Gå til innhold

Selverklærte spesialister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/nyheter/rune-58-har-jobbet-mot-barnevernet-i-over-ti-ar---det-er-fem-til-seks-hovedmiljoer-i-norge-vi-motes-ganske-ofte/67366999

Jeg vet ikke jeg, altså, men når jeg ser Rune Fardal (selverklært psykologekspert uten utdanning), Marius Reikerås (selverklært menneskerettsjurist uten utdanning) og Kirsten Leikny Femundsenden (tja, hva skal man kalle henne, da tro?) på samme bilde så blir jeg ikke akkurat mer overbevist om at disse selverklærte ekspertene har så mye å fare med...

Anonymkode: 9ab22...028

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å poste det samme.

Det skremmende er jo at folkene i disse miljøene bruker disse selverklærte ekspertene som "dokumentasjon" og "bevis" for sine påstander. Hvilket i sin tur gjør at folk blir redde for å oppsøke hjelp og støtte. 

 

En annen sak er jo om det er lov å kalle seg jurist eller psykolog..? er det ikke beskyttede titler?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Farlig! Fordi sårbare foreldre som er i konflikt med BV lett blir lokka inn i deira fordreide verdensbilde!

Anonymkode: c84ab...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jo Marius Reikerås advokatbevilgning før, men jeg skjønner hva du mener, jeg blir betenkt selv.

Anonymkode: 5bbd2...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...