Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Diamant skrev:

Det kan tenkes. Noen som vet hva hun skal operere?

Hun skal fjerne silikonen i brystene 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Diamant skrev:

Enig. Jeg er aldri der inne, men får med meg overskriftene. Skjønner ingenting, i går hadde hun nesten 60.000 klikk :overrasket:

Eller Inspire Norge har hatt ny konkurranse og vinneren annonseres som vanlig på bloggen?.. 🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hva Anna sier nå som Sophie fikk egen serie og ikke hun. Tenker samtale i heimen roterer mye rundt dette som SE sier om at hun «var» bloggerne. Haha. Anne vrir seg vel i vrede🤯

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss vedrørende lesertall så har hun rimelig mange følgere på Facebooksiden sin og dermed ikke vanskelig å oppnå trafikk om hun publiserer på rette tidspunkt, noe hun er rimelig bevisst på og flink til gjøre. SÅ der er jeg ikke overrasket, jeg er mer overrasket at folk gidder å lese svadaet lenger. Bare tull på den bloggen og ikke noe fremstår ekte

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser kun sporadisk i denne tråden, men husker at jeg leste noe om at Jan hadde et firma som drev med noe shady greier.

Er det noen som vet hva firmaet heter og akkurat hva dette var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29/12/2017 den 10.43, Solivagant skrev:

Jepp, men det trenger ikke nevnes her for å henge vedkommende enda mer ut. 

Personen som ble hengt ut var ikke den som tok snikbilde. Den hun hang ut var uskyldig. Anna burde faen meg skamme seg. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, J.. skrev:

Hva er forskjellen på Jenny og Caroline da?

Det må jo bli mengde av bilder,da hun selb velger å dele bilder av henne bakfra..

Det er ikke verre enn et søk på google for å se bilder av ansiktet til barnet til CBE. For ikke å snakke om alle de utleverende blogginnleggene som omhandler barna der i gården.  Utfordrer deg til å finne det samme ang barnet til JS. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, J.. said:

Hva er forskjellen på Jenny og Caroline da?

Forskjellen er at Skavlan setter barnets behov først. CBE gjør det motsatte. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
21 minutter siden, J.. skrev:

Hva er forskjellen på Jenny og Caroline da?

Det må jo bli mengde av bilder,da hun selb velger å dele bilder av henne bakfra..

Jenny har i underkant av 10 bilder av dattra bakfra på instagram, tatt på god avstand i utendørssettinger. Ingenting av barnas privatliv er der delt. Ikke en gang klærne viser noe særlig. 

Caroline har mange! bilder av barna hvor hår, klær  barnerom, bursdagsselskap, julekjole, pepperkakebaking, julekalender, julegaver  osv osv er delt. Altså store mengder av barnas privatliv. Og barna brukes direkte i reklamer for inntjening av penger, hvor foreldrene direkte selger barnas privatlig. Dette er en enorm forskjell og jeg lurer litt på hva som rører seg i hodet til dem som ikke skjønner det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill

I det nye blogginnlegget forteller hun at hun skal gifte seg utendørs i Roma 11. november. Har hun ikke blitt advart mot at det fort kan bli 8 grader og regn i Roma i november? Det må være superromantisk og kjempeflott å gifte seg i Roma, for ALL del, men hvorfor ikke legge det til en sommer- eller høstferie når det er behagelige temperaturer og folk faktisk kan reise videre på ferie i Italia, fremfor å tvinge gjestene til å ta seg fri og reise til Roma på det desidert mest stusslige tidspunktet værmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Squill skrev:

I det nye blogginnlegget forteller hun at hun skal gifte seg utendørs i Roma 11. november. Har hun ikke blitt advart mot at det fort kan bli 8 grader og regn i Roma i november? Det må være superromantisk og kjempeflott å gifte seg i Roma, for ALL del, men hvorfor ikke legge det til en sommer- eller høstferie når det er behagelige temperaturer og folk faktisk kan reise videre på ferie i Italia, fremfor å tvinge gjestene til å ta seg fri og reise til Roma på det desidert mest stusslige tidspunktet værmessig?

Det samme tenkte jeg! Skulle jeg giftet meg i Roma ville jeg tatt det fra midten til april-begynnelsen av juni. Eller slutten av august-begynnelsen av oktober. Da er det ikke alt for varmt. Det fungerer også midt på sommeren, men det kan bli ubehagelig varmt hvis man skal oppholde seg utendørs lenge. Isåfall må man sørge for kjøling på noe vis. 

Men Roma er vel en populær by å gifte seg i. Det er sikkert ikke lett å akkurat den tiden man ønsker på året :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Squill skrev:

I det nye blogginnlegget forteller hun at hun skal gifte seg utendørs i Roma 11. november. Har hun ikke blitt advart mot at det fort kan bli 8 grader og regn i Roma i november? Det må være superromantisk og kjempeflott å gifte seg i Roma, for ALL del, men hvorfor ikke legge det til en sommer- eller høstferie når det er behagelige temperaturer og folk faktisk kan reise videre på ferie i Italia, fremfor å tvinge gjestene til å ta seg fri og reise til Roma på det desidert mest stusslige tidspunktet værmessig?

Det er ikke sikkert de trenger/finner så mange gjester.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Det er ikke sikkert de trenger/finner så mange gjester.

Åsså passer d vel ikke med at ei helg er 0707 0808 0909 😅 

 

For det er jo bare slike datoer som har vært planlagt og bruke tidligere.. 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke VG har dette som nyhet. Mer vinglepetrine skal man lete lenge etter. Hvorfor får hun spalteplass? Dalende klikk? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Xstrella skrev:

Skjønner ikke VG har dette som nyhet. Mer vinglepetrine skal man lete lenge etter. Hvorfor får hun spalteplass? Dalende klikk? 

Tviler sterkt på at de kommer til å gifte seg i november. Skjønner heller ikke hvorfor VG gidder å ha dette som en nyhet 🙈

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Cookie123 skrev:

Det bryllupet blir det ALDRI noe av....

Hadde ikke lesertallene falt så dramatisk, så hadde jeg trodd det samme. Et bryllup vil sende henne rett til topps 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...