Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, gjest91 skrev:

Trodde de var på jentetur alene, men så er jammen janbanan der og?!?

Ja, hun sa jo de ville ta en pause fra de to minste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Ny Bruker said:

Ja, hun sa jo de ville ta en pause fra de to minste.

Er ingen perfekt mor selv, men synes det er altfor tidlig å forlate han minste. Hun gjorde det samme med han mellomste tidligere også:/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, elvane skrev:

Er ingen perfekt mor selv, men synes det er altfor tidlig å forlate han minste. Hun gjorde det samme med han mellomste tidligere også:/

Hun deltok på camp senkveld i januar, etter å ha født i oktober.

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/fodsel/fodselsdepresjon/?page=1 ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeverTramp skrev:

Hun deltok på camp senkveld i januar, etter å ha født i oktober.

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/fodsel/fodselsdepresjon/?page=1 ...

Fødselsdepresjon er jo noe den som føder får, ikke barnet. Om dere mener at det er skadelig for barnet å folate det så tidlig, eller missforstår jeg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AneKS said:

Fødselsdepresjon er jo noe den som føder får, ikke barnet. Om dere mener at det er skadelig for barnet å folate det så tidlig, eller missforstår jeg?

 

En hel uke er mye for et så lite barn uten hovedomsorgspersonen, men alle barn er jo forskjellige. Noen vil kunne ta skade av det, andre ikke. Jeg kunne aldri forlatt en av mine så lenge på den alderen. Synes det hadde blitt utrolig egoistisk av meg selv om man dritsliten. Vet heller ikke om noen andre som plutselig bare har tatt seg en uke ferie fra babyen sin... 

Endret av elvane
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M elsker når jeg sminker henne, eller, jeg har vel aldri sminket deg før? Men du maser veldig ofte på at jeg skal sminke. Så okei, da gjør vi det for en gangs skyld" Jeg vet ikke helt om jeg tror på akkurat den. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AneKS skrev:

Fødselsdepresjon er jo noe den som føder får, ikke barnet. Om dere mener at det er skadelig for barnet å folate det så tidlig, eller missforstår jeg?

 

Jeg vet at det er mor som føder. Anna har virket "tung" til sinns under svangerskap og tiden etter fødsel. I tillegg velger hun å forlate familie, med en baby på 3 mnd, i en uke for innspilling til camp senkveld. Tenker Anna gjerne kunne hatt behov for noen andre enn Jan å snakke med.

Endret av BeverTramp
Me
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Comfortable_Fox
On 19/04/2018 at 9:40 AM, Helhvete said:

"M elsker når jeg sminker henne, eller, jeg har vel aldri sminket deg før? Men du maser veldig ofte på at jeg skal sminke. Så okei, da gjør vi det for en gangs skyld" Jeg vet ikke helt om jeg tror på akkurat den. 

Nå skal jeg ta Anna litt i forsvar, men det kan tenkes at hun har gjort det samme som jeg gjør med mine barn. Jeg later som om jeg sminker de, så er de fornøyd. 

Kanskje Anna har gjort det samme, og mener nå at hun faktisk skal sminke xx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre siste dagene har Anna hatt ca. 11-12.000 lesere i snitt. I går føyk hun til topps med 37.000 lesere totalt og overskriften "Endelig ble det bryllup". Jeg har ikke lest innlegget, men føler meg ganske sikker på at de har vært i bryllup. Det er vel ingenting som har tydet på at de selv skulle gifte seg i April?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 time siden, Diamant skrev:

De tre siste dagene har Anna hatt ca. 11-12.000 lesere i snitt. I går føyk hun til topps med 37.000 lesere totalt og overskriften "Endelig ble det bryllup". Jeg har ikke lest innlegget, men føler meg ganske sikker på at de har vært i bryllup. Det er vel ingenting som har tydet på at de selv skulle gifte seg i April?

Jeg klikket meg inn igår, og det var for siste gang!. Hun får ikke et eneste klikk av meg mer, uansett om jeg skulle bli nysgjerrig. Ble irritert igår, og oppgitt, da jeg ser det er reklame for kjolen hun skulle ha på seg i et bryllup. Det andre innlegget hvor vi lesere får inntrykk av et innlegg som skulle handle om hvordan hun stresset for å holde seg på topp, var og reklame. Hadde skrevet noe, men det var et innlegg alldeles tomt for innhold. Clickbait...Ikke hadde hun merket det på Facebook heller at det var reklame. Bare lureri og svindel med hele dama. Nok er nok., Anna har nå enda en mindre leser, så fortsett som du gjør Anna, så er lesertallet på null snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart å se Anna med slike innlegg, ligner på en typisk rosablogg med slike annonselenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn litt fasinert over at folk ikke lærer. Det er jo ganske så mange år siden clickbaiten begynte. Slik vi har sett utviklingen så er det heller ikke noe som kommer til å stoppe.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superc

Det er ingen vits å klikke seg inn pga en slik overskrift. Har vi ikke lært det for maaange år og innlegg siden? Bare en masse svada og innholdsløse innlegg. Hadde det vert reellt  med bryllup hadde man kunne lest om det på seher. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Døgnvill skrev:

Jeg er i grunn litt fasinert over at folk ikke lærer. Det er jo ganske så mange år siden clickbaiten begynte. Slik vi har sett utviklingen så er det heller ikke noe som kommer til å stoppe.

 

1 time siden, Superc skrev:

Det er ingen vits å klikke seg inn pga en slik overskrift. Har vi ikke lært det for maaange år og innlegg siden? Bare en masse svada og innholdsløse innlegg. Hadde det vert reellt  med bryllup hadde man kunne lest om det på seher. 

Enig med dere. Jeg klikker meg aldri inn, men følger på Snap og der legger hun jo ut link til innleggene. Får overskrift og bilde der. Sikkert mange som bare "sveiper opp" uten å tenke over det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har lagt ut video om at hun er vraket av Bloggerne. Godt valg av TV 2, men uryddig måte å gjøre det på. 

Endret av ssophie
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BordetErSnudd
7 minutter siden, ssophie skrev:

Anne har lagt ut video om at hun er vraket av Bloggerne. Godt valg av TV 2, men uryddig måte å gjøre det på. 

Nå har du vel kun hørt Annas versjon da... 😉 Hva sa hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ssophie skrev:

Anne har lagt ut video om at hun er vraket av Bloggerne. Godt valg av TV 2, men uryddig måte å gjøre det på. 

Rart de ikke gjorde det før. Hun gikk jo hardt ut mot de. Husker ikke hva det gjaldt, men var vel forrige sesong. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
6 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Nå har du vel kun hørt Annas versjon da... 😉 Hva sa hun?

Akkurat det samme har skjedd med en annen blogger tidligere og. Hun nevnte vel det så vidt i videoen, men kan huske det for en stund tilbake selv. Husker derimot ikke helt hvem det var. Men det virker som om det bare er slik TV2 gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
11 minutter siden, fruktfest skrev:

Akkurat det samme har skjedd med en annen blogger tidligere og. Hun nevnte vel det så vidt i videoen, men kan huske det for en stund tilbake selv. Husker derimot ikke helt hvem det var. Men det virker som om det bare er slik TV2 gjør det.

Anna trakk seg jo fra Skal Vi Danse i dét showet var i gang og etterlot dem i en knipe med en danser mindre. Senere så skjelte hun ut TV2 fordi de viste nakenmateriale på Bloggerne som hun og Jan selv hadde sendt inn for å brukes nettopp på Bloggerne.... Ikke at det rettferdiggjør en eventuelt dårlig behandling fra TV2 sin side men Anna er uansett i en egen liga når det gjelder å være uprofesjonell og ego. Ikke rart at ingen vil samarbeide med henne mer (hennes egne ord).

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...