Gå til innhold

Enkelt å bli kvitt mage fettet! VG+ noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har VG +? Som kan se for meg. 

Har mye mage fett og vil så gjerne bli kvitt det. Blir så lei meg hver gang jeg ser i speilet. 

Anonymkode: 73835...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis mindre, bli slankere, så enkelt er det. Mage fett kommer av at enkelte er noen glupske egoistiske ulver som håver inn med alt de kan finne innen tre meters avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, QQbaby skrev:

Spis mindre, bli slankere, så enkelt er det. Mage fett kommer av at enkelte er noen glupske egoistiske ulver som håver inn med alt de kan finne innen tre meters avstand.

Ok nå følte jeg meg bedre...

Anonymkode: 73835...0cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok nå følte jeg meg bedre...

Anonymkode: 73835...0cf

Så bra, godt å kunne bidra til og gjøre andres hverdag litt lettere :lillesky2:

Endret av QQbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv med nick så kan jeg sende det til deg på pm :) 

Anonymkode: 0fa59...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Newroz

Du kan kjøpe en ukes tilgang for 40 kroner. Det er vel bare halvparten av hva en avis koster, så det syns jeg du skal ta deg råd til om du vil lese den artikkelen. Så kan du også lese alle de andre artiklene som ligger der en hel uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, QQbaby skrev:

Spis mindre, bli slankere, så enkelt er det. Mage fett kommer av at enkelte er noen glupske egoistiske ulver som håver inn med alt de kan finne innen tre meters avstand.

For et usaklig og lite hyggelig svar. 

Anonymkode: 845e9...cdf

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har VG +? Som kan se for meg. 

Har mye mage fett og vil så gjerne bli kvitt det. Blir så lei meg hver gang jeg ser i speilet. 

Anonymkode: 73835...0cf

Er ikke stort sett alle enige om at det ikke er mulig å punktslanke seg?

Noen av oss legger på oss på magen og kan være tynne overalt ellers, andre legger på seg på hofte og pupper og klager over denne timeglassfiguren de da får. Har vi lov å hate dem litt? Ja, men bare bittelitt :pinar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

Er ikke stort sett alle enige om at det ikke er mulig å punktslanke seg?

Noen av oss legger på oss på magen og kan være tynne overalt ellers, andre legger på seg på hofte og pupper og klager over denne timeglassfiguren de da får. Har vi lov å hate dem litt? Ja, men bare bittelitt :pinar:

Ja, men man blir nyskjerrig av en slik artikkel! Min egen mor sa alltid jeg var feit og sa jeg ville bli perfekt om jeg fikk vekk magen. Hun sa dette helt fra jeg var 11 år og oppover. Selv om jeg har en bmi på 20. 

@QQbaby jeg er ikke en egoist som håver inn hva jeg finner innen 3 meters avstand. Og hva mente du med dette? Det er sårende å skrive slik til folk. Vi mennesker har følelser. 

Ts

Anonymkode: 73835...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, applestories skrev:

Er ikke stort sett alle enige om at det ikke er mulig å punktslanke seg?

Noen av oss legger på oss på magen og kan være tynne overalt ellers, andre legger på seg på hofte og pupper og klager over denne timeglassfiguren de da får. Har vi lov å hate dem litt? Ja, men bare bittelitt :pinar:

Spiser man mye sukker er sjansen for å legge på seg på magen større, sukker øker insulin og insulin gjør at fett lagres lettere på mage. (enkelt forklart)  Jeg er et strålende eksempel i så måte, ser tilsynelatende slank ut og har en bmi på 21,5 men har endel fett midt på magen.  Er sukkeravhengig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

TS: Det finnes veldig mange lignende artikler som ligger ute på nettet, åpent uten at du må betale for dem. Denne artikkelen i VG+ kommer (det kan jeg nesten garantere deg) ikke med noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto bare det som man allerede vet fra før.. man kan ikke punktslanke seg, det eneste som hjelper er å spise mindre enn hva man forbrenner. Til oppmuntring så sto det derimot at magefettet er det som forsvinner raskest. 

Anonymkode: 58984...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kutt sukker, dvs alt du finner i godteri og alkohol. Må for all del ikke kutte ut alt, men sukker har en lei tendens til å legge seg på magen og kroppen forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sto bare det som man allerede vet fra før.. man kan ikke punktslanke seg, det eneste som hjelper er å spise mindre enn hva man forbrenner. Til oppmuntring så sto det derimot at magefettet er det som forsvinner raskest. 

Anonymkode: 58984...6b5

Det gjelder nok ikke alle. Som TS har jeg også hatt mage i varierende størrelser siden jeg kom i puberteten. Resten av kroppen har vært i fin form (og i ikke så fin form), men magen har alltid vært større. Ligger nok i genene da det er mange kvinner i min familie med pinnetynne armer og bein, og en stor mage i midten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften til VG høres fin ut. Faktum er at det ikke finnes en hemmelighet for å gå ned i vekt. Disse overskriftene selger som bare det fordi dette er et tema som berører mange.

Mitt tips: Lær deg å vite hvor mye kalorier mat ca inneholder. Spis mindre enn kroppen bruker, og magefettet forsvinner ganske greit. ( og ikke vei deg dagen etter du har startet, men vei deg 1 gang i uken og dersom du går ned 0,5 kg i uken er kaloribalansen  bra.)

Anonymkode: c8599...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste abonnerer ikke på VG

Anonymkode: 628e3...849

??? Hva vet du om det?? Jeg betaler for å lese plussartikler på Vg, Dagbladet , Aftenposten og en lokalavis. Tror neppe jeg er den eneste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG+ i et nøtteskall.

10 faretegn for kreft
10 tegn på at partneren din er utro
10 tegn på at kjæresten din er en psykopat
10 metoder for mer sexlyst

Salgstrikset til VG+: Frykt, frykt og mer frykt. Evt litt sex.

Endret av debattanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...