Gå til innhold

De nye vegetarproduktene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har smakt noen av dem?

Smakte denne her om dagen. Smakte litt som ostesniztel, kanskje litt "tørr". Men ellers helt ok smak. Definitivt noe jeg kan spise når jeg  er for lat til å lage noe selv, men tipper man hadde lagd bedre burgere fra bunnen av selv. Spiste den med stekt løk, smeltet ost og salat

n4a5ghxlruqolm5swcpn

 

Anonymkode: 0f6bb...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, QQbaby skrev:

Spiser vanlig mat jeg, så nei.

:scorpis:

Anonymkode: d106c...091

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å smake vegetar mange ganger, men alt ser lite innbydende ut.

Anonymkode: e4548...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vegetarpålegget her om dagen og ble positivt overrasket. Blir fast pålegg er her fremover :)

Anonymkode: 544f1...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert å smake vegetar mange ganger, men alt ser lite innbydende ut.

Anonymkode: e4548...863

Mener du at innpakningene på vegetarproduktene ser lite innbydende ut? For min del har ikke det så mye å si, med mindre noe ser direkte nasty ut. Jeg syns ikke akkurat potetgullet på potetposen er vakkert :laugh:

Anonymkode: 0f6bb...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte vegetarpålegget her om dagen og ble positivt overrasket. Blir fast pålegg er her fremover :)

Anonymkode: 544f1...fde

Hva slags vegetarpålegg er det? Det finnes jo massevis av pålegg som er vegetarisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at innpakningene på vegetarproduktene ser lite innbydende ut? For min del har ikke det så mye å si, med mindre noe ser direkte nasty ut. Jeg syns ikke akkurat potetgullet på potetposen er vakkert :laugh:

Anonymkode: 0f6bb...d59

både innpakning, produkt og servering ser ille ut.

Anonymkode: e4548...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Kjøper aldri de vegetarproduktene, de er fulle i MSG. Spiser heller poteter og kokte grønnsaker, linser etc, det trenger ikke være så vanskelig eller ligne på kjøtt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 11.10, QQbaby skrev:

Spiser vanlig mat jeg, så nei.

Potet, linser, tomat og ost er vanlig mat

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

både innpakning, produkt og servering ser ille ut.

Anonymkode: e4548...863

Det meste av mat ser da ikke pent ut, egentlig. Du lager da ikke en vakker dekorert salat til hvert måltid du spiser? Spiser du ikke grandiosa, pølser, lasagne, kjøttkaker, potetgull osv? Denne maten ser jo ganske stygg ut. Spesielt grandiosa ser helt for jævlig ut, men jeg spiste mye av det da jeg spiste kjøtt. 

Nei, dette "argumentet" blir bare merkelig for meg. Vi lever ikke i snapchatverden, så det spiller da ingen rolle om maten ser pen og pyntelig ut om den smaker godt. 

Anonymkode: 0f6bb...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 18.03, applestories skrev:

Hva slags vegetarpålegg er det? Det finnes jo massevis av pålegg som er vegetarisk :)

Kanskje h*n mener pålegget som heter vegetardag? De selges på coop-butikkene.

Noen som har smakt de? Jeg har bare smakt "servelat'', som lukter og smaker som kjøtt 

Anonymkode: 821ae...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg spiser ikke ost

Anonymkode: 4f81a...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje h*n mener pålegget som heter vegetardag? De selges på coop-butikkene.

Noen som har smakt de? Jeg har bare smakt "servelat'', som lukter og smaker som kjøtt 

Anonymkode: 821ae...609

Det må vel bare være et soya produkt eller?

Anonymkode: 4f81a...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivera har veldig gode vegetarprodukter! Selges på Kiwi. Har prøvd vegetarboller og vegetarfarse og syns begge deler smakte godt og tenkte egentlig ikke over at det ikke var kjøtt. :)

Jeg er ikke vegetarianer, men prøver å kutte ned på inntaket av kjøtt både for helsen og pga dyrevelferden. Er derfor glad for at det finnes gode alternativer! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er fantastisk flott at det kommer flere vegetar produkter.

Jeg skal definitivt teste dem ut.  Jeg vil gjerne redusere kjøttforbruket med 50%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de virker uappetittelige. Det gjelder alle "lureprodukter". En serie heter "Matlyst", av alle ting, noe jeg finner nærmest ironisk, ihvertfall komisk. Jeg er helt for å redusere kjøttforbruket hvis det er høyt, og jeg har stor respekt for dem som har kuttet animalske produkter fullstendig, men "vegetarprodukter" utnytter folks godtroenhet og velvilje økonomisk, og det er jeg helt imot. Det er mange måter å spise sunt og godt, og etisk og billig, samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringle skrev:

Jeg synes de virker uappetittelige. Det gjelder alle "lureprodukter". En serie heter "Matlyst", av alle ting, noe jeg finner nærmest ironisk, ihvertfall komisk. Jeg er helt for å redusere kjøttforbruket hvis det er høyt, og jeg har stor respekt for dem som har kuttet animalske produkter fullstendig, men "vegetarprodukter" utnytter folks godtroenhet og velvilje økonomisk, og det er jeg helt imot. Det er mange måter å spise sunt og godt, og etisk og billig, samtidig.

Hvordan da? Hva er forskjellen på en vegetarburger og grandiosa? Det handler jo om å kjøpe ferdigprodukter når man ikke gidder lage mat selv. Hvem blir lurt der?

Anonymkode: 0f6bb...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da? Hva er forskjellen på en vegetarburger og grandiosa? Det handler jo om å kjøpe ferdigprodukter når man ikke gidder lage mat selv. Hvem blir lurt der?

Anonymkode: 0f6bb...d59

Hvis det virkelig sparer tid og arbeid, er det verdt det. Hvis det smaker godt, er det flott. Hvis det er noenlunde sunt, er det utmerket. Hvis det er alt dette, og i tillegg samsvarer med ens etiske holdninger, er det helt suverent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...