Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig tragisk. Etter alt dette kan hun aldri hente seg inn igjen.Tenk å kjøre seg så i grøfta. Hun som hadde store muligheter for å kunne leve godt av bloggen og beholde en viss "status". Nå når hun nye bunnivåer hver dag.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alt det som har blitt postet på bloggen de siste par ukene (nakenhet og sinnsyke clickbaits) har vært en strategi for å få promotert boken. Boken nevnes mye mellom slagene, og økt klikk gir økt reklame for boken. Dessverre for Anna så backfiret den strategien noe så fryktelig og nå mister hun sine trofaste fans. Dette var fullstendig feil måte å gjøre det på! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele den greien her er blitt så trist. Jeg er en av de som før har forsvart Anna flere ganger, likt henne og vært imponert av henne! Og jeg synes enda hun får mye ufortjent pes. Altså ting som går på utseende, barna osv som man burde holde seg for god for. 
Sitter nå å ser bloggerne episode 2. Og nå inntil 17 minutter uti er hun bare WOW, en fantastisk mor, så rolig og omtenksom. Hun lytter og klarer virkelig holde ting i sjakk med 3 barn. Jeg har 3 selv og ser meg selv i alt hun gjør og blir imponert!

Derfor er det så fryktelig synd å lese her, bloggen, videoer osv som bare er så STIKK motsatt av det jeg ser der. Blir helt usikker på hvem hun er. Det er liksom 2 forskjellige personer. En Anna som småprater og lytter til jenta si, fletter håret, har alt på stell føre en dåp imens babyen er like happy. Og ikke minste ser LYKKELIG ut. Hun koser seg virkelig i rollen sin, ser det ut til. Ikke bare det materialistiske er på plass. Hele stemningen er virkelig så god..

Også er det den Anna som har sex som en rød tråd igjennom alt på bloggen, blotter seg og kommer med fryktelig mange spesielle utsagt.
Også blir jeg så trist av å se at hennes familie ikke er der i dåpen. Hva har egentlig skjedd da liksom når man ikke engang har sine nærmeste i dåpen til sønnen sin. Jeg hadde vært helt knust...! Hun og moren så jo ut til å ha ett godt forhold før slik jeg husker.

Så jeg kjenner jeg prøver holde meg for god for å «slenge dritt». Men samtidig er dette kjempe trist å se. Jeg blir oppriktig lei meg. Hun ødelegger virkelig ett liv som kunne vært harmonisk og rolig. Tenkt på familien, seg selv å bare ha det bra. 

Ting hun har gjort tidligere har i liten grad overrasket meg, men det i det siste nå er jeg oppriktig rystet (old lady:fnise:). Det er virkelig helt ute av kontroll. Hun er jo egentlig en kjempe god mamma...! Virkelig! Men nå er det noe alvorlig galt... Håper de/henne kan få hjelp til å finne rett vei ut av den gale delen av bloggverdenen. 

Endret av agnesbjercke
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Klink skrev:

Hvorfor har hun ikke kontakt med familien? 

Det sies i denne tråden at hun ikke har kontakt med de som prøver å snakke mot henne. Da skyver hun dem bort fra livet sitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap har Anna et bilde av et blogginnlegg som heter "runket på meg senebetennelse".  Det innlegget lå ikke ute på bloggen i går kveld.  

Overskriften har nok ikke noe med innlegget å gjøre men overskriften i seg selv var mer enn nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Silje Lien said:

Hele bloggen er jo egenreklame, så da burde vel nesten hele bloggen merkes :P Neida. Men jeg tror ikke det gjelder når man reklamerer for eget produkt? Egentlig et interessant spørsmål! Ble nysgjerrig, men ikke nok nysgjerrig til å søke det opp.

Reklame er reklame, tenker jeg iallfall. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Vixen bloggawards er korrupt fordi Anna ikke vant folkets favoritt  :laugh: (bloggerne) 

Jeg lo rett ut når hun sa det!

Korrupt pga tap! Hun har jo flere lesere enn vinneren!

Men hun tapte jo "folkets favoritt" og det går da ikke på lesere,men det faktum å bli likt..

Og da hun sa til venninden sin at "hun måtte også gå" ,hvis noen kom til A som hun ikke likte,for da hadde de faktisk gjort henne urett tidligere!

Tenk å være så ung,og så fordømt bitter på alt og alle,for alt.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, texas1990 skrev:

Og slengte drit om bloggen til Espen Hilton... 

Ja,hvaaa var greia med det?

Han har i det minste utrettet noe med livet sitt,det har faktisk ikke hun.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

Ja,hvaaa var greia med det?

Han har i det minste utrettet noe med livet sitt,det har faktisk ikke hun.

Tror hun bare lever i sin egen verden hvor kun meg og mitt står i fokus. Unner ikke andre suksess og oppmerksomhet. Hun ser ikke mye lengre enn sin egen nese. Sier at det at hun ligger på toppen av blogglisten er et tegn på at hun har en bra blogg. Men den ligger jo på topp fordi den sjokkerer på en negativ måte. Ikke fordi hun leverer kvalitet. Men dette skjønner hun ikke. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, texas1990 skrev:

Tror hun bare lever i sin egen verden hvor kun meg og mitt står i fokus. Unner ikke andre suksess og oppmerksomhet. Hun ser ikke mye lengre enn sin egen nese. Sier at det at hun ligger på toppen av blogglisten er et tegn på at hun har en bra blogg. Men den ligger jo på topp fordi den sjokkerer på en negativ måte. Ikke fordi hun leverer kvalitet. Men dette skjønner hun ikke. 

Ikke sant..

Egosentriske drittunge..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho.. Nettopp sett på bloggerene.. 

Meget flaut for Anna og vise sin ekte jeg på tven🙈🙈😅😅😅

 

Det viser at Annna lever i en egen boble når hun ikke klarer tro at Komikerfrue vant folkets favoritt på rederlig vis.. 

Jeg har tidligere vært innom bloggen til Anna, men hun kan seriøst ikke tro at lesertallene sine viser folk som liker bloggen.? 🙈

Komikerfrue sin blogg leser jeg en gang i mellom, men hun fikk alikevel min stemme; Jeg leser ikke bloggen hennes fordi livet hennes er en togkræsj... Men fordi hun er ekte 😉

 

 

Ja du tjener gode penger på bloggen Anna, men du har mista bakkekontakt. 

Penger kan ikke kjøpe lykke😉 Så om du tror barna dine er lykkelige fordi du tjener penger, så må du virkelig tenke omigjen! 

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/v/1233511/?tag=bloggerne

Oisann, her var hun ikke mye sjarmerende! Jeg husker Sophie Elise hadde litt furteansikt da Bloggerne ikke vant Gullruten, men hun tok det jo med et smil etterpå hvis jeg husker riktig. Dette er jo bare kjempeflaut for Anna sin del. Det er helt greit å bli skuffet, men å snakke dritt om bloggerkollegaer på den måten gjør henne i alle fall ikke mer populær.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Tenk at hun ikke har forstått enda at mengde lesere ikke trenger bety at alle leser fordi de er fan av henne. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...