Gå til innhold

Hva er greia med vippeextensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser flere og flere får det, men (sorry at jeg sier det) det ser jo ikke bra ut? Det ser ekstremt unaturlig ut, og virker fullstendig malplassert. 

Noen tanker?

Anonymkode: 169cc...ace

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere og flere får det, men (sorry at jeg sier det) det ser jo ikke bra ut? Det ser ekstremt unaturlig ut, og virker fullstendig malplassert. 

Noen tanker?

Anonymkode: 169cc...ace

Du er nok alene om å mene dette. Det er selvfølgelig finere med mørke vipper som synes, men at forandringen blir stor å det er uvant joda enig. Men folk som ikke bruker mascara eller farger vippene ser jo ut som gollum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det samme som deg, men alle som har extensions synes visst at akkurat deres ser mer naturlig ut enn andres. 

Anonymkode: d0927...6d2

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, førstedamen skrev:

Du er nok alene om å mene dette. Det er selvfølgelig finere med mørke vipper som synes, men at forandringen blir stor å det er uvant joda enig. Men folk som ikke bruker mascara eller farger vippene ser jo ut som gollum :fnise:

Man ser seg vel blind på det, som med restylane. Det ser sjeldent bra ut. Naturlig kan jo ikke være looken de har i tankene når de tar vippeextensions. 

Man trenger ikke se ut som gollum selv om man ikke tar vippeextensions :) 

Anonymkode: 169cc...ace

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, TS! Jeg synes det ser helt på trynet ut. Det kan virke som om mange av de som setter på sånt mener lengden alltid er det viktigste. Jeg har sett så mange jenter med sykt lange vipper, samtidig som det er så glissent rundt dem at man mbare ikke kan slutte å glo. Mange av de jeg har sett har dessuten ingen naturlig vippeform, men står ut som koster. Herregud.

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å slippe og sminke seg. Så syns jeg det er fint, og det viktigste er vel å være fornøyd selv, og ikke tenke så mye på hva alle andre syns. :sminkedokke:

Anonymkode: 7e961...f1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne tok vippe extentions hos profesjonell og for henne ser det bare ut som at hun går med mascara. Men det er mange håpløse tilfeller der ute 😂 Nesten så man lurer på om de er drag queens om natta 😅

Anonymkode: 369c7...9c2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det lengden som gjør at det ikke ser pent ut, de jeg legger merke til har så lange at de når nesten opp til øyebrynene. Og det at de kanskje ikke går å setter på nye eller hva man gjør, i tide, slik at det ser glissent ut og litt som om at de "henger" ned i øyene samtidig som de er så fryktelig lange.

Men, dette er noe jeg kunne tenke meg selv, fordi jeg har helt lyse vipper. Men ikke lengre enn mine egne vipper, bare så jeg slipper maskara.

Anonymkode: 8eccf...580

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare sjalu fordi dere ikke har råd til det selv 😊

Anonymkode: 77a1d...6c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er deilig å slippe og sminke seg. Så syns jeg det er fint, og det viktigste er vel å være fornøyd selv, og ikke tenke så mye på hva alle andre syns. :sminkedokke:

Anonymkode: 7e961...f1f

I utgangspunktet enig i dette, men når folk glaner fordi de rett og slett lurer på hva i all verden du har på øyelokkene, liksom...?

Dessuten: ens egne vipper blir nedslitt av det, så det er ikke bare-bare å slutte. Det blir en kjedelig overgangsperiode som Gollum, i hvert fall. 

Jeg kjenner ei som har det, og hun har to døtre i "rette alderen". De lærer jo at man ikke er bra nok som man er. Hun eldste har begynt med løsvipper. Ville aldri i verden ha gjort sånt som mor. 

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet enig i dette, men når folk glaner fordi de rett og slett lurer på hva i all verden du har på øyelokkene, liksom...?

Dessuten: ens egne vipper blir nedslitt av det, så det er ikke bare-bare å slutte. Det blir en kjedelig overgangsperiode som Gollum, i hvert fall. 

Jeg kjenner ei som har det, og hun har to døtre i "rette alderen". De lærer jo at man ikke er bra nok som man er. Hun eldste har begynt med løsvipper. Ville aldri i verden ha gjort sånt som mor. 

Anonymkode: 8f241...e85

Har hatt av og på i masse år. Vippene detter jo like mye av (eller skiftes ut)  uansett om man har vippe extension eller ikke!

Anonymkode: 77a1d...6c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere er bare sjalu fordi dere ikke har råd til det selv 😊

Anonymkode: 77a1d...6c0

Jeg har råd til å sette vipper på hele familien min, men aldri i verden om jeg ville gjort det. Det er jo ikke pent, og man blir avhengig av det. Men jeg ville heller aldri i verden tatt restylane/botox o.l, hatt silikon, fettsuging osv.  Jeg kunne heller ikke fått meg til å legge contouring. For meg går grensen ved ordinær sminke, som jeg kan vaske bort om kvelden. 

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er bare sjalu fordi dere ikke har råd til det selv 😊

Anonymkode: 77a1d...6c0

Jeg er 99% sikker på at jeg har mye bedre råd enn deg, men jeg synes likevel vippeextensions ser unaturlig og stygt ut :P

Anonymkode: d0927...6d2

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt av og på i masse år. Vippene detter jo like mye av (eller skiftes ut)  uansett om man har vippe extension eller ikke!

Anonymkode: 77a1d...6c0

Litt naturlig håravfall har man jo over alt, men dette blir selvsagt noe annet. Mine vipper ser ut som de gjør bestandig, selv om jeg feller noen i ny og ne. Exstensions er selvsagt en påkjenning for vippene!

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23508312/ekspert-vippeextensions-kan-gi-permanente-skader

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har råd til å sette vipper på hele familien min, men aldri i verden om jeg ville gjort det. Det er jo ikke pent, og man blir avhengig av det. Men jeg ville heller aldri i verden tatt restylane/botox o.l, hatt silikon, fettsuging osv.  Jeg kunne heller ikke fått meg til å legge contouring. For meg går grensen ved ordinær sminke, som jeg kan vaske bort om kvelden. 

Anonymkode: 8f241...e85

Kan ikke contouring vaskes av? Det er da mye lettere å fjerne enn for eksempel mascara! Contouring bør man bruke hvis man har foundation ellers blir man jo helt flat i ansiktet. Man har naturlige skygger og de blir nesten borte når man smører inn trynet i en farge.

Anonymkode: 77a1d...6c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt naturlig håravfall har man jo over alt, men dette blir selvsagt noe annet. Mine vipper ser ut som de gjør bestandig, selv om jeg feller noen i ny og ne. Exstensions er selvsagt en påkjenning for vippene!

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23508312/ekspert-vippeextensions-kan-gi-permanente-skader

Anonymkode: 8f241...e85

Om man har pause hver 4 til 5 mnd er det ingen skade om du har normale vipper. Alle vippene detter av med 6 og 12 ukers mellomrom uansett om du aldri har hatt noe på vippene.  

Anonymkode: 77a1d...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet enig i dette, men når folk glaner fordi de rett og slett lurer på hva i all verden du har på øyelokkene, liksom...?

Dessuten: ens egne vipper blir nedslitt av det, så det er ikke bare-bare å slutte. Det blir en kjedelig overgangsperiode som Gollum, i hvert fall. 

Jeg kjenner ei som har det, og hun har to døtre i "rette alderen". De lærer jo at man ikke er bra nok som man er. Hun eldste har begynt med løsvipper. Ville aldri i verden ha gjort sånt som mor. 

Anonymkode: 8f241...e85

Nå må ikke alle ta like mye som enkelte bloggere og Paradise-deltakere. Det kan bli altfor mye etter min smak, men hey, de trives helt sikkert med det ettersom de gjør det gang på gang. 

Og at egne vipper blir nedslitt er bare tull. Da går man i så fall til et sted som ikke vet hva de driver med. Jeg fjernet vippene en periode i høst, og mine egne var da både lenger og tykkere ettersom man slipper gnikking og gnuing med sminkefjerner hver dag. 

Da antar jeg at du som mor aldri har brukt sminke eller farget håret heller? Siden dette gir signaler om at man ikke er bra nok som man er altså. Skulle trodd vipper var det samme gate som injeksjoner og operasjoner. 

Anonymkode: 7e961...f1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke contouring vaskes av? Det er da mye lettere å fjerne enn for eksempel mascara! Contouring bør man bruke hvis man har foundation ellers blir man jo helt flat i ansiktet. Man har naturlige skygger og de blir nesten borte når man smører inn trynet i en farge.

Anonymkode: 77a1d...6c0

Kan man legge god countouring er dette en del av "vanlig hverdagssminke" ja. Jeg legger lett countouring, det tar meg hele 2 til 3minutter max

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne tok vippe extentions hos profesjonell og for henne ser det bare ut som at hun går med mascara. Men det er mange håpløse tilfeller der ute 😂 Nesten så man lurer på om de er drag queens om natta 😅

Anonymkode: 369c7...9c2

jeg har prøvd vippe extensions to ganger, den ene gangen var det fint i ett døgn også så det helt jævlig ut! Det var klatter med lim, og jeg kunne kjenne limet nærmest skjære mot innsiden av øyet under øyelokket når jeg lukket øynene og blinket. Helt jævlig! Andre gangen var det naturlig, og det så ut som mascara. Men; det er dyrt, og det er ikke pent når vippene begynner å falle av, og jo, du mister ofte mange av dine egne vipper i prosessen. Så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er rett og slett ikke verdt det, selv om resultatet er bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig stygt. Tenker bestandig på øynene til ei ku når jeg står og snakker med en med en med øyenvippeextensions.

4778225385_414a52dba1.jpg

Anonymkode: 7884c...e31

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Kan man legge god countouring er dette en del av "vanlig hverdagssminke" ja. Jeg legger lett countouring, det tar meg hele 2 til 3minutter max

 

jeg har prøvd vippe extensions to ganger, den ene gangen var det fint i ett døgn også så det helt jævlig ut! Det var klatter med lim, og jeg kunne kjenne limet nærmest skjære mot innsiden av øyet under øyelokket når jeg lukket øynene og blinket. Helt jævlig! Andre gangen var det naturlig, og det så ut som mascara. Men; det er dyrt, og det er ikke pent når vippene begynner å falle av, og jo, du mister ofte mange av dine egne vipper i prosessen. Så jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er rett og slett ikke verdt det, selv om resultatet er bra.  

Høres ut som du har gjort dette hos noen som ikke kan det. Og som jeg sier over så mister man akkurat like mye vipper i denne prosessen som man gjør ved å bare se helt vanlig ut. (Fordi Vippene SKIFTES UT HVER 6 TIL 12 UKE HOS ALLE MENNESKER UANSETT OM MAN VIL ELLER IKKE) 

Anonymkode: 77a1d...6c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...