Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Nå har Kristine Ullebø også uttalt seg om klippet på snap. Ikke engang bloggkollegaer klarer hun å holde på godsiden. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna stiller i en egen kategori som ekstremt bitter. 

Men hjelpes, det var mange påklistra smil i den salen... Tror jeg aldri hadde greid å stile på at noen er oppriktig i den forsamlingen der (med noen få unntak). Nesten som å oppleve ungdomsskolen igjen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Solivagant skrev:

Nå har Kristine Ullebø også uttalt seg om klippet på snap. Ikke engang bloggkollegaer klarer hun å holde på godsiden. 

Hva har hun å si om saken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine er så morsom akkurat nå, mest fordi hun var ikke nominert i en eneste kategori men dro dit for å feste🙌🏼 Ellers sier hun at "time to step up hvis du lar en hel kveld bli ødelagt av at du ikke vinner en pris"🙌🏼 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er rart at Anna forventet å vinne prisen folkets favoritt når hun selv mener at hun får så mye "hat" fra alle kanter. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, texas1990 skrev:

Er det mulig å ha så lite selvinnsikt? For å vinne folkets favoritt bør man jo ha en blogg som: 

-engasjerer og inspirerer

-god kommunikasjon med leserene, gi tilbakemeldinger 

- spre positivitet og humor 

- være ærlig og gi leserne en god opplevelse hver gang de besøker bloggen. 

Anna FORVENTER å vinne ved å: 

- lokke lesere inn med drøye overskrifter som ikke samsvarer med linjene

-slette kommentarer istedenfor å kommunisere med dem som gir saklig kritikk. 

-blokkere lesere både på Facebook og Instagram 

- sperre kommentarfeltet slik at det blir en enveiskommunikasjon 

- vise at det er Ok med nakenhet på nett til unge jenter som trenger nettvett 

- sable ned alle som ikke deler samme mening som henne

 

Altså really????? 

I øverste kategori passer den som vant inn. I nederste kategori er det hun som forventer å vinne, som ikke vant og gikk på hotellrommet og snakket drit om to andre bloggere på TV. Jeg vet faktisk ikke om hun er verdt noen pris lenger jeg. Eller førsteplassen i det hele tatt.

Hun burde få beina ned på jorda igjen og se at alt ikke bare handler om henne og hennes liv. Herregud så vanskelig liv hun har, stakkars. For det er ikke mange som har det verre enn henne etter hun ikke vant den prisen(ironi)....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Anna stiller i en egen kategori som ekstremt bitter. 

Men hjelpes, det var mange påklistra smil i den salen... Tror jeg aldri hadde greid å stile på at noen er oppriktig i den forsamlingen der (med noen få unntak). Nesten som å oppleve ungdomsskolen igjen. 

Enig, men de fleste har vett til å holde kjeft, ta på et falskt smil og klappe. Anna verken klappet eller smilte da hun ikke vant 

Digger at flere bloggere reagerer på Anna. Til pass for henne. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, visningsnamn said:

Har hun sagt noe i ettertid hva hun mener med det hun sier om at hun vet hvor mange stemmer hun fikk? Er det fordi hun trodde besøkstallet på bloggen = fans og dermed det antallet som kom til å stemme på henne? (I klippet lagt ut over her synes jeg hun (bare) nesten får det til å høres ut som om de har prøvd å (på et eller annet teknisk vis) jukse seg til flest stemmer, sånn som hun hevder å vite hvor mange hun fikk og at fordi hun ikke vant må det være korrupsjon inni bildet, nettopp fordi hun vet antall stemmer.)

Jeg fikk akkurat det samme inntrykket!

Hun virker nesten vantro fordi hun ikke vant, og gir inntrykk av at hun konkret vet hvor mange stemmer hun har fått. Samtalen med Jan underbygger dette inntrykket, som om han er den som er ansvarlig for dette og har garantert seieren. 

Uansett hva slags opplegg dette er så gir Anna er usedvanlig lite sympatisk inntrykk, og klikkpimpen likeså. Medias romanse med Anna er åpenbart også over, så nå som skuta er på vei ned kommer rottene frem.

Dette blir nok interessant fremover.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten hvis jeg var Anna nå, hadde jeg hatt lite bloggkolleger igjen etter alt som kom frem i dag. Hva skjedde med framsnakking? "Hvis du ikke har noe pent å si, så ikke si det?" Hvilket forbilde er du Anna, for dine tre små barn, når du går å baksnakker andre i samme bransje? Ja, du liker dem kanskje ikke, men du trenger ikke å snakke dritt om dem heller. Måten hun så på Marna når hun sa hun hadde blogget på do, og snakket om 2-åringen sin, følte jeg var litt sånn, "ja jeg har tre barn og jeg trenger ikke å blogge på do". 

 

Du har ikke mange venner igjen, og da ville jeg, hvis jeg var henne, ligget lavt en periode. I stedet for å stille opp naken, baksnakke andre, og lage clickbaits ville jeg satt meg på skolebenken igjen og lært meg hvordan denne verden fungerer. For sånn det er i hennes verden, er ikke sånn som det fungerer. 

Unnskyld, men du har driti deg selv ut på TV, vist hvem du er og gitt oss svar på hvorfor du har så mange brutte relasjoner.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, gobbledigook skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun mener hun vet akkurat hvor mange stemmer hun fikk?

Hun sier det fordi hun har flere lesere og mener det skal ha noe å si på hvor mange stemmer hun har når Marna har halvparten av leserne hun har

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemet er korrupt fordi Anna ikke vant? Blir direkte flau på hennes vegne. Alt hun får seg til å si!

Tror enkelte rett og slett ikke har godt av ha "seg selv" som jobb. Man ser jo hvor ekstremt selvopptatt og selvsentrert for eksempel Anna er, hun takler heller tydeligvis ikke at andre får mer oppmerksomhet eller gjør det bedre enn henne. Folk flest har en jobb der de må fokusere på annet enn seg selv, og det er etter min mening veldig sunt! Ingen av godt av å fokusere på seg selv døgnet rundt.

Og, jeg har absolutt ingen problemer med å forstå hvorfor hun ikke vant. Hun gir jo ingenting av seg selv (eller noe annet), bare masse clickbait-overskrifter og innlegg med tåkeprat. Skriver 300 innlegg som legger opp til spekulering om graviditet og/eller at forholdet er slutt, for så å bli sint for at folk... spekulerer. Resirkulering av bilder i en svart-hvit verden. Sex-snakk og nakenbilder. Som om hun er 13 år og nettopp har oppdaget hva de voksne gjør når ingen ser. Hvorfor ser hun ikke dette selv?

Komikerfrue er folkelig, søt og morsom! Hun gir av seg selv, men legger ikke ut en hel haug upassende detaljer og historier. Hun lurer heller ikke folk.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der kom Jan med innlegg som å høste sympati.. For nå har jo Anna det så fælt pga alle stygge kommentarer osv. Ventet på et sånt innlegg. Alltid rett i offerrollen.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaktuspotte
5 minutter siden, Solstråletårer skrev:

Og det kom J forsvarstale. Ikke lest den for jeg nekter å gå inn på bloggen. Men så det på Facebook.

Den fyren gir meg bare frysninger. 

Tenk at selveste Anna Rasmussen går i regnklær i Dyreparken. Det er jammen meg å være folkelig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert - A gir av seg selv,hun har ingen hemmeligheter men ingen av lesere kjenner henne.

Hun er en god mor,fordi "hun tørr å gjøre ting ikke andre gjør",skifter bleier og baker kaker.

Og resten er egentlig bare avsnitt etter avsnitt med de 2 nevnte tingene over,bare strekt ut i typ 3-400 ord.

Samme gamle tåkeprate,as always.

Endret av J..
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...