Gå til innhold

Hva kan man servere sammen med pasta og laks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Treng ein meir ein laks/pesto og pasta? Heimelaga pesto som ein smørar på toppen av laksen og har i ovnen, pasta med god olje og litt oliven i. Kanskje eiit godt finbrød attåt. Treng ikkje meir ein det syns eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Ser jeg har fått enda flere svar nå! Jeg har i alle fall noen idéer fremover til hva jeg kan lage sammen med laks, kanskje det kan hjelpe til at jeg får i meg mer fiskemiddager! :) 

Det endte med at jeg droppet pestoen, og gikk for steks laks, med pasta og mango- og avokadosalat! Og mangosalat var helt himmelsk! Gjestene var kjempefornøyd, de hadde heller aldri smakt mangosalat faktisk, så det ble en suksess, og jeg kommer i alle fall til å prøve det igjen! Nesten så man blir litt snurt over at man har gått glipp av noe så godt i så mange år! Men det var skikkelig, skikkelig godt SAMMEN med laksen, for en kombo. :biggrin: 

Så tusen tusen takk for svarene dere! Dette med asparges skal jeg definitivt også prøve ut en gang! Nam, nå fikk jeg lyst på mango igjen! :P 

TS

Anonymkode: a0c49...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, TS. Hyggelig når det er vellykket med nye smaker. Jeg bruker den mango- og avokadosalaten til skalldyr også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...