Gå til innhold

Valget 2017 om det var avholdt i dag på KG


AnonymBruker

Stortingsvalget KG 2017  

150 stemmer

  1. 1. Hvilket parti støtter du/ ville du stemt på idag?

    • Arbeiderpartiet (Ap)
      24
    • Høyre (H)
      24
    • Fremskritspartiet (Frp)
      35
    • Senterpartiet (Sp)
      17
    • Kristelig Folkeparti (Krf)
      6
    • Venstre (V)
      5
    • Sosialistisk Venstreparti (Sv)
      9
    • Miljøpartiet de Grønne (Mdg)
      13
    • Partiet Rødt (R)
      13
    • Andre
      9


Anbefalte innlegg

Hvilket parti ville du ha stemt på om du skulle avlagt stemme her og nå.

Anonymkode: c7600...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde venstresiden og AP ikke vært så lite i kontakt med virkeligheten, så hadde jeg ønsket jeg kunne stemme den veien, men det blir FRP på meg i år.

Anonymkode: d0fed...5fd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Har ikke noe å si hva du stemmer på. Uansett hvem som kommer i regjering så vil de bryte så og si alle løfter de kom med. Dette gjelder alle partier.

 

Men jeg stemmer høyre ikke fordi jeg er mest enig med dem. Men fordi jeg er minst uenig med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, LeoxBarca skrev:

Liberalistene eller piratpartiet 🙈🔫

Hva er så flott med Liberalistene da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Clarity skrev:

AP

Så du har ikke planer om å flykte til Sp enda altså? :P

Jeg stemmer alltid Ap, men tror jeg ønsker en Ap-regjering med stor Sp innflytelse til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frp.

Å stanse innvandring er den eneste saken jeg bryr meg om. Norge innad går bra uansett om bøndene får noen kroner eller om et sykehus mister akuttkirurgi.

Anonymkode: b4fb9...b8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jackie Gleason skrev:

Så du har ikke planer om å flykte til Sp enda altså? :P

Jeg stemmer alltid Ap, men tror jeg ønsker en Ap-regjering med stor Sp innflytelse til høsten.

Hehe, nei. Er ingen lilla velger som får enkeltsaker til å vippe meg av pinnen. Har alltid stemt Arbeiderpartiet, og det er fordi jeg er mest enig med APs politikk totalt sett. Med det sagt; Senterpartiet ville vært et alternativ dersom jeg måtte valgt noe annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frp.

Å stanse innvandring er den eneste saken jeg bryr meg om. Norge innad går bra uansett om bøndene får noen kroner eller om et sykehus mister akuttkirurgi.

Anonymkode: b4fb9...b8a

Innvandring får du ikke stanset selv om FRP sitter i regjering. Det sørger heldigvis blant annet FNs konvensjoner for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ari Loys

Frp - i mangel av andre realistiske alternativer.

Det viktigste for meg er kampen mot EØS- og Schengen-avtalen. Dette anser jeg som helt nødvendig for å bevare vår demokratiske post-renessansekultur, og et noenlunde kulturhomogent og fredelig samfunn for kommende generasjoner. Da sitter jeg igjen med alternativene Frp og Sp, men en stemme til Sp er det samme som en stemme til Ap i regjering med Støre som statsminister. Det er fullstendig utelukket. Dermed sitter jeg igjen med kun Frp av realistiske alternativer.

Endret av Ari Loys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Clarity skrev:

Innvandring får du ikke stanset selv om FRP sitter i regjering. Det sørger heldigvis blant annet FNs konvensjoner for. 

Strengt tatt synes jeg at de fleste av slike konvensjoner burde rives i stykker og WTO legges ned. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Clarity skrev:

Innvandring får du ikke stanset selv om FRP sitter i regjering. Det sørger heldigvis blant annet FNs konvensjoner for. 

FN... Når land som Saudi Arabia - hvor kvinner ikke får kjøre bil og personer kan halshugges for trolldom - har lederverv i FNs menneskerettighetsråd, ja da tar jeg fram den berømte klypa med salt, og oppfordrer alle andre sekulære frihetselskende individer til å gjøre det samme. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...