Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det synes for meg som om Anna og Jan ikke har forstått konseptet blogg. Det virker som de tror at så lenge man har en blogg kan man poste absolutt alt man ønsker, og ingen kan kritisere, fordi det er bloggeier sin blogg, og bloggeier som bestemmer. At man blogger for leserne, og er pent nødt til å justere og balansere med hensyn til hva leserne (les: inntekstkilden) ønsker å lese om, det faller dem liksom ikke inn? 

Jeg synes det er fantastisk om hun slutter nå, for dette kan umulig ende godt. Håper hun holder hva hun lover, slik at de stakkars barna kanskje får en mer normal hverdag og fremtid.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er tilbake om 1 dag eller 30.

1 mnd er vel den lengste pausen hum har hatt..

Hun kan jo faktisk ikke slutte mtp huslån etc.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha flest lesera betyr tydeligvis att ein er folkets favoritt også 😑 

Håper ho no klarer å holde seg vekk frå bloggen, men har mine store tvil gitt 😕 kva skal ho ta seg til med som gir nok penger til å drifte 2 hus + diverse? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppriktig oppgitt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg engang, haha. Blir så irritert over at mamma'n og Dr. Jan har NULL selvinnsikt. Null! De drar "sjalusikortet" og spiller mobbeoffer så raskt det kommer en liten konstuktiv tilbakemelding. Har så lyst til å rive av dem skylappene de tydeligvis har på, og stikke ei nål i den bobla de lever i 😒 

Det irriterer meg bare så at de ikke innser det selv. Alt er absolutt alle andres feil! Det er faktisk lov å gjøre feil her i livet. Enn om Anna hadde vært tøff nok, beklaget seg og vist litt selvinnsikt? Da hadde hun nok vunnet tilbake litt av tilliten og respekten til leserne sine, samt gitt et litt bedre inntrykk av seg selv. MEN NEI, la oss bare grave oss litt lengre ned med å gi skylda på alt og alle. 

 

Åja: synes hun virker ulykkelig etter at hun og Jan ble sammen. Ingen familie, ser aldri hun henger med venner, og mange desperate innlegg på bloggen. 

 

Tror ikke hun kommer til å gi seg. Hun kommer nok tilbake. Hun har nok handlet i fornermelse og sinne, da hun valgte å gi seg på "topp". 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på kopirett, latterliggjøring, spekulasjoner, omtale av tredjeperson, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer nok tilbake, for som flere har nevnt, hva skal hun ellers leve av? Jeg vil forresten si hva skal DE leve av? Disse to har jo basert livet sitt på inntekten fra denne bloggen.

Lurer litt på hva slags motiv TV 2 har for å vise dette klippet, altså Annas reaksjon på at hun ikke vant, og at hun kaller Espen Hilton en fiasko. Dette er jo noe de lett kunne klippet/redigert på en annen måte. Anna ble jo stilt i et brutalt dårlig lys her. Som fortjent kanskje, etter exiten fra SVD? Tipper forholdet til TV2 er temmelig anstrengt pr nå. Vil hun stille opp i en ny sesong av Bloggerne? Folk ser henne jo gjerne der, ingen tvil om det, så hun blir garantert spurt. Hun har naturligvis ikke lyst, men det gir publisitet og penger i kassa, så har hun råd til å si nei? 

Jeg er forøvrig spent på om hun vil dukke opp på lanseringsfesten for boken, kan vanskelig se for meg at hun har veldig lyst til det nå. Men her har vel forlaget sine krav, som blir vanskelig å komme unna. Når det er sagt, tror jeg ikke boken kommer til å selge noe videre, til det er prisen for høy, og kjøperne fortrinnsvis unge jenter med andre prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg på topp kan jo bety så mangt. 

Skulle de legge ned bloggen sitter det igjen en familie på fem med to voksne uten utdanning med millionlån. Aint gonna happen, med mindre de har lyst til å flytte inn en campingvogn.

Endret av Vitulina
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det paret er hva Heidi og Spencer var for 'the Hills' og hva Gunilla er for 'Svenske Hollywoodfruer'. De skaper drama og det gir seere og dermed inntekt til produksjonen/tv-kanalen. At det bare slår ut negativt for dem selv evner de ikke å se. Det er trist. 

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan hun egentlig tenker. Er hun ikke eier av flere hus som hun ikke får solgt? Da kan hun ikke bare kutte ut bloggen som er inntekten hennes, hun må jo betale tilbake gjeld. Hun vil jo forsørge barna sine. Derfor kan ikke dette vare lenge.
Dessuten elsker hun oppmerksomhet. Hvordan skal hun leve uten det?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, formula skrev:

 

Lurer litt på hva slags motiv TV 2 har for å vise dette klippet, altså Annas reaksjon på at hun ikke vant, og at hun kaller Espen Hilton en fiasko. Dette er jo noe de lett kunne klippet/redigert på en annen måte. Anna ble jo stilt i et brutalt dårlig lys her.

Drama så klart og hun stiller seg selv i dårlig lys. Tv2 gjør ikke det. Hvorfor skulle de redigere det annerledes? Fint at hennes true colours kom frem

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg skulle ønske det var sant at hun slutter å blogge, så tror jeg ikke på det for fem flate øre. DET sier vel litt, Anna?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Selvfølgelig slutter hun ikke å blogge, hva skal hun liksom leve av da?

Boka si? Ny jobb? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klink skrev:

Boka si? Ny jobb? :-) 

Ja, kanskje Rema? Og så sier hun opp jobben der fordi noen klagde over at hun ikke fikk til med lottoen.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klink skrev:

Boka si? Ny jobb? :-) 

Jeg tror de fleste overvurderer hvor mye en bok kan gi i inntekt. Det er ikke så mye i det lange løpet, med mindre man er selveste Stephen King og publiserer flere bøker i året.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...