Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Lesergruppen til MtM vanker neppe på KG da de ikke engang er ferdig med grunnskolen ..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, J.. skrev:

Lesergruppen til MtM vanker neppe på KG da de ikke engang er ferdig med grunnskolen ..

Ingen av de som er på KG følger med på bloggen til MtM? Spenstig påstand :)

Merkelig hvor heftig diskutert bloggen er, om det er ingen av debattantene som leser den. Men det er selvsagt bare tull og tøys, Rampelys-forumet på KG er ikke bare en av den største reklamekanalene til Anna R, men også der hvor mange av de ivrigste leserne befinner seg, selv om de fleste av dem her inne er anti-fans :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JackIost skrev:

Ingen av de som er på KG følger med på bloggen til MtM? Spenstig påstand :)

Merkelig hvor heftig diskutert bloggen er, om det er ingen av debattantene som leser den. Men det er selvsagt bare tull og tøys, Rampelys-forumet på KG er ikke bare en av den største reklamekanalene til Anna R, men også der hvor mange av de ivrigste leserne befinner seg, selv om de fleste av dem her inne er anti-fans :)

Er du ordblind?

Lesergruppen hennes,altså overvekten av en gruppe av faste lesere,er ikke engang myndige.

Faste lesere og noen som ramler inn å leser ett og annet innlegg er 2 forskjellige ting.

Så ta de "spenstige påstandene dine :)" en annen plass,vær så vennlig.

Dette maset om at KG er grunnlaget til bloggernes formue er latterlig.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, J.. skrev:

Er du ordblind?

Lesergruppen hennes,altså overvekten av en gruppe av faste lesere,er ikke engang myndige.

Faste lesere og noen som ramler inn å leser ett og annet innlegg er 2 forskjellige ting.

Så ta de "spenstige påstandene dine :)" en annen plass,vær så vennlig.

Dette maset om at KG er grunnlaget til bloggernes formue er latterlig.

Haha, den var god :) Jeg er ikke ordblind fordi jeg ikke tolker ordet "lesegruppe", som for øvrig ikke er et offisielt norsk ord, på samme måte som deg :) 

Du derimot, som presterer å bruke ordet "å" foran et verb i presensform, bør saksøke norsklæreren du hadde på barneskolen for dårlig opplæring :) Tror nok for øvrig mange her inne er vel så faste lesere som de du ser på som "lesergruppen"!

KG er ikke grunnlaget, det har verken jeg eller andre hevdet, men en viktig bidragsyter :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Liten tvil om at hun er dyktig i jobben sin, som i stor grad går ut på å engasjere og skape blest. Både de som liker og misliker henne bare MÅ ha med seg de siste oppdateringer, og det blir det kroner i kassa av for Anna :) 

Dersom Anna finner glede i å lure folk, så good luck videre i livet og karrieren. Hun er dyktig til å lure folk ja. Men hater selv 1.april og å bli lurt. Anna skal selv kontrollere. Alt og alle. 

Anna har ikke kontroll lenger, hun er gjennomskuet av mange. Men ikke alle, ennå. Å bygge relasjoner og nettverk er svært viktig i forretningslivet. Hun kan gjerne være flink til å lure, men hun er elendig når det kommer til å bygge nettverk. 

Akkurat det er grunnen til at dette ikke kan gå bra. Anna er nødt til å ta et steg tilbake og rydde opp, og i fremtiden være flinkere til å bygge varige, tillitsbaserte relasjoner både i forretningslivet og privat. Og det er litt av en jobb. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sagt det før, men hva i all verden engasjerer slik med denne bloggen at den kan ligge på 1 plass på blogglisten? Det skjer jo ingenting, de gjlr jo ingenting annet enn å stå opp, levere i barnehagen og skrive om hvor vakker, flott og sterk blogginnhaveren er? Jeg er stadig innom forskjellige blogger, og hos f.eks Fotballfrue skjer det litt oppussing, hun har div reklameoppdrag og events og ikke minst de såkalte motebildene. 

AR fremstår som utrolig umoden, bortskjemt, sutrete, illojal og lite tolerant. Er det noe som appellerer til unge folk altså? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del oppdaget jeg KG forumet etter kommentarer i kommentarfeltet til VillaPaprika🙃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hallepalle skrev:

Jeg tror jeg har sagt det før, men hva i all verden engasjerer slik med denne bloggen at den kan ligge på 1 plass på blogglisten? Det skjer jo ingenting, de gjlr jo ingenting annet enn å stå opp, levere i barnehagen og skrive om hvor vakker, flott og sterk blogginnhaveren er? Jeg er stadig innom forskjellige blogger, og hos f.eks Fotballfrue skjer det litt oppussing, hun har div reklameoppdrag og events og ikke minst de såkalte motebildene. 

AR fremstår som utrolig umoden, bortskjemt, sutrete, illojal og lite tolerant. Er det noe som appellerer til unge folk altså? 

Ja, og hva er grunnen til at det er så populært å skrive om/kritisere bloggen her på KG? Noe ved den fenger åpenbart noen hver :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Marleah skrev:

For min del oppdaget jeg KG forumet etter kommentarer i kommentarfeltet til VillaPaprika🙃

It works both ways, gjensidig reklame:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting er ihvertfall at det er slutt på gjesteinnlegg fra Jan. De hyllestene hans til Anna var så utrolig kleine å lese.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, K91 skrev:

At du orker å forsvare alle bloggerne her på KG så fort noen legger inn en kritisk kommentar 😂 Burde jo nesten vært ansatt som forsvarer for samtlige bloggere du:)

Jeg har vel bare skrevet om en to-tre bloggere i all hovedsak, det er langt fra alle :) 

Men ingen dum ide, da kunne jeg innkassert noen av de kronene du og andre her er med på å bidra til at ramler ned i lommene til disse bloggerne :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Flisespikker skrev:

En positiv ting er ihvertfall at det er slutt på gjesteinnlegg fra Jan. De hyllestene hans til Anna var så utrolig kleine å lese.

Tror nok de etter hvert hadde nok selvinnsikt til å skjønne at de innleggene var litt kjedelige. I lengden ville det medført en reduksjon i antall klikk. Anna er ikke så dum, er en grunn til at hun har greid å nå toppen i bloggerverdenen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, JackIost skrev:

Tror nok de etter hvert hadde nok selvinnsikt til å skjønne at de innleggene var litt kjedelige. I lengden ville det medført en reduksjon i antall klikk. Anna er ikke så dum, er en grunn til at hun har greid å nå toppen i bloggerverdenen :)

Jepp. Da er det bedre å komme ned et "positiv graviditetstest"-innlegg for h0re seg til litt clicks, et innlegg som egentlig bare er sponset av Liberoklubben...

Endret av Flisespikker
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det er slutt med jan eller noe? hun la ut bilde av familien rasmussen, med navnet hennes og alle barna - men ikke Jan...?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, FrkPedersen skrev:

virker som det er slutt med jan eller noe? hun la ut bilde av familien rasmussen, med navnet hennes og alle barna - men ikke Jan...?

Han heter vel noe annet til etternavn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likevel litt rart å legge ut et bilde og bare skrive Familien Rasmussen. Jan er jo far til minste, så han er jo også en del av familien. På den andre siden så avskjæres fedre over en lav sko når de ikke tekkes Dronning Anna lenger. Kanskje Jan har sluntret unna med benkevasken i det siste?

Endret av Valetta
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Valetta skrev:

Likevel litt rart å legge ut et bilde og bare skrive Familien Rasmussen. Jan er jo far til minste, så han er jo også en del av familien. På den andre siden så avskjæres fedre over en lav sko når de ikke tekkes Dronning Anna lenger. Kanskje Jan har sluntret unna med benkevasken i det siste?

Alle heter Rasmussen/skal hete det etter bryllupet. Link til bloggen: http://mammatilmichelle.blogg.no/1458811301_her_hjemme_finnes_det.html

Endret av Vipser
Fant kilde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vipser skrev:

Jeg er ganske sikker på at jeg leste et innlegg om at Jan skulle skifte navn når de gifter seg, så alle skulle hete det samme. Finner selvfølgelig ikke noe NÅ. 

Uansett heter alle barna Rasmussen til etternavn. 

Det stemmer.

Siden alle barna het Rasmussen så skulle også J skifte etternavn ved bryllupet.

Kontrollfrik,much..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer tydeigvis fortsatt å lure mange med sine clickbaits. Overskriften "En positiv graviditetstest" ga henne nesten 58.000 klikk i går.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...