Gå til innhold

Hun ble sur fordi jeg har pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idag var jeg ute og spiste sammen med kjæresten min , broren hans og samboeren til broren. Vi skulle på et fint sted så jeg tok på meg en topp med litt utringning og bukser. Under hele middagen var hun sur og svarte meg frekt. Jeg skjønte ingenting men prøvde å ikke gjøre situasjonen mer klein. Fem minutter etter at vi kommer hjem tikker det inn en melding. 

'Hei "yvonne" syns ikke at det var greit at dama di kom med puppene ute. Vi kan ikke treffes før dere kan respektere andre. ' Jeg er helt seriøst i sjokk. Jeg bruker str G , det er ingenting topp i verden som kan dempe puppene mine. Er det greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg ? Dette er 4 gangen Jeg har møtt henne. Hver gang er hun spydig og unnlater å svare meg. 

Anonymkode: 06f78...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun er spydig og unnalater å svare deg hver gang du har møtt henne så handler det ikke om puppene dine eller hvordan du kler deg. Det var bare det hun fant å pirke på denne gangen. Hadde ikke vært det så hadde det vært noe annet.

Anonymkode: a1dcc...6ce

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg, men har du størrelse G og går med mye utringning, så ble det kanskje vanskelig å se deg bak all puppen? 

Anonymkode: ec435...4e1

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke det er greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg, men har du størrelse G og går med mye utringning, så ble det kanskje vanskelig å se deg bak all puppen? 

Anonymkode: ec435...4e1

Så store er de nok ikke. Utringningen var ikke dyp engang. Det blir jo litt kløft, men hvorfor bry seg ? Selv er hun liten og petit med små pupper. Hun kom med ganske kort kjole Idag men det bryr jeg meg jo ikke om. 

Anonymkode: 06f78...7a3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar: "Ingen problem, hun skal selvfølgelig gjøre en brystreduksjon for å tilfredstille dama di, innen neste gang vi treffes. Regner med dere dekker kostnaden siden det er ingen andre som klager?"

Anonymkode: a28dd...4ee

:fnise: They wish. Hun kan heller be mannen sin se vekk istedenfor å få maten i halsen hver gang han får øyekontakt med puppene mine 

Anonymkode: 06f78...7a3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, verden er gal! Jeg hadde sikkert kastet et blikk eller to (klarer ikke styre meg, heterofil gift dame btw), men et problem er det da virkelig ikke!!!!

Anonymkode: 526df...bab

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, verden er gal! Jeg hadde sikkert kastet et blikk eller to (klarer ikke styre meg, heterofil gift dame btw), men et problem er det da virkelig ikke!!!!

Anonymkode: 526df...bab

Hadde jeg også. Kjæresten min sier at hun alltid har vært usikker på seg selv og den eneste grunnen til at broren sender en sånn melding er at hun mest sannsynlig har laget et helvete på vei hjem. 

Anonymkode: 06f78...7a3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ari Loys
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg også. Kjæresten min sier at hun alltid har vært usikker på seg selv og den eneste grunnen til at broren sender en sånn melding er at hun mest sannsynlig har laget et helvete på vei hjem. 

Anonymkode: 06f78...7a3

Da ber du typen din sende broren følgende melding:

"Du, hvor lenge skal du gidde hun der egentlig?"

Endret av Ari Loys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ari Loys skrev:

Da ber du typen din sende broren følgende melding:

"Du, hvor lenge skal du gidde hun der egentlig?"

Vet han gjorde noe sånt før vi møtte hverandre og da fikk ikke broren komme på farens 50 årsdag 🙊 De var sure på kjæresten min. Men straffet far hans. Mange år siden but still 

Anonymkode: 06f78...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag var jeg ute og spiste sammen med kjæresten min , broren hans og samboeren til broren. Vi skulle på et fint sted så jeg tok på meg en topp med litt utringning og bukser. Under hele middagen var hun sur og svarte meg frekt. Jeg skjønte ingenting men prøvde å ikke gjøre situasjonen mer klein. Fem minutter etter at vi kommer hjem tikker det inn en melding. 

'Hei "yvonne" syns ikke at det var greit at dama di kom med puppene ute. Vi kan ikke treffes før dere kan respektere andre. ' Jeg er helt seriøst i sjokk. Jeg bruker str G , det er ingenting topp i verden som kan dempe puppene mine. Er det greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg ? Dette er 4 gangen Jeg har møtt henne. Hver gang er hun spydig og unnlater å svare meg. 

Anonymkode: 06f78...7a3

det er ikke greit at andre skal fortelle deg hvordan du kler deg, men kler du deg som en hore skjønner jeg at noen kan reagere.

men uansett i dette tilfellet tror jeg hun ble sjalu

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo svare at "jeg og 7a3 er forferdelig lei oss for det inntrufne. Men siden vi bare ELSKER å være med yvonne fordi hun er så blid og hyggelig,så ville det være kjempefint til neste gang om hun kunne sette opp en liten liste over type antrekk som hun mener er passende for samvær i hennes selskap. Stooor klem fra broderen! 

Forholdet blir nok ødelagt for alltid, men siden hun er en hurpe og han er en dott, så hadde jeg ikke ansett tapet som så veldig stort.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag var jeg ute og spiste sammen med kjæresten min , broren hans og samboeren til broren. Vi skulle på et fint sted så jeg tok på meg en topp med litt utringning og bukser. Under hele middagen var hun sur og svarte meg frekt. Jeg skjønte ingenting men prøvde å ikke gjøre situasjonen mer klein. Fem minutter etter at vi kommer hjem tikker det inn en melding. 

'Hei "yvonne" syns ikke at det var greit at dama di kom med puppene ute. Vi kan ikke treffes før dere kan respektere andre. ' Jeg er helt seriøst i sjokk. Jeg bruker str G , det er ingenting topp i verden som kan dempe puppene mine. Er det greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg ? Dette er 4 gangen Jeg har møtt henne. Hver gang er hun spydig og unnlater å svare meg. 

Anonymkode: 06f78...7a3

Dette handler ikke om deg men om andre. 

Det er ikke greit å fortelle andre hvordan de skal kle seg. Gjør man det, forteller man andre at de skal forandre seg. Man skal ikke forandre andre mennesker. 

Jeg er sikker på at det ikke er noe gale med hverken puppene dine eller måten du kler deg på. La folk holde på, ikke gi deg næring. Det er lett å se hvem som ikke respekterer andre her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare svar med å gratulere broren med at han har fått seg så hyggelig dame. Skikkelig kupp.

Og la være å henge med dem da hvis hun er så ubehagelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så store er de nok ikke. Utringningen var ikke dyp engang. Det blir jo litt kløft, men hvorfor bry seg ? Selv er hun liten og petit med små pupper. Hun kom med ganske kort kjole Idag men det bryr jeg meg jo ikke om. 

Anonymkode: 06f78...7a3

Burde svare at hun må kle seg med litt mer lengde på skjørtet, dere liker ikke å se på livmora hennes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva svarte typen på meldibga?

Anonymkode: 2577e...473

Vi svarte først nå 

' Hei "per" hvordan føles det å være dørmatte? En fri kvinne kler seg akkurat slik hun vil. Du må gjerne bli styrt av den kvinnen, men hun styrer ikke oss 😉. Jeg nyter synet av en kløft. Det hadde helt sikkert du også gjort hvis samboeren din hadde hatt pupper. God helg. Sees hos mamma og pappa i 17 mai. '

Anonymkode: 06f78...7a3

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll? Det er så kaldt ute fortsatt, kan ikke fatte at folk går med dype utringinger og korte skjørt nå.

Anonymkode: daeff...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

(..) syns ikke at det var greit at dama di kom med puppene ute. Vi kan ikke treffes før dere kan respektere andre.

Anonymkode: 06f78...7a3

Foreslår at dere rett og slett svarer "ok" og lar være å treffe dem heretter.

Anonymkode: 698ef...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...