Gå til innhold

Han fikk nummetet mitt... hvor lenge skal jeg håpe på at han ringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er sjelden på byen. Men i helgen møtte jeg en mann. Han kom rett bort til meg og sa hei. Vi møttes på byen for 10-12 år siden, og da ble det heftig klining men ikke "all the way". Jeg har ikke møtt han siden, bare sett han i forbifarten en gang..

Han var edru på lørdag, jeg hadde tatt noen glass.. Han virket kjempeglad for å se meg, han sa han "så meg med en gang" han kom inn på utestedet og holdt rundt meg hele kvelden, tok hånden min, flettet fingre... og var bare veldig fin og søt :rodmer: Vi pratet kjempelett og flørtet masse og klinte litt. Han ville ha nummeret mitt, han hadde ikke face eller messenger. Kun skype (!?)... Så han fikk nummeret mitt, noe jeg ikke har gitt ut før...

Men nå har jeg ikke hørt noe fra han og holder på å gå i frø! Visste ikke at jeg kom til å tenke SÅ mye på han i ettertid! :laugh: Vi er begge i 40 åra, og jeg for min del har møtt mange på byen men ingen jeg har tenkt sånn på etterpå...

Tenk om han mistet lappen med nummeret, tenk om jeg skrev feil nummer, tenk om.... kverner rundt i hodet. Skikkelig barnslig! Det er sikkert ingenting. Ikke sikkert han var SÅ interessert heller (selv om det virket sånn, han spurte om jeg var singel nå og virket interessert i meg, ikke bare kline og få meg til sengs) Han sa han hadde en stor test på torsdag som han gruet seg til, leste masse til denne, hadde lest hele lørdagen... sikkert opptatt med den også...

Dumme meg fikk bare fornavn og ca bosted. Han har det samme på meg, + tlf nr... Avtalte heller ikke noe videre.. Føler meg skikkelig teit..

Vet ikke hva jeg vil med innlegget men det er bare så deilig å kjenne på de følelsene, selv om det kanskje ikke blir til noe mer... Men når bør jeg slutte å håpe på at han tar kontakt?

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sjelden på byen. Men i helgen møtte jeg en mann. Han kom rett bort til meg og sa hei. Vi møttes på byen for 10-12 år siden, og da ble det heftig klining men ikke "all the way". Jeg har ikke møtt han siden, bare sett han i forbifarten en gang..

Han var edru på lørdag, jeg hadde tatt noen glass.. Han virket kjempeglad for å se meg, han sa han "så meg med en gang" han kom inn på utestedet og holdt rundt meg hele kvelden, tok hånden min, flettet fingre... og var bare veldig fin og søt :rodmer: Vi pratet kjempelett og flørtet masse og klinte litt. Han ville ha nummeret mitt, han hadde ikke face eller messenger. Kun skype (!?)... Så han fikk nummeret mitt, noe jeg ikke har gitt ut før...

Men nå har jeg ikke hørt noe fra han og holder på å gå i frø! Visste ikke at jeg kom til å tenke SÅ mye på han i ettertid! :laugh: Vi er begge i 40 åra, og jeg for min del har møtt mange på byen men ingen jeg har tenkt sånn på etterpå...

Tenk om han mistet lappen med nummeret, tenk om jeg skrev feil nummer, tenk om.... kverner rundt i hodet. Skikkelig barnslig! Det er sikkert ingenting. Ikke sikkert han var SÅ interessert heller (selv om det virket sånn, han spurte om jeg var singel nå og virket interessert i meg, ikke bare kline og få meg til sengs) Han sa han hadde en stor test på torsdag som han gruet seg til, leste masse til denne, hadde lest hele lørdagen... sikkert opptatt med den også...

Dumme meg fikk bare fornavn og ca bosted. Han har det samme på meg, + tlf nr... Avtalte heller ikke noe videre.. Føler meg skikkelig teit..

Vet ikke hva jeg vil med innlegget men det er bare så deilig å kjenne på de følelsene, selv om det kanskje ikke blir til noe mer... Men når bør jeg slutte å håpe på at han tar kontakt?

Anonymkode: 90a9e...b4a

Kan jo være at du plutselig får en meld til helgen eller noe, etter han er ferdig med den testen på torsdag. Ville nå gitt det en uke til i hvert fall, før jeg sluttet og håpe. Lykke til:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

Tosk. 

 

TS: det er onsdag allerede. Jeg ville forsøkt å legge det helt vekk, men skjønner det er vanskelig å koble det ut. Kanskje han gir lyd fra seg på fylla til helgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumme meg fikk bare fornavn og ca bosted. Han har det samme på meg, + tlf nr... Avtalte heller ikke noe videre.. Føler meg skikkelig teit..

 

Det var kjipt. Når du gav ditt nr, burde du sagt ifra til ham om han kunne ringt deg slik at du kunne lagre hans nr :)

Men nå får du vente i spenning da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

Synes det hørtes koselig ut jeg.

Jeg ville ventet til etter testen TS, håper du hører noe :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæhæh!! Det er da ingen som utveksler telefonnummer i 2017 og sitter og venter. 

Vi er i sosiale mediers tidsalder nå. Kontakt oppnås gjennom forskjellige store og små handlinger på facebook, twitter, insta, snap osv. 

Er du ikke på sosiale medier kan du heller forvente at han tar kontakt. For hvordan skal han få til det? Ringe deg? 

Anonymkode: 1b3bf...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæhæh!! Det er da ingen som utveksler telefonnummer i 2017 og sitter og venter. 

Vi er i sosiale mediers tidsalder nå. Kontakt oppnås gjennom forskjellige store og små handlinger på facebook, twitter, insta, snap osv. 

Er du ikke på sosiale medier kan du heller forvente at han tar kontakt. For hvordan skal han få til det? Ringe deg? 

Anonymkode: 1b3bf...78c

JEG er.. ikke han... det var derfor han ville ha nr mitt.. kanskje en tabbe.. men får vente og se da 😉🤔

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS,

Drit i han, du høres så søt ut at jeg lett hadde ringt deg og jeg er i tjueårene. Kast ut snøret på nytt så kommer garantert en annen til å sjekke deg opp ;)

Lykke til snuppa :)

Anonymkode: b3488...52a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten teori her. Ts bør ringe han. Han var edru og du var full. Din fnisete og klengete oppførsel vil han nok mistenke var pga alkoholen. Og når alkoholen var ute av blodet så tenkte han nok din interesse sluknet. Så her må du nok ringe..

Anonymkode: 306e9...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er bare så søt og håper du får kontakt, ts😊 

Jeg ville kanskje ventet til etter testen og spørre hvordan det gikk. 

Anonymkode: 9fd7e...143

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hehe... jeg har vært litt uheldig en stund så det gjorde godt å møte en hyggelig mann. Synd jeg ikke kan få kontakt med han... evt får jeg ta en prøvemåned der han trener og se om jeg møter han...:fnise:

Anonymkode: 90a9e...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.4.2017 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Kvinne i 40-åra som fletter fingre og kliner med fremmede menn på byen? Høres flaut ut..

Anonymkode: 306e9...b9a

Tipper du er i ten-årene.

På 26.4.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Hæhæh!! Det er da ingen som utveksler telefonnummer i 2017 og sitter og venter. 

Vi er i sosiale mediers tidsalder nå. Kontakt oppnås gjennom forskjellige store og små handlinger på facebook, twitter, insta, snap osv. 

Er du ikke på sosiale medier kan du heller forvente at han tar kontakt. For hvordan skal han få til det? Ringe deg? 

Anonymkode: 1b3bf...78c

Hva med å lese hele HI før du svarer.

På 26.4.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

En liten teori her. Ts bør ringe han. Han var edru og du var full. Din fnisete og klengete oppførsel vil han nok mistenke var pga alkoholen. Og når alkoholen var ute av blodet så tenkte han nok din interesse sluknet. Så her må du nok ringe..

Anonymkode: 306e9...b9a

Samme til deg, les hele innlegget.

 

Jeg er også spent på om du har hørt noe, ts. (Og ikke bry deg om disse ungsauene med sure svar her.)

 

Anonymkode: fe129...192

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Er sjelden på byen. Men i helgen møtte jeg en mann. Han kom rett bort til meg og sa hei. Vi møttes på byen for 10-12 år siden, og da ble det heftig klining men ikke "all the way".

Anonymkode: 90a9e...b4a

Når du er i 40 årene så heter det sex og ikke blomster og bier lenger

Anonymkode: 7e20d...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du er i 40 årene så heter det sex og ikke blomster og bier lenger

Anonymkode: 7e20d...4cf

Uff, du høres så...satt ut. Man kan jo si det om man ønsker, folk flest skjønner jo hva det betyr likevel. :) 

Anonymkode: 89675...957

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, du høres så...satt ut. Man kan jo si det om man ønsker, folk flest skjønner jo hva det betyr likevel. :) 

Anonymkode: 89675...957

Ja, same shit, different wrapping.

Anonymkode: 7e20d...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

En liten teori her. Ts bør ringe han. Han var edru og du var full. Din fnisete og klengete oppførsel vil han nok mistenke var pga alkoholen. Og når alkoholen var ute av blodet så tenkte han nok din interesse sluknet. Så her må du nok ringe..

Anonymkode: 306e9...b9a

En bedre teori er om du leser tråden før du svarer. 

Anonymkode: e547a...9a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ts? Har du hørt noe, eller har du ringt?😊

Ikke bry deg om de sure kommentarene, de er nok bare misunnelige på sommerfuglfølelsen du har i magen. 

 

Anonymkode: 9fd7e...143

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Hæhæh!! Det er da ingen som utveksler telefonnummer i 2017 og sitter og venter. 

Vi er i sosiale mediers tidsalder nå. Kontakt oppnås gjennom forskjellige store og små handlinger på facebook, twitter, insta, snap osv. 

Er du ikke på sosiale medier kan du heller forvente at han tar kontakt. For hvordan skal han få til det? Ringe deg? 

Anonymkode: 1b3bf...78c

Det er jo nettopp det som gjør historien så sinnsykt søt. Eksen min sjekket meg opp uten sosiale medier og i løpet av de 5 årene vi var sammen hadde han ikke en eneste profil på sosiale medier. Kommunikasjon med telefonsamtaler er mye bedre enn over tekst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...