Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Hollie skrev:

Kan ikke begripe at over 16.000 mennesker fortsatt klikker seg inn på den bloggen, når det ikke er blitt lagt ut nytt innlegg på lenge :O 

Har tenkt det samme. Det å ligge så høyt på lista uten å ha skrevet et innlegg på lang tid er faktisk ganske utrolig. Jeg klarer fortsatt ikke å skjønne hvorfor den bloggen er så populær.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet hvordan det går med Anna? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for henne. Hvis hun tenker å avslutte bloggingen, så hadde et godt, avsluttende innlegg vært betryggende, og ikke ett som viser et bilde fra sykesenga.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, reiseglad skrev:

Er det noen som vet hvordan det går med Anna? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for henne. Hvis hun tenker å avslutte bloggingen, så hadde et godt, avsluttende innlegg vært betryggende, og ikke ett som viser et bilde fra sykesenga.....

Det hele er bare drama iscenesatt av "Jan". Det er akkurat det hun ønsker - at vi skal bli bekymret og nysgjerrige. 

Endret av Antoinette
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, reiseglad skrev:

Er det noen som vet hvordan det går med Anna? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for henne. Hvis hun tenker å avslutte bloggingen, så hadde et godt, avsluttende innlegg vært betryggende, og ikke ett som viser et bilde fra sykesenga.....

Gammelt bilde,så ikke noe bekymringsverdig akkurat...

Prøver vel å skape interesse rundt seg selv før bokslipp.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, reiseglad skrev:

Er det noen som vet hvordan det går med Anna? Jeg kjenner jeg blir litt bekymret for henne. Hvis hun tenker å avslutte bloggingen, så hadde et godt, avsluttende innlegg vært betryggende, og ikke ett som viser et bilde fra sykesenga.....

:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare et tidsspørsmål før hun gikk på en smell. Tror mange hadde gjort det samme om de hadde vrengt og solgt sjela og støtt bort alle i livet sitt. Enkel psykologi

Hun har virka rimelig deprimert siden hun fikk sistemann.

Fordi hun er dronninga av click baits, så er det ingen grunner for å tro at de er et stunt. 

Hun ville aldri lagt bloggen på is i ukesvis uten en legitim grunn

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Det var bare et tidsspørsmål før hun gikk på en smell. Tror mange hadde gjort det samme om de hadde vrengt og solgt sjela og støtt bort alle i livet sitt. Enkel psykologi

Hun har virka rimelig deprimert siden hun fikk sistemann.

Fordi hun er dronninga av click baits, så er det ingen grunner for å tro at de er et stunt. 

Hun ville aldri lagt bloggen på is i ukesvis uten en legitim grunn

Så har hun heller aldri skrevet bok før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TomineB skrev:

Så har hun heller aldri skrevet bok før

Det er ikke en eneste ting i livet hennes  som folk ikke allerede vet. De som har vært fast leser av bloggen hennes i mange år kjenner til atferdsmønsteret og tankegangen hennes skjønner at det er mer til historien. Å plutselig bli borte fra en blogg som ligger på topp og drar inn flere hundre tusen i måneden tror jeg ikke hun hadde gjort sånn uten videre.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som lever av å eksponere barn vil komme til et punkt der de får samvittighetskvaler, tror jeg. Om man ikke får med seg samfunnsdebatten, er man rimelig fjern. 

I Anna sitt tilfelle tenker jeg problemstillingen først og fremst er brutte relasjoner og konflikter. Og boklansering. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så bra at hun har sluttet å blogge. Ingen tullete Anna-saker i media, lenger. Supert! Hun trengte virkelig å ta et skritt tilbake. Jeg tror dessuten at den som bekymrer seg for henne blir lurt. Hun har det nok bra.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 12.00, Antoinette skrev:

Det hele er bare drama iscenesatt av "Jan". Det er akkurat det hun ønsker - at vi skal bli bekymret og nysgjerrige. 

Dette er iscenesatt ja! Så dukker hun plutselig opp igjen med en tvetydig forklaring (for å gjøre fansen enda mer interesserte) akkurat når boka kommer ut. Bare vent å se!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når kommer egentlig denne boka? Jeg innbiller meg at det er til høsten(men det kan liksågodt være noe jeg har diktet opp i mitt hode), og da er det jo veldig rart å ta pause fra bloggen så tidlig? Virker som interessen er dalende allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, summerrain skrev:

Men når kommer egentlig denne boka? Jeg innbiller meg at det er til høsten(men det kan liksågodt være noe jeg har diktet opp i mitt hode), og da er det jo veldig rart å ta pause fra bloggen så tidlig? Virker som interessen er dalende allerede. 

Tror ikke interessen er dalende. Hun ligger på 9.plass uten å ha skrevet et innlegg på evigheter. Bare vent, når hun kommer med et nytt innlegg fyker hun rett til topps igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det står respekt av at hun faktisk holder seg borte jeg, og ikke kommer med små "hemmelighetsinnlegg", clickbaits eller annet, men faktisk ER borte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er tilbake<3333

Noen som har lest innlegget? Det gidder nemlig ikke jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, smartbimbo skrev:

Anna er tilbake<3333

Noen som har lest innlegget? Det gidder nemlig ikke jeg. 

Nei, har bestemt meg for å ikke besøke den bloggen igjen. Kjedligere greier skal man lete lenge etter. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et klikk skal vies det sirkuset der. 

Endret av Minipilla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnholdet i innlegget står i en sak på VG for dere som ikke vil klikke på bloggen.

I tillegg har hun leid ut huset i Stavanger fordi det satt langt inne å selge det. Litt merkelig at hun da satte ned prisen før siste visningsrunde. Boligmarkedet i Stavanger er nok ikke til å sammenligne med Oslo for eksempel så hvorfor ikke bare skrive at hun ikke fikk solgt til ønsket pris og heller leide det ut? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel hun snart tilbake på 1.plass og clickbait overskriftene kommer nok snart på løpende bånd..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...