Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Diamant skrev:

Jeg tenker det samme. Bloggen hennes har dalt veldig i det siste. De eneste gangene hun ligger øverst på Blogg.no er når det er et innlegg som handler om nakenhet/sex. "Vanlige" innlegg får hun ikke så mange klikk på lenger. Jeg tror nok Anna dessverre (for henne) begynner å bli en dalende stjerne.

Hun er ikke Norges bloggdronning lengere. Det er sikkert og visst

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Hvordan gikk salget av boken?

Hørte liksom aldri noe mer.

Hun sier at hun avlyste boksigneringer osv.

Hun avlyste vel pga lite oppmøte. Det var ikke mange som kom på de signeringene hun hadde. I Stavanger var det jo noen, men det er jo byen hun kommer fra. Den ene på Sørlandet dukket det ingen opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 20.8.2017 den 21.54, JackIost skrev:

Misunnelsen kommer klart fram her, ja :)

Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans :)

Til Jan.

Jeg skjønner du vil støtte Anna... Men det du gjør nå er faktisk det motsatte. Du støtter henne i å fortsette denne galskapen. Ta og tenk litt selv. Begge 2 kan vel umulig synes det er greit med alt dette naken greiene dere legger ut? Jeg så deg på bloggerne, når Anna ville ha sex på tv. Du vegret deg Jan, men Anna er flink og overtale. Og så er det et uttrykk som lyder som så: Kjærlighet gjør blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har de siste 5 dager publisert 6 ulike konkurranser som skal trekkes idag (2 hvor en kan vinne valgfritt par ASFVLT sneakers, og 4 hvor en kan vinne et valgfritt par Birkenstock). På Inspire Norge sin facebookside har Anna og Jan publisert en konkurranse 12 mars (Vinn valgfritt par ASFVLT sneakers) som skal trekkes idag. Lurer på om de faktisk kårer 6 vinnere fra konkurransene på MammatilMichelle sin facebookside og 1 fra Inspire Norge sin facebookside, eller om det er 1 vinner totalt fra alle 7 konkurransene (dette har de gjort før, og er faktisk ikke lovlig, da de annonserer de ulike konkurransene som forskjellige konkurranser). 

Endret av Panda90
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
9 minutter siden, Panda90 skrev:

Anna har de siste 5 dager publisert 6 ulike konkurranser som skal trekkes idag (2 hvor en kan vinne valgfritt par ASFVALT sneakers, og 4 hvor en kan vinne et valgfritt par Birkenstock). På Inspire Norge sin facebookside har Anna og Jan publisert en konkurranse 12 mars (Vinn valgfritt par ASFVALT sneakers) som skal trekkes idag. Lurer på om de faktisk kårer 6 vinnere fra konkurransene på MammatilMichelle sin facebookside og 1 fra Inspire Norge sin facebookside, eller om det er 1 vinner totalt fra alle 7 konkurransene (dette har de gjort før, og er faktisk ikke lovlig, da de annonserer de ulike konkurransene som forskjellige konkurranser). 

Etter hva jeg har forstått og lest så er det kun på den ene konkurransen de har satt en dato de trekker en vinner på. Hvis jeg husker riktig, så er det den birkensko sandalen.  Enkelte av de konkurransene som ligger ute nå, gjentar de bare med konkurranse.... vinn... og vinn. Men ingen vinner er blitt trukket. 

På bloggen til Anna, la hun ut et innlegg hvor hun hadde store planer om å forsyne oss med bryllups stoff i HELE helgen. Men hun har ikke lagt ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Etter hva jeg har forstått og lest så er det kun på den ene konkurransen de har satt en dato de trekker en vinner på. Hvis jeg husker riktig, så er det den birkensko sandalen.  Enkelte av de konkurransene som ligger ute nå, gjentar de bare med konkurranse.... vinn... og vinn. Men ingen vinner er blitt trukket. 

På bloggen til Anna, la hun ut et innlegg hvor hun hadde store planer om å forsyne oss med bryllups stoff i HELE helgen. Men hun har ikke lagt ut noe.

Hun har lagt ut kommentar under selve innlegget på flere av konkurransene at vinner trekkes i dag, og tatt med "HUSK Å LIKE MAMMATILMICHELLE for å vinne!" Noe som ikke står i selve konkurranseinnlegget (Bl.a. under innlegget publisert 14 mars kl 12.49). Heller ikke lovlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka
20 minutter siden, Panda90 skrev:

Anna har de siste 5 dager publisert 6 ulike konkurranser som skal trekkes idag (2 hvor en kan vinne valgfritt par ASFVLT sneakers, og 4 hvor en kan vinne et valgfritt par Birkenstock). På Inspire Norge sin facebookside har Anna og Jan publisert en konkurranse 12 mars (Vinn valgfritt par ASFVLT sneakers) som skal trekkes idag. Lurer på om de faktisk kårer 6 vinnere fra konkurransene på MammatilMichelle sin facebookside og 1 fra Inspire Norge sin facebookside, eller om det er 1 vinner totalt fra alle 7 konkurransene (dette har de gjort før, og er faktisk ikke lovlig, da de annonserer de ulike konkurransene som forskjellige konkurranser). 

Ja, dette er bare lureri og svindel. Blir skikkelig irritert og provosert at anna synes det er greit å holde på med dette. Ser ut som hun må lære på den harde måten, med en anmeldelse til forbruker rådet. Men hun har jo allerede fått en henvendelse fra forbrukerrådet, og det gjaldt merking av annonsene. Merket hun ikke annonsene, ville hun få en bot på flere hundre tusen kroner. Men allikevel fortsetter de i samme spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Panda90 skrev:

Hun har lagt ut kommentar under selve innlegget på flere av konkurransene at vinner trekkes i dag, og tatt med "HUSK Å LIKE MAMMATILMICHELLE for å vinne!" Noe som ikke står i selve konkurranseinnlegget (Bl.a. under innlegget publisert 14 mars kl 12.49). Heller ikke lovlig.

Hun er helt desperat etter nye lesere og å få "reklame" til bloggen. 

Og dette er ikke lovlig! Hun skjønner virkelig ikke at bloggen går helt under sånn som de driver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Ja, dette er bare lureri og svindel. Blir skikkelig irritert og provosert at anna synes det er greit å holde på med dette. Ser ut som hun må lære på den harde måten, med en anmeldelse til forbruker rådet. Men hun har jo allerede fått en henvendelse fra forbrukerrådet, og det gjaldt merking av annonsene. Merket hun ikke annonsene, ville hun få en bot på flere hundre tusen kroner. Men allikevel fortsetter de i samme spør.

Har sendt inn gang på gang til Forbrukertilsynet (i fjor og i år), både ang konkurransene på mammatilmichelle sin facebookside og Inspire Norge, og manglende annonsemerking på mammatilmichelle sin instagram og Inspire Norge sin gjentatte spamming av lenker som de tjener penger på om folk klikker seg inn å handler (med bildebevis). Men Forbrukertilsynet gjør tydeligvis ingenting med saken da Anna og Jan bare fortsetter... Forbrukertilsynet er tydeligvis ikke på forbrukernes side.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/16/2018 den 22.04, Flisespikker skrev:

LUMIWI AS, er det forkortelse for de 3 kidsa?🙈 cringe

Korrekt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Panda90 skrev:

Anna har de siste 5 dager publisert 6 ulike konkurranser som skal trekkes idag (2 hvor en kan vinne valgfritt par ASFVLT sneakers, og 4 hvor en kan vinne et valgfritt par Birkenstock). På Inspire Norge sin facebookside har Anna og Jan publisert en konkurranse 12 mars (Vinn valgfritt par ASFVLT sneakers) som skal trekkes idag. Lurer på om de faktisk kårer 6 vinnere fra konkurransene på MammatilMichelle sin facebookside og 1 fra Inspire Norge sin facebookside, eller om det er 1 vinner totalt fra alle 7 konkurransene (dette har de gjort før, og er faktisk ikke lovlig, da de annonserer de ulike konkurransene som forskjellige konkurranser). 

Idag, mandag, er det fortsatt ikke trukket noen vinnere på de 7 konkurransene som skulle trekkes igår på Mammatilmichelle og Inspire Norge sine facebooksider. Bare svindel og lureri. Lurer på når Forbrukertilsynet skal reagere? Kanskje om mange nok sender inn på skjemaet?

Link til Forbrukertilsynet: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun driver med svindel og lureri! Hvorfor får hun bare holde på uten konsekvenser?!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Christy89 skrev:

Det hun driver med svindel og lureri! Hvorfor får hun bare holde på uten konsekvenser?!

Desverre fordi de fleste bare konstanterer at hun driver på slik men gjør lite med det. Så forsetter hun bare og pengene klinger i kassa. Tragisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 time siden, Panda90 skrev:

Idag, mandag, er det fortsatt ikke trukket noen vinnere på de 7 konkurransene som skulle trekkes igår på Mammatilmichelle og Inspire Norge sine facebooksider. Bare svindel og lureri. Lurer på når Forbrukertilsynet skal reagere? Kanskje om mange nok sender inn på skjemaet?

Link til Forbrukertilsynet: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Jeg har sendt inn tips om svindel og lureri på bloggen til Anna. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Det er ikke greit at en blogger driver det på denne måten. Mange er med på konkurrasene, men ingen vinner blir trukket! Hun driver med dette for å tjene penger selv, på UÆRLIG VIS. Er det ikke på tide hun får seg en advarsel og lærepenge? Hadde vi svindlet på vår arbeidsplass, hadde det fått store konsekvenser for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 time siden, Christy89 skrev:

Det hun driver med svindel og lureri! Hvorfor får hun bare holde på uten konsekvenser?!

Send tips inn til forbrukertilsynet idag du også.  NOK er NOK. Desto flere som sender inn, jo mer tar de saken alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Sjokka skrev:

Send tips inn til forbrukertilsynet idag du også.  NOK er NOK. Desto flere som sender inn, jo mer tar de saken alvorlig.

Har sendt inn 4 (!!) ganger,ingen reaksjon..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, J.. skrev:

Har sendt inn 4 (!!) ganger,ingen reaksjon..

Går det ann. Men kanskje det hjelper om vi er mange som sender inn tips forbruker ilsynet idag? Vært et forsøk ihvertfall 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, J.. said:

Har sendt inn 4 (!!) ganger,ingen reaksjon..

Har helt glemt hvor mange jeg har sendt inn og har heller ikke hørt noe. Så jeg er dessverre ikke overrasket over at du heller ikke har hørt noe.

A og J sitter nok og gnir seg i hendene når de leser dette her. Og ler hele veien til banken.
Mulig de tjener på dette her, men på hvilken bekostning... Holder meg for god til å svare på det jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
14 minutter siden, Døgnvill skrev:

Har helt glemt hvor mange jeg har sendt inn og har heller ikke hørt noe. Så jeg er dessverre ikke overrasket over at du heller ikke har hørt noe.

A og J sitter nok og gnir seg i hendene når de leser dette her. Og ler hele veien til banken.
Mulig de tjener på dette her, men på hvilken bekostning... Holder meg for god til å svare på det 

Jeg fikk et automatisk svar på epost, hvor de skriver takk for tipset, og at de vanligvis ikke svarer på tipsene. ... Men det vil ikke si at de aldri gjør noe med det.

Og jeg tror heller ikke at anna og jan sitter og ler og gnikker seg i hendene om de leser dette. Hvordan reagerer anna på kritikken hun får i kommentarfeltene og via media? Dårlig!. Så hvorfor skal hun le av at vi sender tips til forbruker tilsynet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...