nå, men den er hardere og ser ut som en ordentlig gravidmage. Var jo "svær" i starten på grunn av all luften! 

Så fort tiden går! Synes du nettopp fikk positiv test, jeg :nigo: Samme med meg egentlig.. skummelt!

Ja tiden går fort 😊  Kanskje like greit nå i begynnelsen. Jeg klør etter å fortelle det til noen men vi kan ikke si noe enda. Alle er fortsatt på ferie. Rart å gå med en sånn hemmelighet alene. Når har du termin tweet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har termin 3.februar :)  Skjønner godt det er vanskelig å gå med en slik hemmelighet alene! Jeg klarte ikke å holde det hemmelig lenge for de rundt meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld fra de sykes hjem. Her ligger vi rett ut alle mann med en sommer forkjølelse. Det føles ekstra tungt nå som jeg er gravid i tillegg. Sover 15 timer i døgnet. Kun oppe for å drikke og kaste opp. La dette gå over fort. 

M kom med en kommentar over hvor gravid jeg ser ut i forhold til en kusine av han som skal føde om noen uker. Han la ikke merke til at hun var gravid i det hele tatt og jeg er bare i uke 11. Hvor skal dette ende tenker jg. Og nå har litt av magen blitt borte til og med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+5

Kvalmen har gjort meg utslitt. Kan ikke huske sist jg fikk ned et måltid og klarte å holde på det. Så idag var jeg hos legen min. For dette er slitsomt. Viser seg at jeg har hyperremisis gravidarium. Fikk postafen. Prøve det også afipran. Ble tatt blodprøver er elektrolyttene mine i ubalanse så blir jg innlagt. Håper jeg slipper det. Nå ligger jg litt igjen og håper tablettene hjelper. 

Ellers er jg satt opp til første kontroll 4 august. Da skal vi søke fødeplass og sånne praktiske ting. 

Tok også opp med legen dette med at magen min har blitt mindre og hun kjente på og sa at alt føles bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig.. Håper du slipper innleggelse og at medisinene fungerer! Utrolig synd om du skal bli så hemmet og ikke få nyte graviditeten. God bedring ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...