Gå til innhold

En dagbok til besvær


QQbaby

Anbefalte innlegg

Hei kjære KåGe, jeg har nå bestemt meg for å ta steget ut i dagbokenes verden. 

Egentlig er dagbok et gammeldags fenomen som jeg føler er forbehold de eldre, grå og trause kvinnene. Derfor har jeg bestemt for å sprite litt opp i denne rustne kulturen, og håper flest mulig blir med på min reise. 

Hvem er jeg? Jeg er kona til hverdens heldigste mann, som er gift med den vakreste dama dere kan tenke dere, og sammen så klarte vi å ende opp med to barn. 

Jeg håper å poste ukentlig, med små og spennende historier fra min hverdag, og starter allerede i morgen. Så for deres eget beste så anbefaler jeg dere å stay tuned.

:lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag våknet jeg til fint vær, sol og plettfri himmel. Mine tanker var da at dette skulle bli en av de bedre morgenene, spesielt fordi jeg slapp den typiske blåmandagen som man ofte føler på når det er jobb. 

Men akk ja, så skulle denne dagen vise seg å bli en påminnelse på en av verdens mange urettferdigheter. Selv hadde jeg smørt meg inn og gjort meg klar til en dag på stranden, hvor jeg kunne vise meg frem i sommervarmen. Dessverre var det veldig sterk vind ute, og det blir derfor en langdrygende og kjedelig dag hjemme med familien istede :(

Hvordan har deres 1. Mai vært så langt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på "verdens ende"! Ble mildt sagt ganske sinna og skuffa når det ikke var det. 

Så fint at du faktisk lagde denne dagboken. Kanskje du viser, en gang for alle, hvordan en redelig og god kvinne er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.mai sålangt har vært fantastisk 😄 våknet opp ved siden av verdens kjekkeste mann som overasket meg med frokost på senga. Deretter tok han hånd om ungene mens jeg gikk på trening, sommerkroppen 2017 i sikte Etterpå bar det rett på jeg spaavdeling hvor full body treatment ventet meg. Så nå ligger jeg her med agurker på øynene , innpakket i leire og glad pack.  En vanlig mandag for meg 😅 Jaja det var jo synd du ikke fikk vist deg frem på stranden. Er jo det som er poenget med å gå dit. Kansje neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går dagen mot en ende, det kunne vært bedre, men et lite lyspunkt ble det med dagen da barna endelig skulle legge seg. Fred å få, og takk og lov for det.

8 timer siden, Svartedauden skrev:

Vært på "verdens ende"! Ble mildt sagt ganske sinna og skuffa når det ikke var det. 

Så fint at du faktisk lagde denne dagboken. Kanskje du viser, en gang for alle, hvordan en redelig og god kvinne er. 

Var trist du ikke fant verdens ende, men du får se positivt på det at enden kommer nærmere for hver dag som går :lillesky2:

8 timer siden, Arya2000 skrev:

1.mai sålangt har vært fantastisk 😄 våknet opp ved siden av verdens kjekkeste mann som overasket meg med frokost på senga. Deretter tok han hånd om ungene mens jeg gikk på trening, sommerkroppen 2017 i sikte Etterpå bar det rett på jeg spaavdeling hvor full body treatment ventet meg. Så nå ligger jeg her med agurker på øynene , innpakket i leire og glad pack.  En vanlig mandag for meg 😅 Jaja det var jo synd du ikke fikk vist deg frem på stranden. Er jo det som er poenget med å gå dit. Kansje neste gang. 

Selv har jeg aldri opplevd noe slikt fra mannen. Men heldigvis tjener han utrolig godt, så alle mennesker har vist sine positive sider :) Fint at noen får det de fortjener, håper det blir min tur neste gang. Heldigvis er sommerkroppen som alltid i boks hos meg, så skal ikke klage.

Endret av QQbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Fin dagbok :)

Takk :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 2

Da har nok en dag kommet til en ende. Det var hardt å være tilbake på jobb, spesielt med det fine været som var ute. Det at man blir låst inne som råtter på en dag som denne kan bryte ned humøret til selv den beste. Men dessverre er det slik at noen sliter mer enn andre, en av mine kollegaer på jobben var et godt eksempel på det. Det gikk tydligvis hardt utover psyken til min kollega at vi måtte være inne på en dag som denne. Ikke alle som tåler like godt å miste noen timers sol visst. Hun hadde brukt fridagen på å gipse foten, og lagde et voldsomt nummer av hvor vondt det var å gå på den. Selv synes jeg det ble litt masete i lengden, og mener det var unødvendig å lage dårlig stemning kun fordi vi gikk glipp av formiddagssolen. Heldigvis har vi ettermiddagssol hjemme, så hun klarte ikke ødelegge min dag.

Noen andre som har en slitsom kollega?

Endret av QQbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...