Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Marleah skrev:

Litt pirkete kanskje, men jeg tenker det kan være lurt å bruke SoMe som forkortelse siden SM ekspert egentlig er noe heeelt annet😉

Helt enig..jeg skrev så raskt og i irritasjon....:alice:LOL

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Ellatin skrev:

Morgendagens overskrift:

Jeg gir meg på topp.... igjen! Alle er så slemme!

Jeg håper i fremtiden at Anna sin blogg blir brukt som eksempel i skolen om hva man ikke skal gjøre på nett.

Her i huset prater vi mye om nettvett med jenta på 8 år..lurer på hvordan barna til Anna kommer til å håndtere dette. Ungene googler jo seg selv allerede når de starter på skolen

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trude.lutt skrev:

Er hun igang igjen? 

Oh Yes!! Clickbites hver eneste dag. Er til å bli matt av. Håper færre og færre klikker seg inn i en bloggen der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 10K mindre lesere enn nr 1 på lista,håper det holder seg sånn.

Også bruker hun,igjen,den enorme plattformen sin til å henge ut en enkeltperson som ikke er enig med henne.

Ikke med navn,men annen konkret info som gjør at man knapt trenger 1 min for å finne henne på Facebook..

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Anna uttaler at hun heretter skal merke alt med reklame fordi reglene er så vanskelige å forstå. Hun kan f.eks.ha fått sponset sokkene hun har på seg på bildet, og hårklipp. 

For en barnslig tilnærming til å få helt elementær kritikk! Enhver klarer å forstå at å promotere barnesenger, ullundertøy og ikke minst sin egen bokutgivelse er #reklame. På Insta finnes det ikke snev av denne taggen. 

#juksoglureri #primadonnanykker #jegbestemmer

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Ser Anna uttaler at hun heretter skal merke alt med reklame fordi reglene er så vanskelige å forstå. Hun kan f.eks.ha fått sponset sokkene hun har på seg på bildet, og hårklipp. 

For en barnslig tilnærming til å få helt elementær kritikk! Enhver klarer å forstå at å promotere barnesenger, ullundertøy og ikke minst sin egen bokutgivelse er #reklame. På Insta finnes det ikke snev av denne taggen. 

#juksoglureri #primadonnanykker #jegbestemmer

Det er fordi hun ikke bare kan blokke FO fra sin digitale,vrangstilte verden det..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, jeg blir så oppgitt. Helt klart at Jan og Anna ikke engang prøver å forstå regelverket. Han skal liksom være dreven i SoMe og markedsføring, men jeg hadde aldri kunne ansatt en person som viser seg så vanskelig og lite belest rundt emnet han jobber med. Bra han har kunne skape seg sin egen arbeidsplass.

Han har nettopp uttalt seg i gruppa «Stort og smått om sosiale medier i Norge» hvor trådstarter poster denne lenken og etterspør debatt: https://www.medier24.no/artikler/forbrukerombudet-sjekket-20-av-landets-storste-bloggere-og-nesten-alle-merket-reklamen-for-darlig/412127

Trådstarter skriver: «Du vil ikke tro... men ja: Dette må faktisk være litt litt flaut - det er over to år siden Forbrukerombudet startet denne «voksenopplæringen» av bloggere. Og så virker det litt som om man er på stedet hvil, eller at man har «glemt» det bare fordi man flytter reklamen over på Snapchat.  

De fleste av disse 20 er vel også tilknyttet nettverk, og da bør de også ha et apparat rundt dem som hjelper seg. Dette gir bloggere som kanal og influencermarkedsføring et frynsete rykte.»

Her kan man se hvor utrolig arrogant Jan svarer og det er tydelig han ikke har lyst til å forstå regelverket: https://imgur.com/a/zgfUe

Fint å kunne forklare sine hodeløse valg foran flere av Norges mest profilerte markedsførere og SoMe-eksperter, da. Han håper vel at de kan slippe unna så lenge han prøver å opptre seriøst og kan forklare valgene deres. Det blir altså for enkelt!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, halvehimmelen said:

Ah, jeg blir så oppgitt. Helt klart at Jan og Anna ikke engang prøver å forstå regelverket. Han skal liksom være dreven i SoMe og markedsføring, men jeg hadde aldri kunne ansatt en person som viser seg så vanskelig og lite belest rundt emnet han jobber med. Bra han har kunne skape seg sin egen arbeidsplass.

Han har nettopp uttalt seg i gruppa «Stort og smått om sosiale medier i Norge» hvor trådstarter poster denne lenken og etterspør debatt: https://www.medier24.no/artikler/forbrukerombudet-sjekket-20-av-landets-storste-bloggere-og-nesten-alle-merket-reklamen-for-darlig/412127

Trådstarter skriver: «Du vil ikke tro... men ja: Dette må faktisk være litt litt flaut - det er over to år siden Forbrukerombudet startet denne «voksenopplæringen» av bloggere. Og så virker det litt som om man er på stedet hvil, eller at man har «glemt» det bare fordi man flytter reklamen over på Snapchat.  

De fleste av disse 20 er vel også tilknyttet nettverk, og da bør de også ha et apparat rundt dem som hjelper seg. Dette gir bloggere som kanal og influencermarkedsføring et frynsete rykte.»

Her kan man se hvor utrolig arrogant Jan svarer og det er tydelig han ikke har lyst til å forstå regelverket: https://imgur.com/a/zgfUe

Fint å kunne forklare sine hodeløse valg foran flere av Norges mest profilerte markedsførere og SoMe-eksperter, da. Han håper vel at de kan slippe unna så lenge han prøver å opptre seriøst og kan forklare valgene deres. Det blir altså for enkelt!

De klarer ikke forstå at de ikke skal få egne regler siden de tross alt er JAnna. 

Sutre og klage får dem til å føle seg bedre i offerrollen de har laget for seg selv. Jeg merker hvordan han brukte enhver anledning til å prøve å få de til å klikke inn på bloggen. Se på dette inlegget, se på dette! Og se på denne da!

De trives godt som offer, for da kan de få sympati klikk. For de er jo bare snille og blir jaktet på av de korrupte i FO og den evige heksejakten på Anna. 

De har også helt mistet begrep om vanlige liv. Forstår nok ikke hvordan vanlige folk lever. For de eneste som er i fokus er de selv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Anna en dag ikke kan leve av bloggen mer, så lurer jeg på om noen i det hele tatt vil ansette henne? Når jeg ser hvor frekk og umoden hun er, så hadde jeg ALDRI villet ansette henne hvis jeg var arbeidsgiver . Hun hadde vel fått sjokk hvis hun måtte ha en 9 to 5 job 🙊

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Aurora** said:

Hvis Anna en dag ikke kan leve av bloggen mer, så lurer jeg på om noen i det hele tatt vil ansette henne? Når jeg ser hvor frekk og umoden hun er, så hadde jeg ALDRI villet ansette henne hvis jeg var arbeidsgiver . Hun hadde vel fått sjokk hvis hun måtte ha en 9 to 5 job 🙊

Kommer jo aldri til å skje. Anna kommer til å leve i rampelyset på en eller annen måte resten av livet. Hun ser vel på seg selv som en slags Paris Hilton, berømt for å være berømt.

Går bloggen under så finner hun på noe annet. En reality serie om kun seg selv eller noe slikt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til barnlighet og stahet! Jeg lurer på om de kverulerer (i all offentlighet) fordi de ikke vet bedre - eller om det er fordi de faktisk mener at de ikke behøver bry seg om regler ... at de to, A&J, er hevet over slikt som andre må forholde seg til? Jans merkelig argumentasjon på FB viser i alle fall at han ikke har snøring. Ikke klarer han å ta til seg ny informasjon, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, orfeus said:

Makan til barnlighet og stahet! Jeg lurer på om de kverulerer (i all offentlighet) fordi de ikke vet bedre - eller om det er fordi de faktisk mener at de ikke behøver bry seg om regler ... at de to, A&J, er hevet over slikt som andre må forholde seg til? Jans merkelig argumentasjon på FB viser i alle fall at han ikke har snøring. Ikke klarer han å ta til seg ny informasjon, heller.

Produktplassering forstod han ihvertfall ikke noe av.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Makan til barnlighet og stahet! Jeg lurer på om de kverulerer (i all offentlighet) fordi de ikke vet bedre - eller om det er fordi de faktisk mener at de ikke behøver bry seg om regler ... at de to, A&J, er hevet over slikt som andre må forholde seg til? Jans merkelig argumentasjon på FB viser i alle fall at han ikke har snøring. Ikke klarer han å ta til seg ny informasjon, heller.

Jeg synes også det er bemerkelsesverdig at han bruker manglende regelverk for artisker/forfattere som en unnskyldning, blir som på barneskolen når man argumenterte med at «alle de andre får jo lov». Han burde heller etterspurt et ordentlig regelverk for disse bransjene også, i stedet for å påpeke hvor urettferdig Jan og Anna blir behandlet...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en artist har en offisiell fanpage, så er jo det noe annet enn en blandingsside med litt privat og personlig og litt kommers.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er så urettferdig altså! Vi driver en av Norges største blogger, må vi merke innlegg med reklame også nå??? Stakkars meg og Anna, alle er ute etter oss! 

Det var sånn jeg tolket kommentarene til Jan.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Jan har i hvert fall tatt over stafettpinnen etter Lars Kristian Eriksen som "sinna mann forsvarer bloggerfruen sin" i den gruppen.

Godt å se han blir satt på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Verden er så urettferdig altså! Vi driver en av Norges største blogger, må vi merke innlegg med reklame også nå??? Stakkars meg og Anna, alle er ute etter oss! 

Det var sånn jeg tolket kommentarene til Jan.

Jepp, jeg også. Jeg tror man må være en helt egen personlighetstype for å drive blogg. Selvrettferdig, lettkrenket, med oppblåst ego og null evne til å ta selvkritikk eller tenke to ganger. Legg til stor vilje til å selge egne unger, naken kropp, familiekonflikter og andre konflikter, og en gigantisk furteleppe, så begynner det å nærme seg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dette nok en gang viser hvor viktig det er å fullføre skolen.. Da hadde nok både J og A forstått at regler er til for å følges, og at det også gjelder bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har vært i kontakt med FO ang Inspire Norge og hvordan J&A bruker den for å få klikk på bloggen helt uten å merke med reklame? Hvis ikke skal jeg gjøre det.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...