Gå til innhold

Svake vipper


Anno nymo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk vippeextentions i desember, tok påfyll etter 5 uker og tok de av ca 10. februar i år. Angrer ikke på at jeg fikk de, men de ekte vippene mine ble sikkelig stygge. Korte, tynne og svake. Jeg har nesten ikke gått med maska siden jeg tok de av, om jeg hadde maskara på så det ut som korte stubber. Vippene mine har blitt litt lengere nå og de ser ikke likte stygge ut med maskara, selvom jeg nesten ikke har gått med det lenger. Tingen er at jeg savner veldig å kunne ta på maskara på lange tykke vipper. Vippene mine er veldig tynne og svake. Jeg bruker vaslin på dem, har hørt at det hjelper. Men jeg vil styrke dem slik at de blir mye tykkere og litt lengere, de har jo vært sånn før, så det burde ikke være umulig. Noen tips eller, vil ikke bruke masse penger på vippeserum heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I glow vippeserum funker veldig bra! Ikke dyrt, 499 for en tube som varer 4-5måneder.

Anonymkode: 49dbe...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg anbefaler også iGlow! Det gjør underverker.

Vaselin har jeg hørt tetter porene. Så vippene blir mykere og kanskje sterkere, ja. Men det får dem dessverre ikke til å vokse noe fortere. Har jeg hørt, har ikke forsket på det selv :P

Er storforbruker av vippeextensions selv, men noen ganger tar jeg en liten pause. Da drar jeg alltid innom en salong for å få vippeløft og farge på vippene. Så der de mye tykkere og lengre ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...