Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Jeg synes det er så egoistisk og frekt å forvente at folk tar seg råd til reise til Italia for å være med i bryllupet. 

Alt for mange som velger slike løsninger i dag, det er liksom helt innafor at et par skal bruke 10.000,-+++ for å være med i et bryllup (fly, hotell i minimum to netter, gave, utdrikningslag, mat og drikke utenom selve festen, barnevakt hjemme mm.)

Jeg hadde aldri forventet det eller valgt en slik løsning selv. Viktigere å dele dagen med de man er glad i enn at det skal bli så fancy som mulig. 

Jepp. Og når man tvinger gjestene til Italia, bør man i det minste sørge for at det er i sommerferien, så man kan kombinere med sol og annen ferie. Roma i november kan gjerne bety 10-12 grader og regn. Og gjestene må ta seg fri fra jobb i tillegg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilde i sykesengen på Instagram nå, med teksten "tiden renner ut". Tror Anna er døende.

 

Eller?

 Faen at hun ikke skammer seg. 

Endret av Flisespikker
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Flisespikker skrev:

Bilde i sykesengen på Instagram nå, med teksten "tiden renner ut". Tror Anna er døende.

 

Eller?

 Faen at hun ikke skammer seg. 

Helt drøyt.. fytti 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flisespikker skrev:

Bilde i sykesengen på Instagram nå, med teksten "tiden renner ut". Tror Anna er døende.

 

Eller?

 Faen at hun ikke skammer seg. 

Neida, hun skal ikke dø denne gangen heller. Men nå som hun likevel måtte ta det litt med ro etter operasjonen, passet det så fint med litt shopping fra sofaen. For nå som vi er godt i gang med januar begynner jo tiden å renne ut når det kommer til januarsalg på Zalando 🙃

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
10 timer siden, Oktnxbye skrev:

Neida, hun skal ikke dø denne gangen heller. Men nå som hun likevel måtte ta det litt med ro etter operasjonen, passet det så fint med litt shopping fra sofaen. For nå som vi er godt i gang med januar begynner jo tiden å renne ut når det kommer til januarsalg på Zalando 🙃

Hva f............. Tror jeg er målløs for første gang på lenge?! :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Oktnxbye said:

Neida, hun skal ikke dø denne gangen heller. Men nå som hun likevel måtte ta det litt med ro etter operasjonen, passet det så fint med litt shopping fra sofaen. For nå som vi er godt i gang med januar begynner jo tiden å renne ut når det kommer til januarsalg på Zalando 🙃

Dette var drøyt selv for Anna å være. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Helt vannvittig synes jeg. Der ligger hun i en seng med lukkede øyne og skriver at tiden renner ut. Så er der reklame for januarsalg. Det er lavmål, men selv dette gir vel penger på konto.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Har hun skværet opp med moren? Er jo hun som filmer Anna ifb med operasjonen. Synes å huske at hun hadde null kontakt med mor og ellers familie. I tilsetninger har det kun vært Jan's familie. Mor var mye med for mange år siden også ble det plutselig stopp 🤔

Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men mye typer på mor og datter har kontakt igjen. Noe som er veldig bra, tror hun trenger støtte fra den kanten også. ☺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ufint mot de som faktisk ligger døende på ordentlig. Minner meg om ei 14 årig jente som skriker etter oppmerksomhet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xstrella skrev:

Veldig ufint mot de som faktisk ligger døende på ordentlig. Minner meg om ei 14 årig jente som skriker etter oppmerksomhet. 

Helt enig i det du skriver. Pluss det blir sikkert litt ekstra på konto pga reklamen. Bryllupet blir nok ikke billig så noen ekstra kroner trengs og da bruker hun alle midler hvor avskylig det enn er.Hun har nok  dessverre ikke kommet lenger enn at hun tror jo dyrere og flottere bryllup, dess mer lykkelig blir de. Det er dessverre ikke helt slik det fungerer.

Endret av Oppland
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oppland skrev:

 Helt vannvittig synes jeg. Der ligger hun i en seng med lukkede øyne og skriver at tiden renner ut. Så er der reklame for januarsalg. Det er lavmål, men selv dette gir vel penger på konto.

Enig. Sinnsykt!! :hakeslepp: Hun fremstår så desperat at jeg ikke har ord. Kan noen gi denne dama clickbaits nekt?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Det er så enkelt, ikke gå inn på bloggen.

Jeg blir uvel....tiden renner ut. Jeg lever..Med tanke på syke folk som ikke har håp .de som ligger på sykehus med alvorlige sykdommer. På en annen side, så ser jeg på at en slik oppførsel er alvorlig.  Får du ikke nok oppmerksomhet, så lager jeg noe, som gir meg oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
På 13.1.2018 den 1.19, Panda90 skrev:

Anna og Jan har enda ikke trukket vinner av konkurransen publisert 7 jan kl 18.03 på Inspire Norges facebookside. I konkurranseteksten står det at vinner trekker nå på tirsdag! og at en må skrive ja i kommentarfelt og LIKE Inspire Norge for å delta. "Nå på tirsdag" var altså 9 januar, og idag 13 januar er ingen vinner trukket. Over 3000 personer har kommentert ja og disse må altså trykke "LIKER" på Inspire Norge. Dette vil igjen si at et par tusen mennesker som tidligere ikke har "likt" Inspire Norge på facebook nå blir spammet ned med reklamelenker som ikke er merket reklame, annonse etc. Igjen vil nok noen 100 av disse personene trykke seg inn og handle via lenkene, som igjen gir Anna og Jan enkle cash i lomma. Alt dette fordi de avholder falske konkurranser hvor de ikke trekker noen vinner... Har sendt nytt tips til Forbrukerombudet med bilder og forklaring, men ser ut som om Forbrukerombudet ikke verner særlig om forbrukerne her, da Anna og Jan bare fortsetter uten at det får noe konsekvenser..

Les hennes bror beskrivelse av hennes konkuranser. Svindel sier han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
På 11.1.2018 den 23.13, Lyckeliten skrev:

Har hun kontakt med familien igjen? Hun skrev «nå ligger jeg hjemme på sofaen i Stavanger» så ble litt nysgjerrig og måtte se filmen. Var moren som filmer :) Hvis det er slik, er jo det helt supert! 

Det passer jo i et bryllup å ha familien til stede. Får de "sparken" etterpå? Familie hun har beskrevet i blogg som negative. Oppvekst....kuttet kontakt. Hun ble vel anmeldt også. Så lenge bloggere er uten fornuft,  og skriver hva som helst for klikk, kan ingen forsvare seg.

Hva blir det etter bryllupet? De ødela min store dag? Jeg prøvde, men de klarte ikke oppføre seg... tror ikke det blir uten drama fra henne. Tror faktisk hun prøver å få noen til å sponse dagen. Se og hør? Derfor mye skriving om bryllup.

Og hva er spes med deres dag, i forhold til andre? Det må være kjedelig å lese om andres planlegging.  Hva er det? Finne kjole, mat og kake. Fotograf... veldig kjedelig stoff for andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å bli provosert hvis noen faktisk sponser bryllupet! Hvorfor skal de slippe å betale for det egentlig? De får betale som alle andre må.

Tror ikke så mange kommer i det bryllupet. Kanskje noen venner og familie av Jan. Men kommer Anna til å invitere familien hennes? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Oppland skrev:

Helt enig i det du skriver. Pluss det blir sikkert litt ekstra på konto pga reklamen. Bryllupet blir nok ikke billig så noen ekstra kroner trengs og da bruker hun alle midler hvor avskylig det enn er.Hun har nok  dessverre ikke kommet lenger enn at hun tror jo dyrere og flottere bryllup, dess mer lykkere blir de. Det er dessverre ikke helt slik det fungerer.

Tror Anna er mer opptatt av selve bryllupet, enn av ekteskapet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at Anna har lagt ut adressen sin på bilder av disse "save the date" boksene? Tenker hun ikke om barnas sikkerhet? Så dumt! Og så skal hun klage på helle verden for at det er rare mennesker observert i hennes nabolag. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...