Gå til innhold

Hva synst du om denne situasjonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på jentekveld forrige helg. Hun vi var hos hadde tre små barn som lå og sov, minste er ikke 1 år en gang. Hun serverte drinker, drakk mer og mer. Sa til og med at hun kom til å bli full, jeg drakk ikke av ulike grunner og skulle tidlig hjem, spurte henne hvor barnefar var, han var på jobb elle noe. Tenkte ikke så mye på det der og da, men i ettertid har jeg tenkt en del på det. Hva om barna våkner og mamma er full med venninnegjengen?? Grusomt! Hun sier de sover til morgen og ikke våkner, men jeg ville tenkt det ikke var greit likevel, hva synst dere?

Jeg personlig ville ikke gjort dette om jeg hadde ansvar for mine barn alene...!

Anonymkode: 4bc20...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få dømme andre litt, syns du ikke?

Anonymkode: 2cf05...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i at en mamma slår ut håret og tar seg en skikkelig fest. Men akkurat som TS så reagerer jeg på at hun gjør det med ungene hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Elliespelli skrev:

Jeg ser ikke noe galt i at en mamma slår ut håret og tar seg en skikkelig fest. Men akkurat som TS så reagerer jeg på at hun gjør det med ungene hjemme.

Ja, jeg synst det er helt greit å ta seg en fest selv om man har barn men da må man jo ha barnepass.. tenker jeg

TS

Anonymkode: 4bc20...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synst det er helt greit å ta seg en fest selv om man har barn men da må man jo ha barnepass.. tenker jeg

TS

Anonymkode: 4bc20...5f6

Ble hun overstadig ? Vaklet rundt og snøvlet ? Eller var hun i godt humør og lett brisen ? Det er veldig lett å dømme andre. Om far kom hjem iløpet av kvelden/natta ser jeg egentlig ikke problemet, med mindre hun ble så full at hun ikke burde være rundt barn overhodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så små barn burde hun ikke hatt fest hjemme i det hele tatt. Å si at hun kom til å bli full er et dårlig signal. Jeg hadde tipset barnevernet om henne. Stakkars barn som har en mor som tillater slik oppførsel. Spiller ingen rolle at barna sov, for som beruset ville hun hatt problem med å forholde seg til ting dersom noe alvorlig plutselig skjedde.

Noen syns sikkert at jeg dømmer nå, men det driter jeg i. Man kødder ikke med livet til små barn.

Anonymkode: cf675...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...