Gå til innhold

Deodorant: Når Stop24 ikke er nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vil ikke

Sverger til Yerka. Får den bl.a. på Vita og Cubus. Tas på om kvelden. Etter en ukes bruk holder det å bruke den annenhver kveld eller mindre. Du må ikke barbere deg samme dag. Blir det sterkt så sørg for at bomullspadsen er så vidt fuktig før du tar på Yerka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få kjøpt lapper man kan klistre under armene. En venninne av meg måtte opereres husker jeg. Usikker om det hjalp da...

Anonymkode: b7855...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å være obs på at det finnes mange som sprer skremselsmyter på nett. Dette stemmer ikke. 

Anonymkode: 35aaf...e96

Sånne som mattilsynet for eks?

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/mattilsynet-advarer-mot-deodorant-bruk/a/10141554/

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke tør bruke deo, så bør du heller ikke barbere deg under armene, for å si det slik... https://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=19561:brystkreft-av-deodorant&catid=156:kreft&Itemid=523 

 

Anonymkode: 35aaf...e96

Man trenger ikke bruke barberkrem

Anonymkode: 48b9d...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som ikke svir, ikke gir ubehag, men er en vanlig deodorant er Mitchum. Ingen over, ingen vedsidenav, og jeg har prøvd ALT bortsett fra botox. Ikke klam engang etter jeg begynte bruke denne. Magisk 👍🏻

Anonymkode: 72950...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe som ikke svir, ikke gir ubehag, men er en vanlig deodorant er Mitchum. Ingen over, ingen vedsidenav, og jeg har prøvd ALT bortsett fra botox. Ikke klam engang etter jeg begynte bruke denne. Magisk 👍🏻

Anonymkode: 72950...f8b

Hvor kjøper du denne?

Anonymkode: ba286...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På parfymeri. Men, tror den finnes på nett også. Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 72950...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...