Gå til innhold

Bæsjer på meg offentlig... hjelp :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frykt for å bæsje/tisse på seg er helt vanlig ved sosial angst. 

Anonymkode: 49b24...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må begynne å gå til psykolog for angsten. Min frykt om å bæsje på meg forsvant når angsten ble mindre. Du trenger ikke nevne frykten for å bæsje på deg til legen. Det er også normalt å bli dårlig i magen når du er nervøs/har angst. 

Jeg kjenner det også fysisk og er sikker på at det kommer til å skje, men det har aldri skjedd. Det har aldri kommet bæsj i truseinnlegget og så lenge du spiser ordentlig og går på do jevnlig så er du trygg.

Anonymkode: 937b8...f00

Jeg går til psykolog for sosial angst. Har ikke turt å nevne det. Har blitt utredet for mageproblemer i fjor, på grunn av øm mage. Jeg viste hva det kom fra, musklene. Jeg sliter med anspenthet i kroppen på grunn av angst. Fant ikke noe annet, bortsett fra problemer med anspenthet. Noe jeg viste fra før. Så det er ikke noe fysisk bak det. Jeg tok gastroskopi, blodprøver, avføringsprøve og ultralyd. Ingenting galt. Jeg hadde håpet på at det ville roe meg ned, men det funket ikke.

Hjemme så har jeg ikke dette problemet. Aldri, aldri opplevd disse plagene hjemme. Så fort jeg går ut døren så skjer det. 
Kom nettopp hjem nå, etter mange timer ute, og nå er jeg øm i musklene i magen, armer, skuldrene, nakke og rygg. På grunn av anspenthet. Hadde samme problemer i dag som vanlig. Det har blitt hyppigere og hyppigere, før kunne det skje nå og da. 

Jeg bruker truseinnlegg, i frykt for at det skal skje. 

ts

Anonymkode: 952a9...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noia for det noen ganger selv. Men da har jeg vært høy på offentlig sted.

Anonymkode: 42185...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Frykten for at det skal skje. Det kjennes slik ut, jeg får fysiske symptomer og tegn på at det skjer. 

er for redd og flau til å gå til legen. 

ts

Anonymkode: 952a9...729

Men bæsj som bare siver ut? Du kan jo begynne å spise veldig mye mer fiber. Er ingen bæsj som siver ut her i hvert fall, her må det presses :P

Anonymkode: 71cd3...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting her egentlig. Kommer det faktisk avføring ut - eller føles det bare slik? Overskriften eller innlegget over her er veldig misvisende.

Er dette bare en følelse, er det et klassisk symptom på sosial angst - og noe du MÅ ta opp med psykologen din. Jeg er generelt i mot å si ''ta deg sammen'' til noen med angst, men det må du bare gjøre om du noen gang vil bli bedre. Du er nødt til å være ærlig med psykologen din for at behandlingen skal ha noe som helst effekt.

Er det slik at det faktisk kommer avføring ut og du ''bæsjer'' på deg - er det noe du må ta opp med fastlegen.

Uansett årsak høres ikke dette ut som noe som går over. Du er bare 100 % nødt til å ta deg sammen, manne (kvinne) deg opp og fortelle dette til fagpersonell. Enten psykolog eller fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykolog for sosial angst. Har ikke turt å nevne det. Har blitt utredet for mageproblemer i fjor, på grunn av øm mage. Jeg viste hva det kom fra, musklene. Jeg sliter med anspenthet i kroppen på grunn av angst. Fant ikke noe annet, bortsett fra problemer med anspenthet. Noe jeg viste fra før. Så det er ikke noe fysisk bak det. Jeg tok gastroskopi, blodprøver, avføringsprøve og ultralyd. Ingenting galt. Jeg hadde håpet på at det ville roe meg ned, men det funket ikke.

Hjemme så har jeg ikke dette problemet. Aldri, aldri opplevd disse plagene hjemme. Så fort jeg går ut døren så skjer det. 
Kom nettopp hjem nå, etter mange timer ute, og nå er jeg øm i musklene i magen, armer, skuldrene, nakke og rygg. På grunn av anspenthet. Hadde samme problemer i dag som vanlig. Det har blitt hyppigere og hyppigere, før kunne det skje nå og da. 

Jeg bruker truseinnlegg, i frykt for at det skal skje. 

ts

Anonymkode: 952a9...729

Huffda. Forsøk å ta mot til deg og fortell det til behandleren din. Jeg har to bekjente hvor det slår seg veldig på magen, det er jo hemmende. Det er ikke sikkert at psykologen får med seg hvor sterk den angsten din er, så lenge du ikke forteller dette. Dette går jo ikke an, du fortjener ikke å gå rundt i helspenn. God klem til deg :klem:

Anonymkode: 62dee...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykolog for sosial angst. Har ikke turt å nevne det. Har blitt utredet for mageproblemer i fjor, på grunn av øm mage. Jeg viste hva det kom fra, musklene. Jeg sliter med anspenthet i kroppen på grunn av angst. Fant ikke noe annet, bortsett fra problemer med anspenthet. Noe jeg viste fra før. Så det er ikke noe fysisk bak det. Jeg tok gastroskopi, blodprøver, avføringsprøve og ultralyd. Ingenting galt. Jeg hadde håpet på at det ville roe meg ned, men det funket ikke.

Hjemme så har jeg ikke dette problemet. Aldri, aldri opplevd disse plagene hjemme. Så fort jeg går ut døren så skjer det. 
Kom nettopp hjem nå, etter mange timer ute, og nå er jeg øm i musklene i magen, armer, skuldrene, nakke og rygg. På grunn av anspenthet. Hadde samme problemer i dag som vanlig. Det har blitt hyppigere og hyppigere, før kunne det skje nå og da. 

Jeg bruker truseinnlegg, i frykt for at det skal skje. 

ts

Anonymkode: 952a9...729

MEn TS, er det slik at det kommer avføring eller er det bare noe du tror? Har det kommet noe når du går på do og sjekker?

Om ikke det har kommet noe, så skjer det jo ikke heller.  

Anonymkode: d78c0...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 15.04, AnonymBruker skrev:

 

Frykten for at det skal skje. Det kjennes slik ut, jeg får fysiske symptomer og tegn på at det skjer. 

er for redd og flau til å gå til legen. 

ts

Anonymkode: 952a9...729

Vil du ikke oppsøke legen, er det lite vi på kg kan gjøre for deg

Anonymkode: 9163b...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...