Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Nå er det bare lykke i heimen og eldstejenta er så glad for at "Pappa" har samme etternavn som resten av klanen...

Det er bare så creepy måten de gjør det på... Kunne de ikke holdt dette pappa styret for seg selv? Blir så tvungent å lese om pappa hele tiden, når det faktisk er Jan hun mener. Det virker jo som om det sliter litt med dette her siden det hele veien kommer opp, som om de overbeviser seg selv eller noe.

Kunne forstått det hvis barna ikke hadde hatt noe kontakt med de biologiske fedrene men det har jo ikke vært tilfellet, spesielt for eldstejenta som har hatt sin pappa og familien hans. De har vært i barnehagen på sammenkomster, har laget farsdagsgave til faren, hun har vært på "samvær" et par timer i hytt og pine osv. Det må jo være litt merkelig for eldstejenta å forholde seg til dette, er jo forvirrende for voksne. kan bare tenke meg til hvordan hun har det. Så kommer plutselig enda en ny type inn i bildet og da blir han og "Pappa". :kari:

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sonic
6 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Nå er det bare lykke i heimen og eldstejenta er så glad for at "Pappa" har samme etternavn som resten av klanen...

Det er bare så creepy måten de gjør det på... Kunne de ikke holdt dette pappa styret for seg selv? Blir så tvungent å lese om pappa hele tiden, når det faktisk er Jan hun mener. Det virker jo som om det sliter litt med dette her siden det hele veien kommer opp, som om de overbeviser seg selv eller noe.

Kunne forstått det hvis barna ikke hadde hatt noe kontakt med de biologiske fedrene men det har jo ikke vært tilfellet, spesielt for eldstejenta som har hatt sin pappa og familien hans. De har vært i barnehagen på sammenkomster, har laget farsdagsgave til faren, hun har vært på "samvær" et par timer i hytt og pine osv. Det må jo være litt merkelig for eldstejenta å forholde seg til dette, er jo forvirrende for voksne. kan bare tenke meg til hvordan hun har det. Så kommer plutselig enda en ny type inn i bildet og da blir han og "Pappa". :kari:

 

Tydelig at hun overfører hennes daddy issues til sine barn :( Tragedie om eldste begynner å kalle faren sin ved fornavn, og Jan for "pappa".. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må den jentungen der virkelig teipe igjen hølet! Det eneste hun tenker på er å formere seg. Hun står jo snart for halvparten av innbyggertallet der borte slik som hun planlegger å produsere og produsere. Tenk om alle skulle drive å produsere en hel barnehage hver. "Nå er minsten blitt hele 6 mnd gammel, sanker ikke inn særlig med likes lenger. Da lager vi en ny!"

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr små barn seg etternavn?

Det er så trist når voksne prakker meninger og fordommer på små barn.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
48 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Nå er det bare lykke i heimen og eldstejenta er så glad for at "Pappa" har samme etternavn som resten av klanen...

Veldig trist at de involverer barna i dette. Jeg er gift, men meg og mannen har ikke samme navn. Jenta mi på samme alder har aldri tenkt over dette og det er noe som for barn ikke betyr noe i det hele tatt med mindre barna involveres i de voksnes tankesett og problemer. Barn vet ikke hva som ligger i betydningen av etternavn i den alderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna tror jo at alt som både moren og Jan gjør er riktig. Etter min mening er det ingen god oppdragelse. A bør være mer forsiktig med hva hun skriver og legger ut. Tenk om barna ikke liker at hun legger ut tusenvis av bilder av dem offentlig på nett. Det kan hun heller ikke forandre på når det er gjort, og det er faktisk for sent når de er gamle nok til å skjønne det selv. Bloggen blir lest av veldig mange og mange ungdommer prøver overraskende nok å være som henne. 

Det er heller ikke sikkert de bryr seg om etternavn som prinsesse778 skriver.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.. Jeg svarte en dame i kommentarfeltet på facebooksiden, ganske så kritisk mot Anna, men absolutt ikke frekt eller "hatsk". Nå har jeg ikke muligheten til å kommentere mer :):):)  Den jenta der tåler jo INGENTING. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tweet skrev:

Herregud.. Jeg svarte en dame i kommentarfeltet på facebooksiden, ganske så kritisk mot Anna, men absolutt ikke frekt eller "hatsk". Nå har jeg ikke muligheten til å kommentere mer :):):)  Den jenta der tåler jo INGENTING. 

Det er det som er så skummelt, man kan skjerme seg for kritikk på det man legger ut..... til slutt har man bare de som hyller en igjen 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, tweet skrev:

Herregud.. Jeg svarte en dame i kommentarfeltet på facebooksiden, ganske så kritisk mot Anna, men absolutt ikke frekt eller "hatsk". Nå har jeg ikke muligheten til å kommentere mer :):):)  Den jenta der tåler jo INGENTING. 

Nei virkelig ingenting. Jeg skrev en gang om ikke M var litt stor for vogn etter noen sydenbilder og ble blokkert med en gang. Må bare le...hun er som en furten femåring. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Det er det som er så skummelt, man kan skjerme seg for kritikk på det man legger ut..... til slutt har man bare de som hyller en igjen 

Får litt assosiasjoner til Nord Korea😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av hverken henne eller bloggen hennes, men etter å ha lest de siste sidene her inne så satt jeg ikke igjen med en god følelse. 

Konstruktiv kritikk er greit, og å være uenig eller stille spørsmål ved hennes markedsføring er også greit, men mye som blir skrevet her inne nå vil jeg ikke si faller inn under noen av de kategoriene. Alt hun gjør blir vist galt, og når det blir slik så fjerner man det viktige fokuset på det som faktisk blir gjort galt.

Om Jan tar etternavnet hennes, hva så egentlig? JA, det er dumt å involvere barn i en slik prosess, men Jan er et voksent menneske som kan ta det valget selv. Og en kommentar (som jeg ikke får til å sitere) skrev at det er vanlig i 2017 å beholde eget navn og eventuelt tillegge partners er jeg delvis uenig i. Når jeg gifter meg med min mann kommer jeg til å ta hans etternavn, fordi det er hva jeg ønsker selv. 

Jeg mener ikke at alt som blir skrevet her er bare piss og dritt, men kommentarer som denne:

3 timer siden, gjest91 skrev:

Nå må den jentungen der virkelig teipe igjen hølet! Det eneste hun tenker på er å formere seg. Hun står jo snart for halvparten av innbyggertallet der borte slik som hun planlegger å produsere og produsere. Tenk om alle skulle drive å produsere en hel barnehage hver. "Nå er minsten blitt hele 6 mnd gammel, sanker ikke inn særlig med likes lenger. Da lager vi en ny!"

Kan vel for fader holdes for seg selv?! Det er barn du snakker om, og at hun har lyst til å ha mange barn er ikke ditt problem. Nei, jeg forsvarer ikke hennes oppdragelsesmetoder eller eksponering, men jeg tviler ikke på at hun elsker sine barn. Hadde den kommentaren der kommet til meg hadde jeg blitt lei meg. Kvalmt, skjerp deg.

og om hun skrev et (usmakelig) innlegg om drapene i Agder så har det ingenting å si om hun kaller 14 åringen for barn eller ungdom. Barn er under 18 år, og en 14 åring er et barn under norsk lov. En 14 åring blir dømt som et barn, har like rettigheter som et barn og er et barn. Jeg sier ikke at innlegget var bra eller passet seg, men hvorfor kritisere på slike usaklige ting? Det ødelegger for det virkelige temaet.
Og om hun er 20 år og spiller sims, hva så? Jeg er 23 år, mor, student, arbeider og voksen, og jeg spiller også sims noen ganger (haha). Noen ganger lager jeg min egen drømmefamilie og ler med mannen om det, og det plager ingen. Nå lager ikke jeg clickbait overskrifter på en blogg jeg ikke har, men jeg skjønner ikke på hvilken måte det innlegget var så forferdelig? Det var et teit innlegg, men ikke noe å fyre for. 

Jeg er som sagt ingen fan, og jeg har kritisert henne mye, men jeg syntes at kritikken burde gå på noe reelt og hva som faktisk er problemet. Om hennes forlovede tar hennes etternavn er det i mine øyne ikke en stor krise, for barna bytter jo ikke, og om hun spiller sims eller kaller en ungdom for et barn så er ikke det noe jeg hever brynene mine for heller. 

Selv om ikke alle kommentarene er direkte mobbing eller helt uspiselige så er mye av det utrolig unødvendig å hakke på og fyrer bare opp under at hun selv (+fansen) ikke ser det egentlige problemet, men tror at alle som hater kun hater for å hate. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, gjest91 skrev:

For å bry deg så lite, skriver du overraskende mye. 

👆🏻👍

Hadde hun tålt og få kritikk ellers på sine innlegg, så hadde hun sluppet unna en del her inne vil jeg tro.

Men hun tåler ikke uenigheter/kritikk i det hele tatt! Og disse fjortissene som "ser opp" til henne tror at ting er slik dem burde fordi det ikke er rom for synlig uenigheter/kritikk. Da er det Sundt med slike tråder som dette der folk faktisk får være kritiske. Så håper jeg flere av hennes lesere oppdager at det finnes folk som er kritiske til henne. 

Hun har da frivillig valgt og være en offentlig person! Det har IKKE barna. 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bloggere i dag har lite å blogge om når de vender flere tragiske drapssaker over på hvordan hun føler seg, fremfor hvordan etterlatte føler seg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, rundtfingern skrev:

Bloggere i dag har lite å blogge om når de vender flere tragiske drapssaker over på hvordan hun føler seg, fremfor hvordan etterlatte føler seg.

Nettopp. Og saken hadde stilt seg annerledes dersom hun viste samfunnsengasjement ellers og brukte innflytelsen sin til å fronte dette. Men nå blir det som flere andre sier her ganske usmakelig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillevennen skrev:

Nettopp. Og saken hadde stilt seg annerledes dersom hun viste samfunnsengasjement ellers og brukte innflytelsen sin til å fronte dette. Men nå blir det som flere andre sier her ganske usmakelig. 

👆🏼 Altså herregud alt trenger vel ikke å handle om henne? Ja, hun er rystet, men det er ikke henne det handler om nå, og da synes jeg hun kunne holdt kjeft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...