Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Panda90 skrev:

Fikk akkurat den samme. Ordrett..

Sjæl! 

Skjønner ikke hvorfor FO later som om dette er så viktig når de åpenbart ikke gidder gjøre noe med det!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gledelig å se at gårsdagens forsøk på å skape nysgjerrighet rundt brystoperasjon ikke ga klikkrespons.. Har ikke lest innlegget, og regner med de fleste som jeg er møkk lei disse overskriftene.

Må være tankevekkende for Anna at hun har blogget seg inn i et hjørne. Hun står ikke for noe lenger. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig spesielt at vixen nominerer Anna. Uavhengig av hvor mange/få kategorier hun er nominert til er det merkelig at hun er nominert i det hele tatt. Hun har postet noe som ligner en sextape på bloggen, og sendt det inn til TV2. Eksponert og solgt barna på bloggen. Eksponert alt av eks-kjærester og familie i boken. Inspire Norge er et kapittel for seg selv når det kommer til svindling og markedsføring helt på kanten av hva som er lov. I tillegg er forbrukerrådet stadig innom å klager på henne. At hun driver en business kan hende, men da er det i så fall en skitten business og det fortjener ikke en pris. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.12.2017 den 7.37, Ny Bruker skrev:

Så de kommer ikke til å gjøre noe med det...

Det er jo ikke det det står. Det står at de har nettopp hatt et større tilsyn, og planlegger et nytt større tilsyn på nyåret. Da kommer den saken som henvendelsen gjelder til å bli omfattet sammen med (presumtivt) mange andre saker. Derfor er det ikke hensiktsmessig å ta opp en enkeltsak nå.

Jeg leser ikke dette som et "nei takk" i det hele tatt. Det står jo at de vil ta det opp samlet sammen med andre ting, og at det er viktig for dem at forbrukerne henvender seg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 6.50, Rørleggerfrue skrev:

Fikk denne i går. 

 

sketch-1513662738266.png

Fikk også samme, ordrett. Skal svare på den i romjula når jeg har bedre tid. De skal få høre det

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker Anna når et absolutt bunnmål på bloggingen sin når hun ikke finner det riktig å ønske sine lesere en god jul.. På insta har hun som vanlig brukt sine små som reklameobjekt. 

For meg viser det hva bloggeren står for, og at bloggen er blitt reinspikka kommersiell. Vel, det er ikke hva følgerne hadde ønsket Anna. God kommersiell jul! #reklame 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Friluftsdame skrev:

Tenker Anna når et absolutt bunnmål på bloggingen sin når hun ikke finner det riktig å ønske sine lesere en god jul.. På insta har hun som vanlig brukt sine små som reklameobjekt. 

For meg viser det hva bloggeren står for, og at bloggen er blitt reinspikka kommersiell. Vel, det er ikke hva følgerne hadde ønsket Anna. God kommersiell jul! #reklame 

Hun har null respekt for leserne sine.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 8.25, Panda90 skrev:

Fikk akkurat den samme. Ordrett..

Er kanskje på tide å slutte å plage Forbrukerrådet nå? Må vel snart ansette en egen person til å sende kopi av dette svaret til folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Kenta skrev:

Er kanskje på tide å slutte å plage Forbrukerrådet nå? Må vel snart ansette en egen person til å sende kopi av dette svaret til folk.

Ikke før FO rettleder eller gir Anna sanksjoner. Og ikke før Anna følger reglene som er satt.

Endret av Panda90
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Panda90 skrev:

Ikke før FO rettleder eller gir Anna sanksjoner. Og ikke før Anna følger reglene som er satt.

Tidligere var det en æressak for Anna å opptre i henhold til loven. Hun var veldig stolt av gode tbm fra FO sin inspeksjon et par år tilbake.

Men det var altså før Jan kom på banen og etter mitt skjønn har bidratt til å ødelegge Anna’s blogg og omdømme. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, kindagirl said:

Noen som fikk med seg hvem Anna hang ut på instagram idag? en som hadde tatt snikbilde av henne..

Jepp, men det trenger ikke nevnes her for å henge vedkommende enda mer ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...