Gå til innhold

Han fikk nummetet mitt... hvor lenge skal jeg håpe på at han ringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg at uvissheten er verst. Det er ikke spesielt morsomt å få en vond sannhet, men det er allikevel bedre enn å ikke vite.

Kanskje han jobber som politispaner og er på jobb "undercover" så han ikke kan avsløre identiteten sin... :P

Det kan hende det med eksen ikke er helt oppe og avgjort og at han holder deg litt varm ved å si at han kanskje tar kontakt, sånn at du skal vente på han i tilfelle det med eksen lar seg fikse og rydde opp i kjapt.

Håper du hører fra han igjen og at ting ordner seg. :) 

Anonymkode: 60bbf...c36

Jeg vet ikke om jeg gidder spekulere noe særlig i hva det skyldes eller hvorfor han er som han er. Det kan være tusen grunner.... Han er ikke undercover politi! 😅

Vi pratet masse og han bekreftet alt han sa sist, nå vet jeg bl.a fullt navn og hvor han jobber. Har nummeret hans via gule sider men gidder ærlig talt ikke ta kontakt om han ikke er interessert i meg. Vi får se hva som skjer.

Anonymkode: 90a9e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo google ham og adressen hans, og se om det bor noe dame på samme adresse.

Anonymkode: bf1cc...8dc

Har gjort det. 🙈 Kommer kun hans navn opp. 

Anonymkode: 90a9e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok garantert en kjøreste teor jeg. Dere som skriver at det er ekkelt osv for man er i 40- årene høres ikke spesielt oppegående ut, man opplever det samme følesmessig om man er 20, 30, 40 eller 60, forelskelse kjennes helst likt ut:) Men man har nok litt andre forventninger til et forhold da man som regel vet hvem man er selv og hva man ønsker seg i et forhold.

Anonymkode: 1b6cb...a99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/26/2017 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

Det var faktisk veldig søtt. Du er bare misunnelig for at du ikke fikk oppleve magi på samme måte som henne.

Holde hender, flørting og kosing er ikke forbeholdt 20 åringer.  40 år er bare et tall også.Syns ts sin tekst var veldig koselig. Glad på dine vegne TS

Enten tørr han ikke ringe ellers har han mistet lappen. Thats my guess;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har 100% sikkert dame. Ellers ville han ikke hatt noe problem med å gi deg telefonnummeret sitt, selv om han ikke var så interessert i deg. Folk gir jo telefonnummeret sitt til venner, tilfeldige folk de kjøper noe fra via Vipps osv. Han har nok fb også. De færreste i 40 åra er helt fraværende på sosiale medier. Grunnen til at han ikke vil gi deg kontaktinformasjon er selvsagt at han ikke vil at dama hans skal finne det ut. 

Nei, her er det faktisk ikke noe å samle på. Gå videre. 

Anonymkode: 732f7...b5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om han kan dette. Hadde han ringt og vist masse av interesse med en gang, hadde du neppe hatt denne tildragningen.

 

Det er da ingen som vet om eller når han kommer til å ta kontakt. Vet du om han har samboer for eksempel? Kanskje han har noen andre også, som han ønsker å bli kjent med? Hvem vet.

 

Det eneste du kan gjøre er enten å bare vente, prøve å ta kontakt selv eller prøve å bli kjent med noen andre i mellomtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 26.4.2017 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

Hvor gammel er du?

Du vil bli overrasket over at du plutselig ikke ble en gammel mann med høyvannsbukser eller en gammel dame med permanent og blomsterkjole i det du bikker et viss tall :fnise:

Jeg er 35 år gammel og er fremdeles den samme som jeg var da jeg var som liten , tenåring og 20 åring. Eneste som er endret er at jeg er mye mer selvsikker, trygg på meg selv og ikke bryr med en døyt om hva andre måtte mene om meg :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...