Gå til innhold

Cameltoe i ny badedrakt.. Hva gjør jeg??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny badedrakt her om dagen. Skal brukes neste uke. Var egentlig veldig fornøyd med den, men prøvde den igjen nå og så at jeg får skikkelig cameltoe i den.

I noe badetøy pleier det å være litt ekstra stoff der nede i trusedelen, men ikke i denne.. Hva kan jeg gjøre med det?? Når jeg prøvde den i butikken, hadde jeg på truse under, derfor oppdaget jeg det ikke da😏 Dette er krise.. Jeg og kjæresten skal reise bort neste uke, og jeg rekker ikke kjøpe nytt badetøy heller..

Anonymkode: 70c6d...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Sy på litt stoff i skrittet på badedrakten (evt ta slikt stoff fra en gammel truse).

Eller bad med truse inni badedrakten.

Anonymkode: 93263...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte meg ny badedrakt her om dagen. Skal brukes neste uke. Var egentlig veldig fornøyd med den, men prøvde den igjen nå og så at jeg får skikkelig cameltoe i den.

I noe badetøy pleier det å være litt ekstra stoff der nede i trusedelen, men ikke i denne.. Hva kan jeg gjøre med det?? Når jeg prøvde den i butikken, hadde jeg på truse under, derfor oppdaget jeg det ikke da😏 Dette er krise.. Jeg og kjæresten skal reise bort neste uke, og jeg rekker ikke kjøpe nytt badetøy heller..

Anonymkode: 70c6d...dc0

Krise XD la den ligge, bytt den inn igjen og kjøp deg en ny når dere kommer frem :) (?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Sy på litt stoff i skrittet på badedrakten (evt ta slikt stoff fra en gammel truse).

Eller bad med truse inni badedrakten.

Anonymkode: 93263...549

Er ikke det rart? Å ha truse under badedrakten? Man må jo dusje naken å sånn først, så bare tenker på hvordan jeg skal få det til🙄 Men det høres mer lettvint ut enn å sy stoff inni hvertfall, ettersom jeg ikke har riktig tråd osv. 

Anonymkode: 70c6d...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badetøyet går jo litt ut, prøv å dusj med den på og dra litt i skrittet så gir den vel etter..?

Anonymkode: 50ac9...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anne rustad skrev:

Krise XD la den ligge, bytt den inn igjen og kjøp deg en ny når dere kommer frem :) (?) 

Men jeg rekker ikke. Vi drar grytidlig på mandag, og jeg skal jobbe i hele dag, så jeg rekker ikke kjøpesenter🙄 Og jeg som brukte en hel dag på å finne en badedrakt jeg var fornøyd med🙈

Anonymkode: 70c6d...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte meg ny badedrakt her om dagen. Skal brukes neste uke. Var egentlig veldig fornøyd med den, men prøvde den igjen nå og så at jeg får skikkelig cameltoe i den.

I noe badetøy pleier det å være litt ekstra stoff der nede i trusedelen, men ikke i denne.. Hva kan jeg gjøre med det?? Når jeg prøvde den i butikken, hadde jeg på truse under, derfor oppdaget jeg det ikke da😏 Dette er krise.. Jeg og kjæresten skal reise bort neste uke, og jeg rekker ikke kjøpe nytt badetøy heller..

Anonymkode: 70c6d...dc0

Hva er problemet? Alle vet jo at du har en fitte der nede?

Anonymkode: fcd0d...00a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet? Alle vet jo at du har en fitte der nede?

Anonymkode: fcd0d...00a

Men jeg har ikke noe behov for å markere den👍

Anonymkode: 70c6d...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg har ikke noe behov for å markere den👍

Anonymkode: 70c6d...dc0

Du trenger ikke ha behov for det. Bare ta ting for det de er.

Anonymkode: fcd0d...00a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare sånn det er, la det vær! 

Anonymkode: 4a487...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det rart? Å ha truse under badedrakten? Man må jo dusje naken å sånn først, så bare tenker på hvordan jeg skal få det til🙄 Men det høres mer lettvint ut enn å sy stoff inni hvertfall, ettersom jeg ikke har riktig tråd osv. 

Anonymkode: 70c6d...dc0

Får du ikke tak i tråd? Du kan sy slik at stingene ikke vises utenpå badedrakten, og da er det ikke så nøye hvilken farge det er på sytråden. Er det ingen du kan spørre om å få låne sytråd fra? Til og med på Hotell bruker de å gi ut små pakker med nål og tråd i forskjellige farger dersom man spør.

Anonymkode: 93263...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror du at du lurer ved å prøve å late som det ikke er et kvinnekjønn innenfor badedrakten?

 

Anonymkode: df8a2...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du kan kjøpe en banan og putte nedi der! 

Er det ikke fare for at den kan gli inn...?

Anonymkode: fcd0d...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hadde ikke brydd meg,synes cameltoe er pent jeg,du kan prøve med et lite truseinnlegg det vil gjerne hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke fare for at den kan gli inn...?

Anonymkode: fcd0d...00a

Da er det jo bare win-win..? Lookin good and feelin good! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke fare for at den kan gli inn...?

Anonymkode: fcd0d...00a

Gli inn? Jeg tviler på at ts har en vagina på størrelse med ei middels vannsklie :fnise:

Anonymkode: b2008...fe6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...