Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ringte meg, men jeg tok den ikke...Så skriver han ei mld, som om alt er som før...at siden jeg ikke tok tlf, har vel jeg og ugler i mosen...Da røpet han seg jo? Siden han skrev jeg og? Pluss at han overfører det på meg. Jeg har jo ikke sett noen andre. Så prøver han å være morsom samt spørre hvordan jeg har det. 

Hva skal jeg skrive /gjøre nå. Kanskje fortsatt ikke svare noe. Han var jo helt tyst i helga, og forduftet da vi hadde en dialog om noe jeg syntes var mistenkelig for ca ei uke siden.

Huff, dette er vanskelig :/

/ts

Anonymkode: cef96...89f

Skriv: nei, jeg har bare mose i ugla. Hehe neida. Gi han silent treatment i noen dager. Ikke svar på NOE han skriver!! Det er viktig. 

Anonymkode: 43c29...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier "leve godt" er den beste hevnen: vil eksene deres at dere skal dø? :P 

Anonymkode: 47b7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv: nei, jeg har bare mose i ugla. Hehe neida. Gi han silent treatment i noen dager. Ikke svar på NOE han skriver!! Det er viktig. 

Anonymkode: 43c29...adb

Takk for svar. Jeg føler selv for silent treatment. Jeg er overbevist om at det er ugler i mosen, når han plutselig bare ble borte sånn som han ble, for så å komme med den kommentaren idag. Men ble litt usikker på om du mente det med og ikke svare på NOE han skriver, eller var det ironi?

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg føler selv for silent treatment. Jeg er overbevist om at det er ugler i mosen, når han plutselig bare ble borte sånn som han ble, for så å komme med den kommentaren idag. Men ble litt usikker på om du mente det med og ikke svare på NOE han skriver, eller var det ironi?

Anonymkode: cef96...89f

Det var ikke ironi. Ikke svar på noe som helst, uansett hvor mye han ringer og skriver.

Anonymkode: 43c29...adb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke ironi. Ikke svar på noe som helst, uansett hvor mye han ringer og skriver.

Anonymkode: 43c29...adb

Takk for svar igjen. Er du enig i at han på en måte røpet seg med det han skrev idag? Kan silent treatment få han til å skjerpe seg, til og evt vise at det er meg han virkelig vil ha? Det er kanskje umulig å svare på, men håper det kan få han til å tenke iallefall...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar igjen. Er du enig i at han på en måte røpet seg med det han skrev idag? Kan silent treatment få han til å skjerpe seg, til og evt vise at det er meg han virkelig vil ha? Det er kanskje umulig å svare på, men håper det kan få han til å tenke iallefall...

Anonymkode: cef96...89f

Han kan ha ment at siden du har sagt at han har ugler i mosen. Ikke som at han har det som et faktum. Ja, det er det eneste jeg tror kan funke.

Anonymkode: 43c29...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar igjen. Er du enig i at han på en måte røpet seg med det han skrev idag? Kan silent treatment få han til å skjerpe seg, til og evt vise at det er meg han virkelig vil ha? Det er kanskje umulig å svare på, men håper det kan få han til å tenke iallefall...

Anonymkode: cef96...89f

Han vil vel ikke virkelig ha deg? Da hadde dere jo vært sammen (på ordentlig) de siste tre-fire årene.

Snakker du med noen virkelige mennesker om dette? Hva mener vennene dine? Kanskje du skal legge vekk tanken på menn, fokusere på familie, venner og jobb - trene, gå på kulturopplevelser, dra på ferie? 

Anonymkode: b28a4...e20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar igjen. Er du enig i at han på en måte røpet seg med det han skrev idag? Kan silent treatment få han til å skjerpe seg, til og evt vise at det er meg han virkelig vil ha? Det er kanskje umulig å svare på, men håper det kan få han til å tenke iallefall...

Anonymkode: cef96...89f

Tror aldri han kommer til å endre seg, tror du det innerst inne? Og vil du virkelig ha en sånn som han??

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke ironi. Ikke svar på noe som helst, uansett hvor mye han ringer og skriver.

Anonymkode: 43c29...adb

Har ikke svart han , men føler på en måte litt for å svare, for å forklare si ifra. Jo lenger tid det går, jo vanskeligere blir det kanskje å forklare...Jeg vet ikke. Eller kanskje best å kjøre silent treatment flere dager...

Anonymkode: cef96...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha ment at siden du har sagt at han har ugler i mosen. Ikke som at han har det som et faktum. Ja, det er det eneste jeg tror kan funke.

Anonymkode: 43c29...adb

Men hvis han ser hun dama nå ( siden jeg er borte ), funker det jo ikke..? Da er han ikke verdt meg. Problemet er at jeg ikke vet...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror aldri han kommer til å endre seg, tror du det innerst inne? Og vil du virkelig ha en sånn som han??

Anonymkode: 3e924...824

Han gjør kanskje ikke det...:( Det er komplisert...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke sånne som TS som orker sånt drama som dette. Hadde ikke livet vært så mye bedre uten?

Anonymkode: 354e7...0a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier "leve godt" er den beste hevnen: vil eksene deres at dere skal dø? :P 

Anonymkode: 47b7f...860

Forhåpentligvis ikke, (men noen vil jo det også). De vil at man skal være miserabel uten dem, for da er det en sjanse for at de kan utnytte oss mere...

Anonymkode: dc1bc...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts.  Han er ikke bra for deg. Og dette er ikke bra for deg. Blokker han over alt, ikke send han noe el svar el noe, bare blokker. Og aldri se deg tilbake. Finn på ting med venner, finn en ny hobby, reis, fest, date osv.  Dyrk deg selv. Etterhvert har tiden gått, og han er blitt mer et fjernt minne, da har du kommet deg videre. Plis ta mitt råd! 

Anonymkode: 854a4...81e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her. Vi fikk kontakt igjen, uten at jeg orker å gå i detaljer om hvordan det skjedde. Men nå har det skjedd noe nytt igjen, og jeg trenger råd om det er jeg som er paranoid, eller om jeg har fått et bevis nå på at det definitivt er ugler i mosen. 

Enten kom jeg borti tlf seint ikveld, ca kl 00.30 ( halv ett på natta ), eller han ringte meg ved en feil. Jeg mld han tilbake og spør om han har ringt, for så at han skriver : "Hæ. Tror ikke jeg ringte nå"... Jeg fikk en følelse av at han var veldig våken og satt oppe ( han legger seg ofte tidlig siden han må opp veldig tidlig ), så ringte han, men da kom han bare med en sms, der han skrev at han orker ikke snakke nå. Så ringer jeg han på nytt, pga dårlig magefølelse, og etter et ring, går det over til opptatt. Dette skjer når jeg ringer flere ganger, dvs han er opptatt i tlf ca kl kvart på ett på natta...Så skriver jeg at han snakker vel med henne og at hun er på vei dit, ingen svar, jeg blir sint...prøver å ringe igjen, men han tar den ikke. Han skriver til slutt at han må blokke meg og at jeg er j.... dust. Han vet så¨godt at jeg har GOD grunn til på reagere pga alt tidligere, men så gjør han det motsatte av å bygge tillit. Er ikke det nok bevis, at han satt opptatt i tlf på natta, da jeg ringte han flere ganger? Dette var før han sa han kom til å blokkere meg. Jeg ringte etterpå å sjekka, og da ringte tlf som vanlig uten at han tok den...

Da har jeg fått et bevis på at han har ugler i mosen? 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Vi fikk kontakt igjen, uten at jeg orker å gå i detaljer om hvordan det skjedde. Men nå har det skjedd noe nytt igjen, og jeg trenger råd om det er jeg som er paranoid, eller om jeg har fått et bevis nå på at det definitivt er ugler i mosen. 

Enten kom jeg borti tlf seint ikveld, ca kl 00.30 ( halv ett på natta ), eller han ringte meg ved en feil. Jeg mld han tilbake og spør om han har ringt, for så at han skriver : "Hæ. Tror ikke jeg ringte nå"... Jeg fikk en følelse av at han var veldig våken og satt oppe ( han legger seg ofte tidlig siden han må opp veldig tidlig ), så ringte han, men da kom han bare med en sms, der han skrev at han orker ikke snakke nå. Så ringer jeg han på nytt, pga dårlig magefølelse, og etter et ring, går det over til opptatt. Dette skjer når jeg ringer flere ganger, dvs han er opptatt i tlf ca kl kvart på ett på natta...Så skriver jeg at han snakker vel med henne og at hun er på vei dit, ingen svar, jeg blir sint...prøver å ringe igjen, men han tar den ikke. Han skriver til slutt at han må blokke meg og at jeg er j.... dust. Han vet så¨godt at jeg har GOD grunn til på reagere pga alt tidligere, men så gjør han det motsatte av å bygge tillit. Er ikke det nok bevis, at han satt opptatt i tlf på natta, da jeg ringte han flere ganger? Dette var før han sa han kom til å blokkere meg. Jeg ringte etterpå å sjekka, og da ringte tlf som vanlig uten at han tok den...

Da har jeg fått et bevis på at han har ugler i mosen? 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Den største uglen her, er deg. 

Anonymkode: 7fda1...d93

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...Er det du som har skrevet om dette i tre år nå, om han fyren som ikke vil gi deg "tingen" og han som du datet i noen år uten at det førte til sex osv?

Anonymkode: 33ab1...191

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste som svarte her: nei, det er ingen vold i bildet. Men et svik, som jeg fortsatt lurer på om han holder på med. Føler at jeg fikk beviset mitt inatt...Når jeg ringte og det var opptatt, snakker han jo med noen andre i ett tida på natta...Da hadde han like før sagt at han orket ikke snakke i tlf...Men usikker på om han satte den på opptatt, eller om han var opptatt...Føler han var opptatt...

 

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...