Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

12 timer siden, tuppa skrev:

Det er jo faktisk vanvittig pinlig. Hun har jo gått hardt ut for at vi skal gjette kjønn og nå plutselig si at det er en jente, uten at hun faktisk er gravid. Igjen. For 530275902. gang?? Godt jeg ikke går på det. Og ikke bryr jeg meg om hun faktisk er gravid heller.

Hun er ikke helt god.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står forresten 2016 på ultralydbildet hun ellers har sladdet rundt på. Hun er ikke gravid, med mindre hun er på en sinnsyk overtid :wink:

C793D928-752F-448C-AB20-8323189EE03C.png

Endret av smartbimbo
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Milio said:

Det er mye som er lavmåls å clickbaite. Å clickbaite graviditet med gamle ultralydbilder fra forrige svangerskap er bare.. nei vettu hva.

Patetisk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (:smilejenta:)
17 timer siden, Panda90 skrev:

nei, men det er en viss dominoeffekt her. Av de 3-4000 personene så "liker" gjerne 50 % siden for de tror det øker vinnersjansene. Siden ble opprettet 24 oktober. På 9 dager har siden fått 11416 "likere og følgere". Jan spammer siden med tilbudslinker, gjerne 10 pr dag. Folk som får dette opp på sin facebookside blir gjerne fristet til å gå inn å se på disse "eksklusive" tilbudene som ikke er så eksklusive. Og voila folk handler via Jan sin link og dermed hagler det penger i kassa til Jan og Anna. Ja, for Anna er medeier i firmaet https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=919833378 

På infoen til Inspire Norge på internettsiden deres står det at Inspire Norge samarbeider med norges største blogger, Anna Rasmussen. Men det nevnes ikke at Jan og Anna selv styrer siden og da samarbeider med seg selv. 

Det er verre en det skjønner du.

Et eksempel for å forklare det bedre. 

Facebook siden reklamerer for ullundertøy på GI. Yes tenker du, trykker på linken men ombestemmer deg. I mellomtiden har det lagret seg cookies på din datamaskin. Uken etterpå bestemmer du deg for å handle en caps på GI. Gjett hvem som får noe av fortjenesten. Joda, AR og familien. Hvordan? Cookies lever leeeeeenge med mindre du sletter dem. De kan tjene penger på deg opptil et halvt år bare fordi du har trykket på en link en gang. 

 

Det er samme filer som lagres når du søker etter ting på nett, feks flybilletter. Gå på jernia.no, søk etter gressklipper. Gå så på vg, dagbladet osv så vil du se at snart dukker det reklamer av jernia overalt. Dette er data man kan tjene penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smartbimbo skrev:

Det står forresten 2016 på ultralydbildet hun ellers har sladdet rundt på. Hun er ikke gravid, med mindre hun er på en sinnsyk overtid :wink:

C793D928-752F-448C-AB20-8323189EE03C.png

Så utrolig tragisk. Har virkelig ikke ord. 😣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Konseptet med Inspire er genialt når det kommer til lett-tjente penger. I et langsiktig perspektiv ender de nok likevel på minussiden i tap av anseelse. Jeg tror ingen sv dem kan stave etikk engang. 

Det vitner om en forakt for andre mennesker at de utelukkende har businesstanke å utnytte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål å lure leserne på den måten. Eller hun lurer ikke meg, men sikkert mange unge som går fem på og tror hun er gravid. Nesten så jeg faktisk vil be henne om å legge ut en positiv graviditetstest på bloggen, hvor hun og Jan er med på bilde så bilde så klart  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Så utrolig tragisk. Har virkelig ikke ord. 😣

Ja. Hvis man er så tom for idéer så la vær. Eller bli gravid sånn at hun har noe å skrive om de neste 9 mnd. Fy flate så lavmål.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, (:smilejenta:) skrev:

Det er verre en det skjønner du.

Et eksempel for å forklare det bedre. 

Facebook siden reklamerer for ullundertøy på GI. Yes tenker du, trykker på linken men ombestemmer deg. I mellomtiden har det lagret seg cookies på din datamaskin. Uken etterpå bestemmer du deg for å handle en caps på GI. Gjett hvem som får noe av fortjenesten. Joda, AR og familien. Hvordan? Cookies lever leeeeeenge med mindre du sletter dem. De kan tjene penger på deg opptil et halvt år bare fordi du har trykket på en link en gang. 

 

Det er samme filer som lagres når du søker etter ting på nett, feks flybilletter. Gå på jernia.no, søk etter gressklipper. Gå så på vg, dagbladet osv så vil du se at snart dukker det reklamer av jernia overalt. Dette er data man kan tjene penger på. 

Hvordan sletter vi cookies😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 timer siden, (:smilejenta:) skrev:

Det er verre en det skjønner du.

Et eksempel for å forklare det bedre. 

Facebook siden reklamerer for ullundertøy på GI. Yes tenker du, trykker på linken men ombestemmer deg. I mellomtiden har det lagret seg cookies på din datamaskin. Uken etterpå bestemmer du deg for å handle en caps på GI. Gjett hvem som får noe av fortjenesten. Joda, AR og familien. Hvordan? Cookies lever leeeeeenge med mindre du sletter dem. De kan tjene penger på deg opptil et halvt år bare fordi du har trykket på en link en gang. 

 

Det er samme filer som lagres når du søker etter ting på nett, feks flybilletter. Gå på jernia.no, søk etter gressklipper. Gå så på vg, dagbladet osv så vil du se at snart dukker det reklamer av jernia overalt. Dette er data man kan tjene penger på. 

Så hvor lenger er en cockies lagret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
59 minutter siden, Grylet skrev:

Til du selv sletter dem.

Prøver å skjønne dette😁 Om jeg var inne på en side gjennom Inspire uten å handle. Så går jeg inn etter 14 dager på den samme siden uten å gå gjennom Inspira. Tjener de penger da, etter 24 dager? Eller er det begrensning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest (:smilejenta:)
2 timer siden, TomineB skrev:

Prøver å skjønne dette😁 Om jeg var inne på en side gjennom Inspire uten å handle. Så går jeg inn etter 14 dager på den samme siden uten å gå gjennom Inspira. Tjener de penger da, etter 24 dager? Eller er det begrensning? 

Nei, ingen særlig begrensing før du sletter dem eller nettbutikken selv sletter dem. 

Så ja, de kan tjene penger etter 24 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, (:smilejenta:) skrev:

Nei, ingen særlig begrensing før du sletter dem eller nettbutikken selv sletter dem. 

Så ja, de kan tjene penger etter 24 dager. 

Wtf 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Traa er en sprek, tøff og ujålete dame. Hun velger sine modeller med omhu, og jeg har derfor vanskelig for å tro at hun ønsker å bli assosiert med Anna Rasmussen. 

Alt Kari står for, er det motsatte av hva man assosierer med Anna. 

Derfor tror jeg ikke hun og staben hennes har gjort god research når de har inngått samarbeid med AS Juksoglureri (Anna og manager Jan). Samarbeidet er antakeligvis via Activebrands. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...