Gå til innhold

Krf vil fylle landet med migranter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/nyheter/krf-vil-at-norge-skal-ta-imot-langt-flere-eu-flyktninger/3423336307.html

 

Ved første kast tenkte jeg at Krf vil ta imot EU-flyktninger dvs europeere som flykter fra sine ødelagte land, men jeg tok feil. Det er skremmende at Krf driver med dette og enda verre at de ønsker samarbeid med det andre store partiet som er for liberal asylpolitikk dvs Avgiftspartiet. Stem fornuftig i september og straff de som vil ødelegge Norge! Stem nei til denne galskapen og ja til Norge!

Anonymkode: 1070c...cbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke hvem som helst de ønsker seg til landet. Det er først og fremst unge muslimske menn de vil ha hit.

Anonymkode: 045d5...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 10 000 du kaller å "fylle Norge"? 

Anonymkode: 08e37...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om KrF har gjort en undersøkelse på hva velgergruppen deres mener om dette; ser for meg at en del i bibelbeltet ikke ønsker import av folk fra afrika og midtøsten (unntatt Israel selvfølgelig).

Partiet sliter jo med å tiltrekke seg nye velgere, så ville vært kjipt å miste gamle. 

Anonymkode: 53ca9...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg med det jeg skrev, var at dere ikke skal omgås en som kalles bror, og som likevel lever i hor eller er grådig, eller som er en avgudsdyrker, spotter, drukkenbolt eller ransmann. Slike skal dere heller ikke spise samme med. (1 Kor. 5. 11)

La oss hjelpe de som er strandet i krigsområder uten mat og drikke! La oss hjelpe mennesker i nød, vokse og barn som svinner hen i flyktningeleirer i midtøsten. La oss bruke våre resurser på en måte så vi kan hjelpe flest mulig! Stem ikke KRF om du vil hjelpe de som er i nød! De i nød står ikke å banker på vår dør, de dør!

Endret av Gjøksuppe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Det jeg med det jeg skrev, var at dere ikke skal omgås en som kalles bror, og som likevel lever i hor eller er grådig, eller som er en avgudsdyrker, spotter, drukkenbolt eller ransmann. Slike skal dere heller ikke spise samme med. (1 Kor. 5. 11)

La oss hjelpe de som er strandet i krigsområder uten mat og drikke! La oss hjelpe mennesker i nød, vokse og barn som svinner hen i flyktningeleirer i midtøsten. La oss bruke våre resurser på en måte så vi kan hjelpe flest mulig! Stem ikke KRF om du vil hjelpe de som er i nød! De i nød står ikke å banker på vår dør, de dør!

Hva snakker du om? Gi meg noen klare svar og ikke noen tullete bibelvers og vi kan ha en samtale om prolematikken. Du virker å være ironisk uten å ha tenkt over noen som helst konskevenser. Følg bibelen og dra ditt folk ned i gjørma. Nei, det kommer ikke på tale. Din religion tilhører Midtøsten og er ikke vår. Hører du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av disse en kvinner mon tro?

Anonymkode: cf5be...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange av disse en kvinner mon tro?

Anonymkode: cf5be...e04

Hvorfor bry seg? Det eneste som teller er å bevare vårt folk uten denne sinnsvake innvandringspolitikken. Det gjelder både kvinner og menn. Sammen er vi sterke, delte er vi svake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det 10 000 du kaller å "fylle Norge"? 

Anonymkode: 08e37...807

10.000 blir fort til 50.000 med familiegjenforening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Z.Z skrev:

Hvorfor bry seg? Det eneste som teller er å bevare vårt folk uten denne sinnsvake innvandringspolitikken. Det gjelder både kvinner og menn. Sammen er vi sterke, delte er vi svake.

Folk blander seg frivillig. Lykke til med å nekte etnisk norske menn thai-konene sine.

Anonymkode: 2002d...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, julia83 skrev:

10.000 blir fort til 50.000 med familiegjenforening.

Er 50 000 "å fylle Norge"?

Anonymkode: f00aa...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker til KRF. Er muslim og vet at fortsetter dette så vil lille Norge med kun 5 mill innbygger ha muslimsk flertall om 20-30 år. Og da kan vi stemme inn vårt samfunn. Fordi vi er tro mot våres verdier og står samlet. :)

Anonymkode: 51dfc...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 50 000 "å fylle Norge"?

Anonymkode: f00aa...87d

Tror du virkelig at det stopper med de 10.000 og deres store familier? At det ikke blir 10.000 hvert år? At vi ikke får svenske tilstander i Norge på kort tid? Går det an å være så naiv? Krf har ingenting med kristendom å gjøre lenger. Empatiposører som jobber mot en Norge basert på kristne verdier og vil erstatte dem med sharia gjennom massiv ikke-vestlig innvandring.

Anonymkode: 1070c...cbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk blander seg frivillig. Lykke til med å nekte etnisk norske menn thai-konene sine.

Anonymkode: 2002d...e47

Ja, og jeg støtter ikke denne praksisen, men hva skal man gjøre? Desperate menn som ønsker seg en kone og barn. I det minste er det ikke noe radikalt over thai-damer. Likevel ville jeg ikke gitt noen som helst insentiver til slike ekteskap fra statlig hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at det stopper med de 10.000 og deres store familier? At det ikke blir 10.000 hvert år? At vi ikke får svenske tilstander i Norge på kort tid? Går det an å være så naiv? Krf har ingenting med kristendom å gjøre lenger. Empatiposører som jobber mot en Norge basert på kristne verdier og vil erstatte dem med sharia gjennom massiv ikke-vestlig innvandring.

Anonymkode: 1070c...cbd

Her snakkes det om 10 000 og 50 000. Mener man at det er å fylle Norge? Det er områder og land hvor 25% har vært flyktninger. Hvis det er begrensede landområder så kan man da snakke om å fylle landet men 1/500 av befolkningen årlig kan neppe kalles å fylle et land.

Anonymkode: f00aa...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hatefulle innlegg, brukerdebatt og avsporinger.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her snakkes det om 10 000 og 50 000. Mener man at det er å fylle Norge? Det er områder og land hvor 25% har vært flyktninger. Hvis det er begrensede landområder så kan man da snakke om å fylle landet men 1/500 av befolkningen årlig kan neppe kalles å fylle et land.

Anonymkode: f00aa...87d

Når det er 50 000 hver år, som da kun er kvoteflyktinger, det er selvsagt mange andre i tillegg, så er dette 1/100 per år. Det vil så at på under 50 år så hadde dagens Norge ikke lengre hatt en majoritet av nordmenn og vi hadde blitt minoritet i eget land. Ikke at slike som deg bryr seg en drit om at vi begår kollektivt selvmord, men fortsatt.

Anonymkode: 9666a...df3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, April 30, 2017 den 7.44, AnonymBruker skrev:

Takker og bukker til KRF. Er muslim og vet at fortsetter dette så vil lille Norge med kun 5 mill innbygger ha muslimsk flertall om 20-30 år. Og da kan vi stemme inn vårt samfunn. Fordi vi er tro mot våres verdier og står samlet. :)

Anonymkode: 51dfc...ca0

Men hvorfor ikke gjøre det i deres eget land? Hvorfor må dere endre på det norske samfunn og stemme inn deres samfunn ?

Anonymkode: 0e06d...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...