Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt i gråsoneland å reklamere for egen bok via kjøpesentrene som skal hoste boksigneringene? Jeg er ikke helt sikker, bare lurer. Jeg tenker at både hun og bokhandlerne/senterne drar en fordel av dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutes ago, lenebu said:

Er det ikke litt i gråsoneland å reklamere for egen bok via kjøpesentrene som skal hoste boksigneringene? Jeg er ikke helt sikker, bare lurer. Jeg tenker at både hun og bokhandlerne/senterne drar en fordel av dette.

Dette ble diskutert noen sider tilbake i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, lenebu said:

Ok, da beklager jeg. 

Ingen problem, ikke slikt ment. Mer ment som at du kan bla tilbake og få svar på det du lurer på :)

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosalie skrev:

Soverommet hadde vært skikkelig lekkert om hun hadde droppet metallicstoffet i hodegavl og seng. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna, interiør er absolutt ikke en nisje for deg...

Og please, slutt å profitere på bilder av en som etterhvert bør få fred..så uverdig, så kommersielt. Grøsser..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper hennes neste barn blir gutt!! Blir litt kvalm av at hun er så opphengt av kjønnet... få deg ett barn til fordi du har lyst på ett barn,(samme hvilket kjønn!!!) ikke fordi du har lyst på en jente.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomar123 skrev:

Jeg håper hennes neste barn blir gutt!! Blir litt kvalm av at hun er så opphengt av kjønnet... få deg ett barn til fordi du har lyst på ett barn,(samme hvilket kjønn!!!) ikke fordi du har lyst på en jente.

Enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongelig det SOphie sa om mammaentilmichelle i mandagsklubben og merkelig at dama ikke har svart på det. MEN samtidig er det vel omtrent ingen som ser på mandagsklubben, garantert ikke mammaen jaffal eller hennes crowd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Kongelig det SOphie sa om mammaentilmichelle i mandagsklubben og merkelig at dama ikke har svart på det. MEN samtidig er det vel omtrent ingen som ser på mandagsklubben, garantert ikke mammaen jaffal eller hennes crowd

Vet ikke helt, syns ikke SE skal si noe som helst om andre bloggere, hun har alt for mye å rydde opp i selv. Når det er sagt: HVA var det hun egentlig sa? Hun snøvlet og var ganske uklar, skjønte ikke annet enn at hun ikke likte at mtm lå øverst på topplisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, orfeus skrev:

Vet ikke helt, syns ikke SE skal si noe som helst om andre bloggere, hun har alt for mye å rydde opp i selv. Når det er sagt: HVA var det hun egentlig sa? Hun snøvlet og var ganske uklar, skjønte ikke annet enn at hun ikke likte at mtm lå øverst på topplisten. 

En av de andre spurte hvilken blogger hun hadde minst respekt for: CBE eller mtm, og hun sa "Minst? mtm". Så spurte de hvorfor, så sa hun noe som "sier ikke det seg selv da?". Også sa hun noe senere i programmet om mtm som jeg ikke husker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, tuppa skrev:

Er hun faktisk gravid? Ser på snap at hun legger ut diverse snapper, men gidder ikke trykke meg inn på bloggen.

 "Selvfølgelig jubler vi for en jentebaby" med et ultralydbilde av en baby. Tipper det handler om noe helt annet enn at hun er gravid. Vet ikke helt hva, men det er vel clickbait som vanlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

 "Selvfølgelig jubler vi for en jentebaby" med et ultralydbilde av en baby. Tipper det handler om noe helt annet enn at hun er gravid. Vet ikke helt hva, men det er vel clickbait som vanlig...

Stemmer det 😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

6 minutter siden, Diamant skrev:

 "Selvfølgelig jubler vi for en jentebaby" med et ultralydbilde av en baby. Tipper det handler om noe helt annet enn at hun er gravid. Vet ikke helt hva, men det er vel clickbait som vanlig...

At hun ikke blir flau?! Roper jo «ulv, ulv» hele tiden, den dagen hun faktisk er gravid vil vel ingen tro på det. Kunne jo tatt seg en utdannelse før en ny graviditet.. Hadde ikke skadet å komme seg ut av huset og møtt litt andre mennesker. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xstrella skrev:

Synkende lesertall....blir nok hardcore fremover nå...👻

Når clickbaits om ny baby ikke holder skuta oppe,kommer nakenbildene og sex&samliv innleggene..

Er bare ett tidsspørsmål..

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...