Gå til innhold

Blir helt svimmel hver gang jeg går på shopping. Wtf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager ergalt med meg? Jeg blir alltid sykt svimmel når jeg går inn på et kjøpesenter og skal handle. Har vært som dette i 4 år og det blir bare verre. Første gang deg skjedde trodde jeg plankene i gulvet var løse. Utrolig sært!

Svimmelheten er som om jeg står i en robåt som gynger pga. bølger... Har testa dette også; Spist mat, drukket vann, brukt forskjellige sko. Er sånn uansett hva jeg gjør! Noen andre som har opplevd dette???

Anonymkode: 2db90...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det kun når du er på kjøpesenteret, eller skjer det i andre sammenhenger også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Er det kun når du er på kjøpesenteret, eller skjer det i andre sammenhenger også? 

Skjer hver eneste gang jeg er på kjøpesenter, men har skjedd på skolen og mens jeg har venta på bussen... Skjer aldri hjemme. 

Ser at det ble laget to tråder, det var selvsagt med et uhell. I den andre tråden har flere skrevet det kan være angst... Rart hvis det er angst i så fall, for jeg tenker ikke at jeg er nervøs eller noe, men blir nervøs etter at jeg kjenner svimmelheten. Det varer dog bare i maks 1-3 sekunder.

Anonymkode: 2db90...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn grunnet vestibulær migrene (migrene uten hodepine,men m svimmelhet) og kronisk krystallsyke. Det er en stor prøvelse å gå på særlig kjøpesentre ,- det blir for mange sanseinntrykk å fordøye og jeg svimler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det konstant i 6 år nå. 

Anonymkode: 00bff...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke rart når butikkene hele tiden frister med svimlende lave priser :fnise:

Endret av QQbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest om agorafobi? Har slitt med dette selv, jeg har det også på banen, bussen, kino osv også. Kan det være noe sånt for deg? Jeg blir svimmel og rar i hodet, føker meg ikke helt til stedet. 

Anonymkode: 25e49...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...