Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

På 22.1.2018 den 23.39, elvane skrev:

Vi var nylig i et bryllup der det gikk 650 000 i bare blomster. Et pent bryllup for all del, men synes ikke det var noe overdådig egentlig selv om jeg fikk litt hakeslepp da jeg fant ut hva alt kostet. Uansett, man kan fort komme opp i 1mill... Jeg har langt ifra noe godt inntrykk av Anna, men synes det er rart att folk gidder å legge seg opp i hva hun velger å bruke på bryllupet. 

650 000 til blomster?? 😳

Hindides all fornuft, men dette var vel noen rike folk. Kjendis eller noe sånt.

Jeg hadde ikke hatt råd til å være gjest i det bryllupet engang, hva var dresskoden der: Grand galla og tiara?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, EvaLena said:

650 000 til blomster?? 😳

Hindides all fornuft, men dette var vel noen rike folk. Kjendis eller noe sånt.

Jeg hadde ikke hatt råd til å være gjest i det bryllupet engang, hva var dresskoden der: Grand galla og tiara?

Dresskoden var galla så klart.

Nei, ikke rike i det hele tatt, men tror bruden hadde drømt om dette bryllupet fra hun var liten. Kanskje det var mer viktig for henne å få det bryllupet hun hadde sett for seg enn å bruke pengene på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som nevner at det er kjipt for gjestene å måtte betale reise og opphold til Italia for å være gjest i et bryllup - og attpåtil i november der værutsiktene kan være dårlige... Men se for deg dette scenarioet da: du bestiller fly og hotell til bryllupshelgen til en ikke så billig penge - og så blir bryllupet AVLYST og du er stuck med en helg i Italia på den kjipeste årstiden... :hakeslepp: Jeg håper virkelig - for gjestenes skyld - at de ikke avlyser/utsetter/troller for klikk denne gangen!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, desperate skrev:

Flere som nevner at det er kjipt for gjestene å måtte betale reise og opphold til Italia for å være gjest i et bryllup - og attpåtil i november der værutsiktene kan være dårlige... Men se for deg dette scenarioet da: du bestiller fly og hotell til bryllupshelgen til en ikke så billig penge - og så blir bryllupet AVLYST og du er stuck med en helg i Italia på den kjipeste årstiden... :hakeslepp: Jeg håper virkelig - for gjestenes skyld - at de ikke avlyser/utsetter/troller for klikk denne gangen!!

Jeg var helt overbevist om at bryllupet ble så dyrt fordi de ikke ville be gjester om å dekke reise og opphold selv, for hva I helsike ellers ville koste en million?! Og i stede for gave så ber de gjester betale selv, altså.. den er frekk, med andre ord forventer de gave som tilsvarer turen + opphold. Bare for nysgjerrighets skyld sjekka jeg fly fra Stavanger  (bor de ikke der?) Til roma en helg i november, de fleste flyturene tar mellom 6-12 timer pga flybytte, og koster ca 3-4000 kr bare fly, pr person!!. Så koster vel kanskje hotellet en 2-4000 for helgen.. Akkurat, ja... skal ikke si at de er beskjedne.

Endret av Stjernekikkeren
La til noe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den millionen dekker også fly og opphold for gjestene

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Miranda16 skrev:

Den millionen dekker også fly og opphold for gjestene

Er det noe nytt? I begge disse innlegget kommer det klart å tydelig frem at det forventes at gjestene selv dekker reise og overnatting.

http://mammatilmichelle.blogg.no/1515931205_bryllup_save_the_date.html

 

http://mammatilmichelle.blogg.no/1515776401_video_se_vre_save_the_date_til_bryllupet.html

I innlegg nummer to (som er en video) kan du se fra 2.30 hvor hun forteller at de ikke dekker reise til gjestene, men at gjestene slipper gave, siden de selv må dekke reise og opphold.

Endret av BeverTramp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeverTramp skrev:

Er det noe nytt? I dette innlegget kommer det klart å tydelig frem at det forventes at gjestene selv dekker reise og overnatting.

http://mammatilmichelle.blogg.no/1515931205_bryllup_save_the_date.html

Står jo tydelig i save the date kortet ja... men heter Jan også Rasmussen? Tilfeldig, eller? Jaja, hun slipper å skifte navn i allefall 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Står jo tydelig i save the date kortet ja... men heter Jan også Rasmussen? Tilfeldig, eller? Jaja, hun slipper å skifte navn i allefall 

Han har byttet navn for å ha samme som henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, BeverTramp skrev:

Er det noe nytt? I begge disse innlegget kommer det klart å tydelig frem at det forventes at gjestene selv dekker reise og overnatting.

http://mammatilmichelle.blogg.no/1515931205_bryllup_save_the_date.html

 

http://mammatilmichelle.blogg.no/1515776401_video_se_vre_save_the_date_til_bryllupet.html

I innlegg nummer to (som er en video) kan du se fra 2.30 hvor hun forteller at de ikke dekker reise til gjestene, men at gjestene slipper gave, siden de selv må dekke reise og opphold.

Gjerrig er hun også. Ja ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mest sannsynlig ikke kommet i Annas bryllup. Nettopp fordi jeg ikke hadde hatt råd. Det er ikke kun fly og overnatting gjestene må betale. De må også ha lommepenger til mat, litt shipping osv. Noen må kanskje kjøpe ny dress (ikke alle har noen de kan låne dress av) og damene ny kjole. Så er det ikke alle som får fri fra jobb og skole

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, har hun faktisk postet før og etterbilde av puppene eller er det clickbait som vanlig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane

Fin logikk fra Annas side, blir helt matt av hennes verdensbilde. Bruke millionbeløp på seg selv i løpet av et par dager - helt innenfor. Sørge for gjestenes velvære i bryllupet - hva er det for noe? De får sannelig klare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klikket meg inn på denne bloggen "by accident" og scrollet litt nedover og skumleste. Snakk om å leve i sin egen lille boble. 

  • Bryllupsplanleggeren har holdt på et år allerede og bryllupet vil runde millionen. Det er rett og slett kvalmt!
  • Puppebilder før og etter, på en mammablogg. Har ikke ord!
  • Plutselig har familien funnet sammen igjen, og alt er fryd og gammel. Ok, det er flott, men leserne er vel holdt for narr.
  • Hun avslører årets overraskelser;
    • hun skal ha sommerferie og vinterferie (jøss)
    • det er fars 50 års dag
    • valentines day og årsdag for frieriet (herregud)
    • hun skal i bryllup og håper å få tips til taler til sitt eget (er det hun som skal regissere disse tro)
    • så er det flere 50 års dager
    • 17. mai
    • hun har bursdag, Jan banan har bursdag, mamma har bursdag (fantastisk avsløring).
    • Til slutt er det the grand finale, 1.000.000 kroners bryllup (gjesp).
    • Eller nei, det blir visst jul også og feirer sistemann bursdag :D 
      Dette var virkelig en stor avsløring !!!

Lenger tilbake orket jeg ikke lese, og det blir lenge til neste gang. Tenk at noen tjener penger på dette mølet.......

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2018 den 17.42, Chrisssi skrev:

Jeg klikket meg inn på denne bloggen "by accident" og scrollet litt nedover og skumleste. Snakk om å leve i sin egen lille boble. 

  • Bryllupsplanleggeren har holdt på et år allerede og bryllupet vil runde millionen. Det er rett og slett kvalmt!
  • Puppebilder før og etter, på en mammablogg. Har ikke ord!
  • Plutselig har familien funnet sammen igjen, og alt er fryd og gammel. Ok, det er flott, men leserne er vel holdt for narr.
  • Hun avslører årets overraskelser;
    • hun skal ha sommerferie og vinterferie (jøss)
    • det er fars 50 års dag
    • valentines day og årsdag for frieriet (herregud)
    • hun skal i bryllup og håper å få tips til taler til sitt eget (er det hun som skal regissere disse tro)
    • så er det flere 50 års dager
    • 17. mai
    • hun har bursdag, Jan banan har bursdag, mamma har bursdag (fantastisk avsløring).
    • Til slutt er det the grand finale, 1.000.000 kroners bryllup (gjesp).
    • Eller nei, det blir visst jul også og feirer sistemann bursdag :D 
      Dette var virkelig en stor avsløring !!!

Lenger tilbake orket jeg ikke lese, og det blir lenge til neste gang. Tenk at noen tjener penger på dette mølet.......

Det blir interessant å se hvor mange av disse planene som blir satt ut i virkeligheten. Dere vet, virkeligheten vi andre lever i men som Anna alltid har modifisert til å passe inn på bloggen. 

 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...