Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Ja, Jan... Nå var det SKREKKELIG lenge siden sist du blogget! 😂 Men vissvasset er det samme. Hva er det med bloggere og behovet for å bruke bloggen til å kjefte? Kjefte på 0,2% av leserne som står for de kommentarene de misliker. Hyggelig, ass.

Og hvorfor må de hele tiden gå ut og diktere hvordan folk skal oppfatte Anna? Hvis hun er misfornøyd med hvordan hun fremstår i lesernes øyne, så er det jo bare å tilpasse oppførsel og blogg deretter, spør du meg. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott at Anna baker kaker og går i regntøy i dyreparken, stiller opp på juleavslutninger og fletter hår. De fleste mødre/fedre gjør heldigvis det! Og ser jo ingen grunn til at hun ikke skal gjøre det, bare fordi hun er en kjent blogger. Det gjør virkelig ikke Anna unik som mor, eller bedre enn andre, så det er noen dårlige argumenter han kommer med. At de har en større sparekonto enn andre spiller ingen rolle. Det kommer til å bli vanskelig for barna når de blir større og "oppdager" internettet. Spesielt når vennene gjør det. Og det er ikke så lenge til eldstemann er i den alderen. Sannsynligvis kommer Anna fortsatt til å blogge når de skjer, men håper hun har roet det ned 1000 hakk når den tid kommer.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forøvrig det er rart at den ellers så ærlige Anna ikke kan kommentere utsagnene hun kom med på bloggerne. Noe så flaut. Kan tenke meg stemningen under diverse eventer når alle skal treffes. Grøss.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
25 minutter siden, hererjeg2 skrev:

Syns forøvrig det er rart at den ellers så ærlige Anna ikke kan kommentere utsagnene hun kom med på bloggerne. Noe så flaut. Kan tenke meg stemningen under diverse eventer når alle skal treffes. Grøss.

Da kommer ikke Anna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Anna som har det så fælt nå på grunn av negative kommentarer! Hva med å heller stå opp for det hun har gjort? Beklage, innrømme at det var ugreit gjort og at hun oppførte seg teit, barnslig og frekt? I stedet går hun rett i offerrollen igjen og synes synd på seg selv fordi hun bare får kritikk. Hva med å heller gå litt inn i HVORFOR hun får kritikk?! Det er jo helt utenkelig for henne, det. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digget dagens bloggerne episode. Her fikk man se Ærlige Anna i aksjon. Kalle Espen Hilton en fiasko og si Marna ikke fortjener å vinne fordi hun har så få lesere. Likte også kommentaren om at Anna burde vinne siden hun visste hvor mange stemmer hun hadde?! Kan godt forstå at andre bloggere ikke kommer overens med en slik person..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge igjen en komentar på bloggen til Espen Hilton. Syns så synd på han etter utsagnene til Jan og Anna. Håper han ikke tar seg nær av de. Han virker så positiv og herlig, kunne tenkt meg å være vennen hans :fnise: 
Syns det var helt teit når han skulle være med på bloggerne, for ante jo ingenting om han, trodde han var en overfladisk dust. Men tydelig hvor feil man kan ta :) Nå er jeg veldig glad for at han er med på bloggerne! HURRA! Sier bare byeee Anna....

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. september 2017 den 0.18, ^littletoomuch skrev:

Han holder tale i en DÅP. Nevner ikke barnet. Ikke noen av barna. Bare han og Anna og takk for at noen kom. Merkelig tale. 

Talen var kun for å fremme seg selv og Anna...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Da kommer ikke Anna. 

Melder nok avbud pga hun er syk, M er syk eller en annen dårlig unnskyldning. Seriøst, hun graver sin egen grav! Flere er drittlei og hun har ingen igjen snart.. kun ungene og Dr Jan.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Måtte bare legge igjen en komentar på bloggen til Espen Hilton. Syns så synd på han etter utsagnene til Jan og Anna. Håper han ikke tar seg nær av de. Han virker så positiv og herlig, kunne tenkt meg å være vennen hans :fnise: 
Syns det var helt teit når han skulle være med på bloggerne, for ante jo ingenting om han, trodde han var en overfladisk dust. Men tydelig hvor feil man kan ta :) Nå er jeg veldig glad for at han er med på bloggerne! HURRA! Sier bare byeee Anna....

 

Enig. Jeg var selv keptisk til han, men han er jo bare så herlig da. Virker som en god fyr 😃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke si det her helt sikkert..! Men, jeg mener å huske at Anna hadde en konkurranse hvor lesere ble bedt om å stemme på henne til Vixen. 

Kan det i såfall være derifra hu har disse "tallene" på hvor mange som har stemt på henne? 

Plis rett på meg om jeg tar feil! 

Ellers så storkoser jeg meg med at den ekte Anna virkelig skinner igjennom og alle ser hvordan hun er! Ikke rart at så mye har skjært seg i det siste både i jobbsammenheng og på privaten! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er noen oppgående folk blant saueflokken i kommentarfeltet som ikke hyller Anna for alt hun gjør. Velformulert konstruktiv kritikk, men som sikkert blir oppfattet som mobbing og hat av blodfansen og Anna/Jan.

Forsvarstalen til Jan er nesten flauere enn klippet fra Bloggerne, er det mulig å vise så lite selvinnsikt? 
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper oppførselen til Anna blir tatt opp i Harm og Hegseth sin podcast, eller i panelet på VGTV.  Er fredager det kommer ut ikke sant?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Håper oppførselen til Anna blir tatt opp i Harm og Hegseth sin podcast, eller i panelet på VGTV.  Er fredager det kommer ut ikke sant?

Podcasten er spilt inn allerede i hvertfall. Men ja, det hadde vært veldig gøy å høre deres kommentarer til det der 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
40 minutter siden, Tarese skrev:

Digget dagens bloggerne episode. Her fikk man se Ærlige Anna i aksjon. Kalle Espen Hilton en fiasko og si Marna ikke fortjener å vinne fordi hun har så få lesere. Likte også kommentaren om at Anna burde vinne siden hun visste hvor mange stemmer hun hadde?! Kan godt forstå at andre bloggere ikke kommer overens med en slik person..

Vet ikke om noen har skrevet dette før meg, sorry hvis! Men, det er vel stor forskjell på å ha mange lesere (pga clickbaits), og å ha lesere som stiller opp gjennom tykt og tynt, slik Marna sa i takketalen sin. Det er forskjell på kvalitet og kvantitet, både i innhold på en blogg (clickbaits) og i leserskare. Det virker ikke som at Anna liker leserne sine, engang. Så, hvorfor skal en da stemme på en sånn person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg nå..

 

Jeg orker ikke mer nå. Jeg har tålt nok og klarer ikke mer. Tusen takk til alle som har følgt meg de siste 6 årene, dere er grunnen til at jeg har holdt ut så lenge, men nå sier det stop. Jeg gir meg på topp. 

 

Åsså litt reklame for boka da... 

Hvem tror dette bare er ett stunt før boka lanseres?? 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant så gir hun seg ikke på topp i hvert fall. 

Men jeg håper det er sant. Hun trenger å få perspektiv på ting og konsentrere seg om å bli bedre og ikke minst ungene. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...