Gå til innhold

Hvorfor liker ikke mange å gå i shorts om sommeren?


Frogke

Anbefalte innlegg

Er det fordi folk er redd for knær? Oftest menn virker det som, byfolk gidder ikke det. Selv om sola koker. Men de har også en god del hettegensere på seg også

Coppercab går med shorts han. Håper ikke det er pga slikt at folk hater shorts.

 

 

Endret av Frogke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hmmmmmm skrev:

Syns det plagge ikke kler alle. Som alt her i verden.

Kan høres frekt ut å si. Men tror det bare er fordi folk enten hater å gå ut, eller pga vektproblemer. Folk som ikke direkte er veldig aktive eller livlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts er noe barn går med. Voksne folk går i  bukser.

Anonymkode: 6c8a4...9f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatet mot shorts startet rett etter andre verdenskrig. Det var mangel på klær, ja på det meste. Men det ble varmere i været og man hadde jo noen slitte bukser med hull over knærne? Disse kunne klippes opp til shorts, og befolkningen gjorde så. Etter dette har nordmenn en innebygd assosiasjon mellom shorts og etterkrigstiden. Derfor hater folk shorts.

Anonymkode: 6da42...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker skjørt framfor shorts.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shorts er noe barn går med. Voksne folk går i  bukser.

Anonymkode: 6c8a4...9f4

Eller kjoler og skjørt.

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shorts er noe barn går med. Voksne folk går i  bukser.

Anonymkode: 6c8a4...9f4

Jeg er voksen og går med shorts jeg? Det er enklere å bevege seg i enn bukser. Bukser går man i kun fordi det er kaldt om vinteren

Sitat

Jeg foretrekker skjørt framfor shorts.

Så lenge det funker :D

Endret av Frogke
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Syntes i grunnen det er deiligere å gå naken...

Men det kan du bli arrestert for. Jeg personlig tror ikke det er så lurt. Fordi om du går i busker eller noe, så kan en påte bite på deg. Så jeg er mer pro klær ute i naturen innenfor lett klær som t-skjorte og shorts.

Endret av Frogke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver så utrolig mye piss! 

Til spørsmålet ditt; folk bruker vel bare det de føler seg mest vel i?! Slik som til vanlig der altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hadley skrev:

Er så bleik at leggene mine ville kunne skape trafikkaos fordi de blendet bilførere.

 

Vel det er jeg også. Men det driter jeg i :P. Går aldri ut for å sole meg, men å gå ut gjør jeg derimot.

Altså så lenge du ikke fjerter i offentligheten bare for å være frekk så tror jeg nok å blende folk med hvit lys ikke skal være det største problemet :D. Med mindre man selv har en slags skam kompleks. Men jeg har ikke det innenfor klær som er praktisk å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stygge bein, så her er det langbukse hele året.

Anonymkode: 3a1e8...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater å gå i shorts og jeg er ikke overvektig. Trives bare ikke i det plagget. Jeg har også vitiligo og ser ut som en dalmatiner på hele kroppen.

Jeg synes heller ikke at plagget er særlig pent

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er normalvektig/slank, men har skammet meg i mange år over cellulitter på lår, og veldig blek hud med synlige blodårer/sprengte blodkar. Skummelt å vise frem kroppsdeler når man ikke føler de står i samsvar med "idealet" man får slengt i fleisen konstant.  sommervarmen går jeg typisk i kjoler eller skjørt som når ned til under knærne, eller i lette sommerbukser som flagrer litt. Kunne tenke meg å gi litt mer faen og gå i shorts innimellom, får prøve i sommer, jeg er 30 år nå og burde bli mer komfortabel i min egen kropp.

Anonymkode: 17caf...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cicero

Er vel fordi de har komplekser for ett eller annet, eller fordi de synes at shorts er for unger. 

Synes begge deler er teit, men folk får gjøre som de vil. Jeg skal hvertfall nyte sommeren med nakne bein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en merkelig tråd. OK spørsmål, men hovedinnlegget er bare rart. 

Anonymkode: 92fae...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del går jeg aldri i shorts. Jeg hater beina mine, de er fulle av arr etter gamle psoriasis-eksemflekker. Noen ganger har jeg eksemet synlig også, selv om jeg ikke er like plaget som før. Men noe er det der uansett (jeg har det kun på beina, området mellom foten og kneet), så jeg hater å vise det frem, det er så stygt.

Går jeg i kjole, har jeg tynne strømpebukser på, som skjuler det. Det går derfor an å gå i kjole da, men ikke med bare legger, nei...

Meg ser man altså aldri i shorts. Tror jeg eier en eneste shorts, og den bruker jeg når jeg sitter på balkongen og soler meg eller gå rundt i hjemme om det er en varm dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg ikke så glad i å vise fram beina mine, da jeg har noen stygge arr etter en ulykke. For det andre synes jeg det er vanskelig å finne shortser med litt lengde, slik at jeg ikke får gnagsår mellom beina. For det tredje er shortser så sinnsykt varmt, i motsetning til de halvlange, vide skjørtene jeg foretrekker.

Jeg vet jeg ikke er alene om dette. Den siste grunnene er kanskje den vanlige, det er en grunn til at både menn og kvinner i varme land går med ulike varianter av skjørt/kjole/kjortel.

Anonymkode: 754ef...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bli statsminister. Du stiller de rette spørsmålene. 

Anonymkode: d2fd8...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...