Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Mainecoon skrev:

Jeg oppfordrer alle her inne til å slutte å klikke seg inn på bloggen. Selv har jeg sluttet helt å lese bloggen, hun fortjener ikke et klikk fra meg. Endelig faller hun på blogglisten, håper det bare går nedover nå!

Jeg skal slutte å klikke meg inn hos alle. De på toppen fortjener ikke toppen:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen vinner kåret på noen av de 3 konkurransene som Anna og Jan har hatt på Inspire Norge i helgen hvor vinner skulle trekkes søndag. Meget dårlig reklame for Zalando også, siden Inspire får det til å høres ut som om skoene deles ut av Zalando. Og siden Zalando ikke går ut offentlig å sier at dette ikke er noe de støtter, så kommer hvertfall ikke jeg til å handle derfra mer. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan leker butikk!

Ingenting av det de holder på med virker profesjonelt, veldig amatørmessig. Både bloggen og dette Inspire greiene. Var jo pur flaks at hun slo gjennom med blogg når hun gjorde. Når Mammablogging var et nytt fenomen. I dag hadde hun virkelig slitt med å komme seg inn på markedet slik hun holder på. Om bare hun tok resten av videregående som privatist, fikk seg noe annen skolering etter det, så hadde ihvertfall bloggen blitt mer spennende og ekte enn det falske pjattet hun holder på med nå.

Desverre så sluker jo små tenåringsjenter alt hun skriver og Livets harde skole mødre heier på henne. 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, marie_82 skrev:

Jeg lurer på om Zalando er klar over dette "samarbeidet" og premier som liksom kommer fra dem?

Zalando er klar over det. Har sendt mail til de og fikk dette til svar ". Vi har tatt kontakt med vår markedsavdeling angående dette og kan bekrefte at dette er SPAM/Phishing så det er ikke en konkurranse i samarbeid med oss. Jeg vil fraråde deg å ta del i den. Vi jobber nå med å få dette fjernet fra deres Facebook side! Hilsen Kevin_Zalando"

De sier at de jobber med å få dette fjernet fra Inspire Norge sin facebookside, men hvor vanskelig kan det være om Anna og Jan på ulovlig vis bruker Zalando sitt navn i sin markedsføring? fortsatt er ingen vinnere kåret på de tre konkurransene i helgen, og nå er de i gang med ny konkurranse på Inspire Norge. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, mm456 skrev:

Å fy fader så mye spam det er på Inspire sin Facebook-side. At folk lar seg lure, og er så ukritiske??

De har lagt ut 30! tretti! reklameposter bare idag! det er helt hårreisende at det går an å holde på sånn. Og ikke minst at folk er så ukritiske til hva de trykker liker på..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Isabella82 skrev:

Hvordan fungerer den der "rapporter" knappen på slike sider på FB?

Trykk på de tre prikkene under forsidebilde, da kommer flere altenativer opp, deriblant "Rapporter side"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Panda90 skrev:

Zalando er klar over det. Har sendt mail til de og fikk dette til svar ". Vi har tatt kontakt med vår markedsavdeling angående dette og kan bekrefte at dette er SPAM/Phishing så det er ikke en konkurranse i samarbeid med oss. Jeg vil fraråde deg å ta del i den. Vi jobber nå med å få dette fjernet fra deres Facebook side! Hilsen Kevin_Zalando"

De sier at de jobber med å få dette fjernet fra Inspire Norge sin facebookside, men hvor vanskelig kan det være om Anna og Jan på ulovlig vis bruker Zalando sitt navn i sin markedsføring? fortsatt er ingen vinnere kåret på de tre konkurransene i helgen, og nå er de i gang med ny konkurranse på Inspire Norge. 

Bra at Zalando er klar over det, ser ikke ut som det er noe mer fra Zalando der nå. Kanskje Kari Traa også burde vært kontaktet?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

Bra at Zalando er klar over det, ser ikke ut som det er noe mer fra Zalando der nå. Kanskje Kari Traa også burde vært kontaktet?

Ligger masse fra helgen fra Zalando der enda, konkurransene også.. Ja Kari Traa burde også vært kontaktet. Tror flere bør kontakte om noe skal skje. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant skrev:

Trykk på de tre prikkene under forsidebilde, da kommer flere altenativer opp, deriblant "Rapporter side"

Hva hvis vi alle rapporterer siden...det kan jo være noe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isabella82 skrev:

Hva hvis vi alle rapporterer siden...det kan jo være noe

Da får man kun alternativ som "blokker siden"..
Verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, J.. skrev:

Da får man kun alternativ som "blokker siden"..
Verken mer eller mindre.

Jeg får opp alternativet "skul alt fra Inspire Norge" da jeg rapporterte. Har trykket på den, men ikke på "Blokker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mm456 skrev:

Å fy fader så mye spam det er på Inspire sin Facebook-side. At folk lar seg lure, og er så ukritiske??

"folk" i dette tilfellet er jo sannsynligvis barn i 11-14 års alderen og voksne damer med livets harde skole så det undrer meg ikke at de går 5 på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elisaday skrev:

"folk" i dette tilfellet er jo sannsynligvis barn i 11-14 års alderen og voksne damer med livets harde skole så det undrer meg ikke at de går 5 på. 

Ser det er voksne folk på vennelista mi som 'liker' siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vokse damer på vennelista mi som liker og, men ikke overrasket over alle dem...enkelte er litt "livets harde skole" folk... litt enkle folk... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...