Gå til innhold

Facebook app bare lukker seg. Hvorfor?


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg har et irriterende problem. Når jeg surfer på Facebook på iPhone min og skal besøkene en side eller en gruppe , feks VG, crasher appen. Eller den lukker seg og går tilbake til hjemsjermen. 

Det skjer ikke hele tiden, men veldig ofte. Har reinsralert appen, startet telefon på nytt osv uten at det løser problemet. Er det flere som har opplevd dette med Facebook appen for iPhone ? Isåfall hvordan løste dere det?

før trodde jeg det skyltes at jeg hadde iPhone 6 og iPhone 6 er kjent for masse rare problem. Men nå har jeg en flunke ny iPhone 7 og problemet er fortsatt der. 

og ja jeg har googlet dette men fant aldri en løsning. Så nå lurer jeg på om det er flere som opplever dette eller om det er "noe galt med meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problemet. Sluttet etter en stund, aner ikke hva som skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en av de forrige oppdateringene facebook hadde, så var det mye problemer.
Nå vet jeg at facebook har en ny oppdatering, leste nettopp på anmeldelsene og mange som har problemer med den nye også.
Alt fra iphone, til div. android systemer, så det er ikke deg.
Det er facebook appen det er galt med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Det du eventuelt kan gjøre er å avinstallere programmet og finne en mirror download til en av de eldre versjonene, anbefaler egentlig ikke å gjøre det på den måten, siden man ikke vet om downloaden er korrupt eller "legit" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips @Chibi 😊 Det er så rart at appen er slik. Jeg har iPad også (den nyeste) og der har jeg aldri opplevd at appen lukker seg når jeg åpner sider.  Tross at appene virker lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...