Gå til innhold
Gregor Clegane

Annas rosa bobler AS - blogg og samliv

Anbefalte innlegg

Christy89
37 minutter siden, Ellatin skrev:

Sikkert også mange som klikker seg inn for å se hvem som vant på Jan sine konkurranser. Ikke shady business i det hele tatt det nei.

De er jo så desperat at jeg blir skikkelig flau 🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

missmcbeal

.

Endret av missmcbeal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smørbukk
11 timer siden, Minlillesky skrev:

Jeg tenker det at hun er så opptatt av "ekte familie" har noe med oppveksten hennes å gjøre. Som en mangel på det i hennes oppvekst? Og prøver å skape det nå, som hun selv har barn. Opptatt av at familien skal bestå av mamma, pappa og barna. For henne er en ekte familie tydeligvis bestående av en mamma og pappa. For andre, kan det være annet. Jeg er alene med barnet mitt, men vi kaller oss familie uansett. Ekte familie :) For å ta et eksempel..

Egentlig veldig trist å følge med på hennes liv på bloggen. Hun burde lagt ned bloggen, ordnet familieproblemene privat og komme seg ut av huset på venninnebesøk osv..Det har hun godt av..

Ja, det stammer nok fra barndommen. Er bare så trist å se at å ha en "ekte familie" i perioder ser ut til å ha vært viktigere enn å skape en trygg og stabil oppvekst for barna. Et mulig eksempel på barnas ustabile situasjon de siste årene er at barna kaller hjemmet deres for "det grå huset". Det kan være en tilfeldighet, men det kan være at de ikke føler at huset de bor i ikke er hjemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ellatin

Vi har jo alle "traumer" i varierende grad fra barndommen. Noen er selvfølgelig mer alvorlige enn andre.

Kjennetegnet blant de jeg kjenner som har gått igjennom mest er at de har bestemt seg for at det ikke skal identifisere de. De er ikke barndommen sin.

Nå har jo selvfølgelig disse menneskene gått igjennom ungdomstiden og ung voksen tiden hvor man lærer veldig mye og får veldig mange leksjoner i hvordan livet fungerer. AR har jo ikke gått gjennom denne tiden, og istedenfor å lære seg å håndtere den noe uvanlige familiesituasjonen hennes, så har hun heller utviklet enorm sympati for seg selv og da ikke fått bearbeidet sine barndoms problemer på en naturlig måte. Å havne i rampelyset i så ung alder når nesten alt av venner og omgangskrets er narsissister er jo ikke sunt for noen. Men hun har tjent godt på det og vil forbi i dette rampelyset. Prøver å vise frem et glansbilde av et liv, når det nok ligger mye dype problemer og ulmer som aldri blir tatt tak i. 

Å ønske seg den perfekte familien er helt normalt. Men hun har nok ikke lært hva den "perfekte" familie er. Og i hennes hode kreves det nok Mor, Far og massevis av penger! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
The ceiling lamp
13 minutter siden, Smørbukk skrev:

Ja, det stammer nok fra barndommen. Er bare så trist å se at å ha en "ekte familie" i perioder ser ut til å ha vært viktigere enn å skape en trygg og stabil oppvekst for barna. Et mulig eksempel på barnas ustabile situasjon de siste årene er at barna kaller hjemmet deres for "det grå huset". Det kan være en tilfeldighet, men det kan være at de ikke føler at huset de bor i ikke er hjemme.

Jeg tror akkurat det med "det grå huset" er ganske vanlig. Mine barn har iallefall sagt lignende ting. 

Utover det håper jeg at Anna roer ned bloggingen og lar resten av barnas oppvekst bli mest mulig ordinær. Det hadde de nok hatt godt av hele gjengen. Av en eller annen grunn synes jeg mellomste virker spesielt utrygg og ukomfortabel ... vet ikke om andre har sett det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smørbukk
41 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg tror akkurat det med "det grå huset" er ganske vanlig. Mine barn har iallefall sagt lignende ting. 

Utover det håper jeg at Anna roer ned bloggingen og lar resten av barnas oppvekst bli mest mulig ordinær. Det hadde de nok hatt godt av hele gjengen. Av en eller annen grunn synes jeg mellomste virker spesielt utrygg og ukomfortabel ... vet ikke om andre har sett det samme?

Jeg har sett det samme. På Bloggerne har jeg fått inntrykk av at den eldste ofte får mest oppmerksomhet (fra Anna iallefall) og får bestemme mest. Turen til Legoland er et eksempel på dette. Hvis det som blir vist er likt realiteten, kan nok dette være en av grunnene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

elisaday

Så lenge mtm er fruktbar så er det fare for et nytt barn for klikk. Mange år med clickbates i vente folkens. Så lenge det er lovlig å utlevere småbarn så kommer hun til å spille på det til det ikke er strenger igjen på fela. Hun har jo strengt tatt ingen andre strenger å spille på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ellatin
1 minute ago, elisaday said:

Så lenge mtm er fruktbar så er det fare for et nytt barn for klikk. Mange år med clickbates i vente folkens. Så lenge det er lovlig å utlevere småbarn så kommer hun til å spille på det til det ikke er strenger igjen på fela. Hun har jo strengt tatt ingen andre strenger å spille på. 

Hun har jo sex og pupper! Har gitt henne enormt med klikk! Og Jan sine konkurranser.

Masse kvalitet å fylle bloggen med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solivagant
3 hours ago, missmcbeal said:

Jeg kan ikke fatte at Kristine har brukt 6500 kr på en jakke med så merkeleg snitt. Jakken ser jo skikkeleg oversized ut når hun har oppe knappe i halsen. Alt for stor og rar. Hun sier hun kommer til å bruke den lenge, men lurer på om hun en dag ser hvor merkelig og rar den ser ut. Ser kanskje bedre ut dersom hun ikke knapper opp halsen og heller bretter kanten ned. 

Feil tråd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
missmcbeal
15 minutter siden, Solivagant skrev:

Feil tråd?

Haha ja, wtf 😅f 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
konkelimonke

off jeg merker jeg bare blir lei meg og trist når jeg ser hvor lite farger barna hennes har. nærmeste var noen gul/grønne sko på mellomste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lenebu

Jeg bare gleder meg halvt i hjel over at hun ENDELIG har fått tilsnakk fra Forbrukerombudet. Det var jammen på tide. Hun er en av de desidert dårligste til å merke reklame. Da nytter det ikke å komme med et syteinnlegg i ettertid over at irettesettelse og påminnelse om regelverket får henne til å føle seg som "et dårlig menneske". Bare fint at hun har tenkt å overmerke i fremtiden, i stedet for å undermerke som visse andre aktører (host, host, CBE). Er mye bedre at det kommer frem i lyset hvor mye av bloggbusinessen som faktisk er kommersielt arbeid, i stedet for at mindre kritiske personer skal gjentatt bli utsatt for umerket reklame og tolke det som genuine venninnetips fra en jente til en annen.

Men hun fikk i hvert fall brukt "legge gulvteppe toppløs" bildet én gang til, så good for her. 

Edit: et lite PS: bare lamt å lage gjettekonkurranse om fansen klarer å spotte reklamen i innlegg hun garantert har redigert i ettertid, hvor hun sier "klarer du å finne produktplasseringen her", hvor hun lenker til et eldre innlegg hvor hun har to bilder av en gigantisk versjon av bokcoveret sitt som hun nå har merket med "reklame for egen bok, som muligens blir avbildet" (hun vet veldig godt at bokcoveret hennes er avbildet i innlegget, ergo vet hun at det inneholder reklame for boken?!). Akk, bloggere.... Ydmykhet og selvkritikk er tydelige fremmedord.

Endret av lenebu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Asti

@lenebu men hun skjønner ikke hva som er galt med merkingen vedr markedsføringen av boken.  Her er litt dokumentasjon som jeg har lagt inn her før https://m.imgur.com/a/LMyUl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sirkustjukk

Man mister litt troen på voksne mennesker når man ser kommentarerene under blogginnlegget-linken på Facebook😳

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christy89
5 timer siden, missmcbeal skrev:

Jeg kan ikke fatte at Kristine har brukt 6500 kr på en jakke med så merkeleg snitt. Jakken ser jo skikkeleg oversized ut når hun har oppe knappe i halsen. Alt for stor og rar. Hun sier hun kommer til å bruke den lenge, men lurer på om hun en dag ser hvor merkelig og rar den ser ut. Ser kanskje bedre ut dersom hun ikke knapper opp halsen og heller bretter kanten ned. 

Kristine?

Ser noen kommenterte det før meg

Endret av Christy89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lenebu
3 minutes ago, Sirkustjukk said:

Man mister litt troen på voksne mennesker når man ser kommentarerene under blogginnlegget-linken på Facebook😳

Jeg vil ikke en gang se det.

Vet at det ikke gir klikk, men vil ikke en gang se det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabella82

Hun som har vært så lenge med i bloggverden burde vite bedre og det at hun både gjør narr av Forbrukerombudet og i tillegg jør litt narr av sine lesere gjør meg bare oppgitt. Igjen så viser denne jenta at hun klarer ikke ta innover seg kritikk og skaper en "synes synd på meg " situasjon. Istedenfor å bare ta det til seg og gjøre noe med det.

Nei, ikke alle leserene hennes vil forstå at noen innlegg er reklame. Spesielt inne unge, påvirkelige jenter som ser på Anna som helten sin.

Ah..irriterende jentunge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bambi1995

snakk om å syte over at hun må skrive reklame på innlegg som inneholder det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ultiva

Jeg syns det er hårreisende at en voksen dame med egen kommersiell bedrift ikke har satt seg inn i lovverket. Hun fraskriver seg ethvert ansvar for dette og mener seg rett og slett hevet over loven. De som må ta ansvar for hennes lovbrudd er leserne, i følge henne. Det er leserne som selv må forstå hva som er reklame, fordi Rasmussen rett og slett ikke orker eller klarer å sette seg inn i lovverket hun er forpliktet til å følge.

Det verste er at etter alle disse årene med ulovlig drift, så har det fremdeles ikke vanket en eneste økonomisk sanksjon fra FO. Her er det forbrukerne som taper, igjen og igjen, på tross av sin lovfestede rett til å bli tydelig informert om når de blir utsatt for reklame.

Man kan jo lure på hvorfor man selv skal følge lover og retningslinjer når andre tjener millioner på å bryte dem, midt i offentlighetens lys og helt uten represalier.

Endret av Ultiva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smalls

Anna tåler virkelig ikke kritikk. Ikke bittelitt en gang. Da er folk bare SÅ slemme og buhuu stakkars meg med en gang. Jeg blir overgitt jeg. :daane:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden