Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Diamant skrev:

"Se videoen som vil sjokke deg"

Er hun desperat nå? SE er på 1.plass idag igjen...

Håper SE får bli på 1.plassen i lang, lang tid fremover. Tror folk begynner å bli lei av MTM.. Togkræsjet må ta slutt en eller annen gang...heldigvis..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Minlillesky skrev:

Håper SE får bli på 1.plassen i lang, lang tid fremover. Tror folk begynner å bli lei av MTM.. Togkræsjet må ta slutt en eller annen gang...heldigvis..

Idag er mtm på førsteplass igjen. Med ca 1500 flere visninger enn CBE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare patetisk, og gjør alt for å komme på førsteplass. Og så klager hun etterpå. Det er bare latterlig at folk går på gang på gang, men tydelig hva folk vil se. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Medlemmet

De har visst fjerna funksjonen på Facebook-siden sin, Inspire Norge, som gjør at besøkende kan gi stjerner og legge igjen innlegg. Flaut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Medlemmet skrev:

De har visst fjerna funksjonen på Facebook-siden sin, Inspire Norge, som gjør at besøkende kan gi stjerner og legge igjen innlegg. Flaut! 

Sjokk.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som reagerer på hvor opptatt Anna er av å ha en "ekte familie"? Det virker som hun tror at en såkalt ekte familie må ha en mamma og en pappa. Mener hun at den tiden det bare var henne og de to eldste barna, så var de ikke en "ekte" familie? Hvis hun mener det, så mener hun også at alle familier der bare en forelder er tilstede, ikke er "ekte familier". Det er i alle fall ganske spesielt å ha slike forestillinger. 

Hun nevner "ekte familie" i farsdagsvideoen fra i går, men hun har snakket om dette veldig lenge.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Smørbukk skrev:

Er det bare meg som reagerer på hvor opptatt Anna er av å ha en "ekte familie"? Det virker som hun tror at en såkalt ekte familie må ha en mamma og en pappa. Mener hun at den tiden det bare var henne og de to eldste barna, så var de ikke en "ekte" familie? Hvis hun mener det, så mener hun også at alle familier der bare en forelder er tilstede, ikke er "ekte familier". Det er i alle fall ganske spesielt å ha slike forestillinger. 

Hun nevner "ekte familie" i farsdagsvideoen fra i går, men hun har snakket om dette veldig lenge.

Jeg tenker det at hun er så opptatt av "ekte familie" har noe med oppveksten hennes å gjøre. Som en mangel på det i hennes oppvekst? Og prøver å skape det nå, som hun selv har barn. Opptatt av at familien skal bestå av mamma, pappa og barna. For henne er en ekte familie tydeligvis bestående av en mamma og pappa. For andre, kan det være annet. Jeg er alene med barnet mitt, men vi kaller oss familie uansett. Ekte familie :) For å ta et eksempel..

Egentlig veldig trist å følge med på hennes liv på bloggen. Hun burde lagt ned bloggen, ordnet familieproblemene privat og komme seg ut av huset på venninnebesøk osv..Det har hun godt av..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ligger så høyt på listen! Bloggen er jo dørgende kjedelig og hun må lure folk inn på bloggen hele tiden. Flaut! Hadde hun ikke kunne holdt på med clickbaits, så hadde ikke så mange klikket seg inn på bloggen. Mange klikker seg inn pga nysgjerrighet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Christy89 said:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ligger så høyt på listen! Bloggen er jo dørgende kjedelig og hun må lure folk inn på bloggen hele tiden. Flaut! Hadde hun ikke kunne holdt på med clickbaits, så hadde ikke så mange klikket seg inn på bloggen. Mange klikker seg inn pga nysgjerrighet. 

Sikkert også mange som klikker seg inn for å se hvem som vant på Jan sine konkurranser. Ikke shady business i det hele tatt det nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Ellatin skrev:

Sikkert også mange som klikker seg inn for å se hvem som vant på Jan sine konkurranser. Ikke shady business i det hele tatt det nei.

De er jo så desperat at jeg blir skikkelig flau 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Minlillesky skrev:

Jeg tenker det at hun er så opptatt av "ekte familie" har noe med oppveksten hennes å gjøre. Som en mangel på det i hennes oppvekst? Og prøver å skape det nå, som hun selv har barn. Opptatt av at familien skal bestå av mamma, pappa og barna. For henne er en ekte familie tydeligvis bestående av en mamma og pappa. For andre, kan det være annet. Jeg er alene med barnet mitt, men vi kaller oss familie uansett. Ekte familie :) For å ta et eksempel..

Egentlig veldig trist å følge med på hennes liv på bloggen. Hun burde lagt ned bloggen, ordnet familieproblemene privat og komme seg ut av huset på venninnebesøk osv..Det har hun godt av..

 

Ja, det stammer nok fra barndommen. Er bare så trist å se at å ha en "ekte familie" i perioder ser ut til å ha vært viktigere enn å skape en trygg og stabil oppvekst for barna. Et mulig eksempel på barnas ustabile situasjon de siste årene er at barna kaller hjemmet deres for "det grå huset". Det kan være en tilfeldighet, men det kan være at de ikke føler at huset de bor i ikke er hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har jo alle "traumer" i varierende grad fra barndommen. Noen er selvfølgelig mer alvorlige enn andre.

Kjennetegnet blant de jeg kjenner som har gått igjennom mest er at de har bestemt seg for at det ikke skal identifisere de. De er ikke barndommen sin.

Nå har jo selvfølgelig disse menneskene gått igjennom ungdomstiden og ung voksen tiden hvor man lærer veldig mye og får veldig mange leksjoner i hvordan livet fungerer. AR har jo ikke gått gjennom denne tiden, og istedenfor å lære seg å håndtere den noe uvanlige familiesituasjonen hennes, så har hun heller utviklet enorm sympati for seg selv og da ikke fått bearbeidet sine barndoms problemer på en naturlig måte. Å havne i rampelyset i så ung alder når nesten alt av venner og omgangskrets er narsissister er jo ikke sunt for noen. Men hun har tjent godt på det og vil forbi i dette rampelyset. Prøver å vise frem et glansbilde av et liv, når det nok ligger mye dype problemer og ulmer som aldri blir tatt tak i. 

Å ønske seg den perfekte familien er helt normalt. Men hun har nok ikke lært hva den "perfekte" familie er. Og i hennes hode kreves det nok Mor, Far og massevis av penger! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
13 minutter siden, Smørbukk skrev:

Ja, det stammer nok fra barndommen. Er bare så trist å se at å ha en "ekte familie" i perioder ser ut til å ha vært viktigere enn å skape en trygg og stabil oppvekst for barna. Et mulig eksempel på barnas ustabile situasjon de siste årene er at barna kaller hjemmet deres for "det grå huset". Det kan være en tilfeldighet, men det kan være at de ikke føler at huset de bor i ikke er hjemme.

Jeg tror akkurat det med "det grå huset" er ganske vanlig. Mine barn har iallefall sagt lignende ting. 

Utover det håper jeg at Anna roer ned bloggingen og lar resten av barnas oppvekst bli mest mulig ordinær. Det hadde de nok hatt godt av hele gjengen. Av en eller annen grunn synes jeg mellomste virker spesielt utrygg og ukomfortabel ... vet ikke om andre har sett det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg tror akkurat det med "det grå huset" er ganske vanlig. Mine barn har iallefall sagt lignende ting. 

Utover det håper jeg at Anna roer ned bloggingen og lar resten av barnas oppvekst bli mest mulig ordinær. Det hadde de nok hatt godt av hele gjengen. Av en eller annen grunn synes jeg mellomste virker spesielt utrygg og ukomfortabel ... vet ikke om andre har sett det samme?

Jeg har sett det samme. På Bloggerne har jeg fått inntrykk av at den eldste ofte får mest oppmerksomhet (fra Anna iallefall) og får bestemme mest. Turen til Legoland er et eksempel på dette. Hvis det som blir vist er likt realiteten, kan nok dette være en av grunnene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mtm er fruktbar så er det fare for et nytt barn for klikk. Mange år med clickbates i vente folkens. Så lenge det er lovlig å utlevere småbarn så kommer hun til å spille på det til det ikke er strenger igjen på fela. Hun har jo strengt tatt ingen andre strenger å spille på. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...