Gå til innhold

Vil ha popkorn, men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg lagde popkorn her hjemme, begynte det å ryke, hele mikroen var helt brun og det luktet død over hele overetasjen og det måtte dager med lufting til nesten alt var borte. Lukten i mikroen er der ennå selv etter intens vasking med all slags såpe.

Jeg har bygget opp en liten "fobi" mot å egentlig bruke den mikroen igjen :P Men den har jo blitt brukt etterpå, og ingenting galt skjedde da, så jeg aner ikke hva problemet var. Var det posen?

Tror dere at dette kan skje igjen? Dette har aldri skjedd med meg før, og jeg har poppet mye popkorn! Dette skjedde ca.2-3 mnd siden. 

Anonymkode: bf6b6...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta ut et min tidligere og prøve. 

Anonymkode: e541b...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt fobi selv, eller noen av mine pop corn blir litt svidd når jeg koker heltid så jeg tar ut halvt min tidligere. Noen av de er ikke poppet men jeg er fornøyd. 

Anonymkode: e541b...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble popcornet svidd da ;P? 

Jeg har opplevd det med en annen micro jeg skulle låne en gang, men da hadde jeg tydeligvis satt på grilleffekt og den effekten hadde ikke blitt brukt på lang,lang tid. så det var rett og slett støv som sved seg ;)  

Popcorn i kjele synes jeg personlig er 10 ganger bedre, også er det mye sunnere mtp på fettkilden. 

Endret av Silje92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popp i kjele! Mye bedre smak.

Anonymkode: c98c9...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at micropop kommer med 3 pakker, hehe

Det kunne kanskje vært hull på posen eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...